Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla salarakasta tai vakipanoa?

Vierailija
15.09.2018 |

Rehellisesti onko joskus ollut ? Ootteko jääneet kiinni?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipano. Ollaan molemmat sinkkuja mutta muuten täysin sopimattomia toisillemme.

Vierailija
42/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40 kirjoitti:

On ollut enkä jäänyt kiinni. Erosin ja menin hänen kanssaan naimisiin :)

Miten tapasitte? Millainen tarina teillä tuli? Oliko kotona liian vähän seksiä

Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta minulla on ollut salarakkaita jo yli 20v. Vaimo ei halua keskustella siitä miksi hän haluaa välttää seksin ja se loppui ajat sitten kokonaan (siitä lähtien aloitin salarakkaan etsimisen). Ilmeisesti syy vaimon haluttomuuteen johtuu jostain sairaudesta, muuta syytä en ole keksinyt.

Avioero ei tullut kysymykseen pienten lasten ja ison talonrakennus lainan johdosta. Vaimo on tiennyt puuhasteluni, joka on ollut hienotunteista. Kotiolot ovat ihan normaalit ja muuten ok.

Tämä oli meidän ratkaisu ongelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta haluaisin kyllä. Kohdekin olisi jo tiedossa, mutta tuskin suostuisi. On niin paljon nuorempi mies.

Vierailija
44/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja on. Kestin ensin seksitöntä liittoa parikymmentä vuotta. Nyt olen rakastunut ja harkitsen eroa. Puolisoni on älykäs, huumorintajuinen ja rakastan häntä. Hän samoin minua. Mutta kuin ystävää, kämppistä, siskoa. Se ei riitä. Surullinen tarina.

Vierailija
45/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut ja on. Kestin ensin seksitöntä liittoa parikymmentä vuotta. Nyt olen rakastunut ja harkitsen eroa. Puolisoni on älykäs, huumorintajuinen ja rakastan häntä. Hän samoin minua. Mutta kuin ystävää, kämppistä, siskoa. Se ei riitä. Surullinen tarina.

Tuttu tunne. Seksitön liitto ajaa seikkailemaan. Meillä tosin seksittömyys johtuu miehen sairaudesta ja hän tietää seikkailuistani ja jopa kannustaa hakemaan fyysistä seksiä muualta.

Vierailija
46/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön liitto, vaimoa ei vähääkään kiinnosta. Itsellä kiinnostaisi koko ajan. Salasuhde houkuttelee jos löytyy sopiva sporttinen tyttö tai nainen. 42v 180/77.

Vierailija
47/78 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On salasuhde / vakipano. Molemmat tahoillamme varattuja ja olemme myös hyviä ystäviä. Yhteisiä hetkiä on vietetty jo relun 4 vuoden ajan.

Kumpikaan meistä ei saa seksiä kotona ja 5-kympin rajapyykki molemmilta ohitettu. Hän kokee vaimonsa olevan kaveri. Minä en tiedä.

Vierailija
48/78 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä kyllä ollut seksinpuutteessa

49/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Nyt on uusi hakusesessa

Vierailija
50/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaan hankkimista olen usein miettinyt kyllä kun ollut pitkään lähes seksittömässä suhteessa. Oletteko hankkineet salarakkaan siinä mielessä että on uusi hellu valmiina kun jättää edellisen?

Vierailija
51/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On...tässä samassa työpaikassa. Juuri laittoi viestin että oli aamulla jo katsellaan riisunut minut ja nyt kuulemma tekisi mieli. No kieltämättä viestiä lukiessa alkaa itselläkin tehdä mieli. Onneksi ei herkkien nännien nöpötus näy läpi. Lounastunniksi taitaa tullakin tekemistä. Hih...

Vierailija
52/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,setämiehet fantasio :(

Vierailija
53/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salarakasta. Oma mieheni, jota rakastan ja joka rakastaa minua, hoitelee minut ihan jokaisena päivänä. Ei ole tullut mieleenkään lähteä etsimään salarakasta, kun olen näinkin onnellisessa parisuhteessa.

Ymmärrän kyllä, että seksittömässä suhteessa tulee mieleen ajatus alkaa etsiä salarakas tai vakipano.

Vierailija
54/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäristäni aika monella on jonkinlainen vakkari tai pano oman miehen tai poikakaverin lisäksi. Se on aika yleistä nykyään. Oman vakkarini kanssa tavataan lähinnä viikonloppusin hänen järkkäämissä paikoissa. Harmi vaan kun talvi tulee niin luontotetket jää pois kuvioista.

N31v

Vierailija
55/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakipano. Vietetään virkistäviä iltapäiviä hotellissa. Jos työaikataulu on tiukka, tulee joskus hoidettua puhelipalaverikin siinä ohessa. Onnistuu hyvin kun laittaa luurit korville, ottaa hänet takaa, puhelin mutelle ja sen voi pujottaa sukkanauhavyön alle että on helposti saatavilla jos jotain tarvitsee sanoa. Konsernin asiat hoituu mukavasti siinä paneskellessa. Joskus en kyllä malta olla läiskimättä hänen herkullista peppuaan siinä samalla, se tuo kummasti lisä eloa aktiin ja kokoukseenkin ;)

Vierailija
56/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta haluaisin sellaisen lähes pelkkään pyllyseksiin kun en omalta puolisoltani sitä saa. Vaikkapa varatun joka on samanlaisessa tilanteessa itsekin

Vierailija
57/78 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten naisten himoitsemat salaiset vieraat miehet ja salarakkaat ja tarinat niistä ei herätä mitään sanomisia mutta jos huonossa suhteessa oleva mies kirjottaa tänne himoitsevansa toista naista tai kertoo salarakkaasta niin auta armias aamen synsti saa hän raivot ja moraalit päälle??? Naisillako on erityisoikeus pettää? Oletan että tähän ei oteta kantaa vaan alapeukutaan vain :)

Vierailija
58/78 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäristäni aika monella on jonkinlainen vakkari tai pano oman miehen tai poikakaverin lisäksi. Se on aika yleistä nykyään. Oman vakkarini kanssa tavataan lähinnä viikonloppusin hänen järkkäämissä paikoissa. Harmi vaan kun talvi tulee niin luontotetket jää pois kuvioista.

N31v

Niin kuinka yleistä tämä liene nykyään.. Sain vasta suihinoton mukavalta naiskaverilta jonka kanssa pidetään suullista kivaa mutta ei panna ja en laske sitä täysin pettämiseksi koska nykyisessä suhteessa ei toista ole paljon seksi kiinnostanut ja hyväksyisin kyllä sen että toinen kävis suihin ottamassa toiselta mieheltä. Mun mielestä se on enemmän ok lisäksi kun tekee sitä minkä itsekkin kestäisi toisen tekevän. Hän saa imeä muita miehiä ja minä saan katsoa suihinottajaa muualta kerta toisella ei paljoa suihinotto kiinnosta. Monikp muu mies on hommannut bonusseksiä muualta koska jos ei ome vaimo niele niin löytyy kyllä joku joka nielee :)

M

Vierailija
59/78 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40 kirjoitti:

On ollut enkä jäänyt kiinni. Erosin ja menin hänen kanssaan naimisiin :)

Miten tapasitte? Millainen tarina teillä tuli? Oliko kotona liian vähän seksiä

Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta minulla on ollut salarakkaita jo yli 20v. Vaimo ei halua keskustella siitä miksi hän haluaa välttää seksin ja se loppui ajat sitten kokonaan (siitä lähtien aloitin salarakkaan etsimisen). Ilmeisesti syy vaimon haluttomuuteen johtuu jostain sairaudesta, muuta syytä en ole keksinyt.

Avioero ei tullut kysymykseen pienten lasten ja ison talonrakennus lainan johdosta. Vaimo on tiennyt puuhasteluni, joka on ollut hienotunteista. Kotiolot ovat ihan normaalit ja muuten ok.

Tämä oli meidän ratkaisu ongelmaan.

Kyllä minun mielestä varsinkin ennen pitkää on sekä naisella että miehellä oikeus hankkia seksiä muualta jos sitä kotona ei saa ja toisella ei kiinnosta ja yhdessä aiotaan kuitenkin olla. Kenenkään ei tarvitse alkaa pidempään selibaattiin sen takia ettei toisella haluta ja itse olen usein kyllä toisen mieliksi seksiä antanut koska jos sulla ei huvita niin ei ole oikeus pidättää toista tai omistaa

Vierailija
60/78 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkun kivan vanhemman miehen vakipanoksi, en rakkaussuhteeseen. Mutta kun oon tutustunut vanhempiin miehiin, he on olleet ihan kamalia pervoja tai tunteettomia hyväksikäyttäjiä.

N24