Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän johtuu, että ne kauneimmat tytöt on myös niitä mukavimpia?

Vierailija
15.09.2018 |

muut huomanneet saman?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida olla kaunein tyttö.

Vierailija
2/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys kaunistaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus näkyy ulospäinkin.

Vierailija
4/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei taida olla kaunein tyttö.

no en ole

Vierailija
5/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ja myös parempia sängyssä, koska ovat panneet enemmän ja saaneet ulkonäkönsä vuoksi parempaa seksiä.

Vierailija
6/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieman" nyt aistin "pientä" yleistystä ;)

Oamn laajan ja pitkän kokemuksen mukaan kauneimmista tytöistä löytyy kaikenlaisia ihmisiä, niin mukavia kuin vähemmänkin, ja sama pätee ei-niin-kauniisiin, laidasta laitaan.

N48

Vierailija
7/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Sen typerän kliseen,että kauniit olisivat jotenkin ilkeimpiä, pitäisi heittää romukuoppaan. Tunnen paljon ns. rumia,jotka ovat tosi ilkeitä ja pahantahtoisia.

Vierailija
8/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä ollessa kun on kaunis ja elämä hymyilee kaikin puolin. Ruma joka jää aina kakkoseksi katkeroituu ja tulee ilkeäksi helpommin.

Vierailija
9/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan siinä on olla mukava, kun kaikki muut kohtelevat kivasti, koska on kaunis.

Vierailija
10/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa näyttää ja vaikuttaa rumemmalta, jos ja kun käyttäytyy hyvin "rumasti" ja/ tai loukkaavasti. 

Vierailija
11/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsesta asti saanut paljon positiivista huomiota muilta ihmisiltä (vanhemmat mukaanlukien), on helppoa olla mukava ja ystävällinen. Kyse ei varsinaisesti siis ole ulkonäöstä vaan saadusta positiivisesta huomiosta. Kauniskin voi olla ilkeä, jos on tullut huonosti kohdelluksi, ja ruma mukava, jos on tullut hyvin kohdelluksi. 

Vierailija
12/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät parhaimpien miesten kanssa tekemisiin, niin oppivat hyviksi. Ja olemalla hyviä, saavat niitä parhaita miehiä.

Kierre on valmis.

Vierailija
13/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä ollessa kun on kaunis ja elämä hymyilee kaikin puolin. Ruma joka jää aina kakkoseksi katkeroituu ja tulee ilkeäksi helpommin.

Mä olen kaunis mutta elämä ei hymyile.

Vierailija
14/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kiltti. Tavis tai jopa ruma on ikävä. Selvä.

Kunpa kaikki ihmiset pitäisivät samoja ihmisiä kauniina ja/tai rumina, niin voisi valkata ne kiltit, joilta kysyy vaikkapa tietä johonkin.

Vierailija
15/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mukava koska olen huomannut että silloin ihmiset myös ovat mukavia minulle. Pääsääntöisesti.

Vierailija
16/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeimmät kohtaamani ihmiset ovat omin sanoin "räväköitä rokkaavia rämäpäitä, joilla on rempseä luonne." Yleensä ovat myös jättikokoisia, äänikin kantaa.

Vierailija
17/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei vaikuta mitenkään luonteeseen tai mukavuuteen. Tunnen mukavia kauniita ja rumia ja toisaalta tosi itsekeskeisiä ja vittumaisia kauniita ja rumia. Monilla tosin on se stereotypinen kuva ihmisistä, että kauniit on automaattisesti tyhmiä, ulkonäkökeskeisiä ja itsekkäitä.

Vierailija
18/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsevät parhaimpien miesten kanssa tekemisiin, niin oppivat hyviksi. Ja olemalla hyviä, saavat niitä parhaita miehiä.

Kierre on valmis.

Voisitko ystävällisesti tulla takaisin ihan tänne oikeaan elämään? Saippuaoopperamaailmassa on varmaan ihan kivaa,mutta vaarana on että todellisuus hämärtyy...

Vierailija
19/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kielessä "mukava nainen" = haluttava.

Luonteen kanssa sillä termillä ei ole yhtikäs mitään tekemistä.

Ruma tai mitättömän näköinen nainen ei pääse miestermistössä "mukavaksi" vaikka mitä tekisi.

Rintava nainen on "mukava" rumemmallakin naamalla.

Englanniksi sama termi on "nice".

Vierailija
20/49 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ulkonäkö oikein kerro luonteesta mitään. Minä tiedän montakin kaunista naista, jotka ovat tosi ilkeitä. Selvästikkin tietävät itsekkin olevansa kauniita, koska kulkevat nenä pystyssä muita "rumempia" halveksien. Jos kaupassa on "ruma" myyjä, ollaan niin töykeää ja kun onkin kaunis, käyttäydytään hienosti ja ystävällisesti.

Toki tiedän myös naisen, joka on ihan huikaisevan kaunis, mutta myös äärimmäisen mukava ja ystävällinen.