Onko sinulla salarakasta tai vakipanoa?
Rehellisesti onko joskus ollut ? Ootteko jääneet kiinni?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jonkun kivan vanhemman miehen vakipanoksi, en rakkaussuhteeseen. Mutta kun oon tutustunut vanhempiin miehiin, he on olleet ihan kamalia pervoja tai tunteettomia hyväksikäyttäjiä.
N24
Mä en ole kumpaakaan, ihanaksi mieheksi ovat jotkut jopa haukkuneet. Mulle kelpaisi kyllä nuorikin nainen vakkariksi.
Ikäsi? Mistä tällaiset miehet tunnistaa? Pelkään, että nolaan itseni jos lähestyn vanhempaa miestä esim. kun ollaan kavereiden kanssa ulkona tai jossain tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jonkun kivan vanhemman miehen vakipanoksi, en rakkaussuhteeseen. Mutta kun oon tutustunut vanhempiin miehiin, he on olleet ihan kamalia pervoja tai tunteettomia hyväksikäyttäjiä.
N24
Mä en ole kumpaakaan, ihanaksi mieheksi ovat jotkut jopa haukkuneet. Mulle kelpaisi kyllä nuorikin nainen vakkariksi.
Ikäsi? Mistä tällaiset miehet tunnistaa? Pelkään, että nolaan itseni jos lähestyn vanhempaa miestä esim. kun ollaan kavereiden kanssa ulkona tai jossain tilaisuudessa.
45.
Miten siinä voi itsensä nolata? (Vai kaverien silmissäkö?)
Vierailija kirjoitti:
N24
IKIS-VAROITUS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
45.
Miten siinä voi itsensä nolata? (Vai kaverien silmissäkö?)
En tarkoittanut kavereiden edessä, vaan jos vanhempi mies huvittuu ja pitää nuorta naista ihan vitsinä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
45.
Miten siinä voi itsensä nolata? (Vai kaverien silmissäkö?)En tarkoittanut kavereiden edessä, vaan jos vanhempi mies huvittuu ja pitää nuorta naista ihan vitsinä..
Äärimmäisenä kohteliaisuutenahan tuollainen pitää wanhan äijän ottaa, aika moukka jos jos nuoren naisen mielen pahoittaisi. No, on kai niitäkin.
Itsekin tosin annoin yhdelle 2-kymppiselle pakit 8 vuotta sitten, mutta se johtui siitä että olin juuri eronnut pitkästä avioliitosta ja keskellä huoltajuuskiistoja sun muuta paskaa. Ja ammattini vuoksi olisi ollut aika kyseenalaista pienessä kotipitäjässä alkaa niin nuoren kanssa vehtaamaan. Ne pakit annettiin kuitenkin pitkään suudellen ja molemmille jäi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
N24
kuulostat sympaattisen mukavalta naapurintytöltä :). Ois mukava juoda kahvit
m28
Mäkin tahtoisin vakipanon kun omalta ei heru ..ei ole herunut vuosiin..mutt miten löydät luotettavan..
Väittäisin ett multa sais hellää seksii ..ois sormet huulet ahkerasti käytössä 😁 äijä 50..sporttinen sellanen..175 / 72
Taitaa jäädä haaveeksi oulun seudulla..
Toi yks "24 v" on av:lta tuttu trolli Ikis. Ihan vaan tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tahtoisin vakipanon kun omalta ei heru ..ei ole herunut vuosiin..mutt miten löydät luotettavan..
Väittäisin ett multa sais hellää seksii ..ois sormet huulet ahkerasti käytössä 😁 äijä 50..sporttinen sellanen..175 / 72
Taitaa jäädä haaveeksi oulun seudulla..
Olikos tää treffipalsta? Ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta haluaisin sellaisen lähes pelkkään pyllyseksiin kun en omalta puolisoltani sitä saa. Vaikkapa varatun joka on samanlaisessa tilanteessa itsekin
Missäpäin asustelet
sama mielessä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta haluaisin sellaisen lähes pelkkään pyllyseksiin kun en omalta puolisoltani sitä saa. Vaikkapa varatun joka on samanlaisessa tilanteessa itsekin
Missäpäin asustelet
017 ja olen siis mies
Oli, mutta hänellä meni pupu pöksyyn..
Nyt olisin taas käytettävissä, jollekkin halukkaalle..
Sama täällä. Sporttinen M45, luotettava vakipano sopisi hyvin. Vaimo on lopettanut petihommat ja on täysin tyytyväinen seksittömyyteensä. Ikärajakaan ei ole niin tarkka, mielellään selvästi yli 20 ja itseä nuorempi. Pks.
Tottakai on. Pääosa meidän fudisjengiä, jossa itsekin pelaan. Pyllistellään pesuhuoneessa pelin jälkeen.
-ap
Mistä olette löytäneet noita salarakkaita ja eikö se ole vaikeaa pitää piilossa salassa vuosikausia? Luulisi että ennen pitkää paljastuu
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette löytäneet noita salarakkaita ja eikö se ole vaikeaa pitää piilossa salassa vuosikausia? Luulisi että ennen pitkää paljastuu
Itse työkuvioista pelkästään, yksi kolmen vuoden suhde ja yksi lyhyempi takana ja nyt kolmas alkamassa. Työkavereita/esimiehiä (!) mutta niin että ollaan vaihdettu jo töitä aikaisemmin ja sitten tavattu muissa yhteyksissä, käyty lasillisella ja homma alkanut siitä. Tämä kolmas mies tuntuu nyt tosi hyvältä ja odotan innolla sovittua seuraavaa tapaamista.
Itsellä se tilanne, että saman miehen kanssa teinistä asti yhdessä mutta suhde ollut jo kymmenisen vuotta kaverillinen. Lapset ja perhe on se mikä meidät yhdessä pitää, hän ei ole kovin intohimoinen kun minä taas tarvitsen seksiä ja läheisyyttä. Olen sen sitten näin ratkaissut, välillä toki mietin eroa ja voihan olla että lasten aikuistuttua sen aika tulee.