Onko sinulla salarakasta tai vakipanoa?
Rehellisesti onko joskus ollut ? Ootteko jääneet kiinni?
Kommentit (78)
On ollut enkä jäänyt kiinni. Erosin ja menin hänen kanssaan naimisiin :)
Vierailija kirjoitti:
On ollut useita
Ovatko he olleet erilaisia vai onko heissä ollut jotain samaa, miksi useita, onko ollut yhtäaikaa vai suhde kerrallaan? Jos saa kysyä.
Tällä hetkellä sattumoisin on, enpä olisi ikinä uskonut itsestäni moista. Olemme olleet yhdessä jo 1,5 v, matkusteltukin yhdessä. Vaimo sai tietää tänä kesänä. Sai puolitutulta tekstarin missä kerrottiin mitä rakas miehensä hommaillut sen selän takana jo vuoden (eipä ollut puolen vuoden lisästä tietoinen) ja sittemmin vaistot satasella ratsas miehen puhelimen ja löysi meidän WhatsApp-viestejä ja uskomattoman määrän puheluita. Haki avioeropaperit mutta laski 1+1=jäis köyhäks ni perui koko asian. Ja mies jatkaa tyytyväisenä..
Ei ole eikä ole ollut. Olen uskollinen miehelleni, vaikka joskus olen tosi väsynyt kaikkeen ja haluaisin vielä kokea romanttista rakkautta, hellyyttä jne. N40.
N40 kirjoitti:
On ollut enkä jäänyt kiinni. Erosin ja menin hänen kanssaan naimisiin :)
Miten tapasitte? Millainen tarina teillä tuli? Oliko kotona liian vähän seksiä
Yök, mitä "ihmisiä" täällä. Surullist ja sairastakin, että ympärillämme kulkee tuollaisia ressukoita.
On ollut, olen kai joskus jäänyt kiinnikin.
Ei. Päin vastoin yhteisöni on toiminut minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Yök, mitä "ihmisiä" täällä. Surullist ja sairastakin, että ympärillämme kulkee tuollaisia ressukoita.
Näinpä. Syy, miksi en aio koskaan seurustella, hankkia perhettä jne.
Jos kotona ei seksi toimi niin eiköhän se ole syy moisiin salasuhteisiin. Nykytrendi on jopa luvan kanssa vieraiden kanssa vehtaaminen. Seksi on elämän perustarpeita ja parisuhteessa, jos seksi on ainut toimimaton juttu parisuhteessa niin "Miksi ei?"
Kysytäänkö vain varatuilta? No vastaan vaikka olen sinkku. On ollut useita. En oikein sovi parisuhteeseen kun olen aika joustamaton ja omaa tilaa vaativa, mutta pidän kuitenkin säännöllisestä seksistä tutun kumppanin kanssa. Toisinaan nämä "ystävät" ovat olleet varattuja. Ovat siis aktiivisesti itse etsineet seksisuhdetta, eli en ole korruptoinut ketään, olivat jo sellaisia kun heidät löysin.
Ei ole eikä tule. Olen suunnittelut olla vaimoni kanssa kuolemaan saakka, mutta aika näyttää. Pettämään ei ainakaan ole lähdössä ja toivon että vaimoni ajattelee samoin. Sittenkin jos alkaa pettämään niin minkä minä sille asialle voin...
On ollut useita