Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin miehesi on viimeksi nostanut sut kokonaan ilmaan

Vierailija
15.09.2018 |

Millainen oli tilanne

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen oli tilanne

Vastaan miehenä: eilen. Menin vaan keittiöön ja käskin hypätä syliin. Ei sitä olisi huvittanut, mutta hyppäsi kuitenkin ja kohteliaasti naurahti.

Vierailija
2/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 kiloa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla joku fetissi, kun vastaavan tyylisiä kyselyitä on ollut aiemminkin. Nyt KERROT mikä tän jutun takana on. Oletko mies vai nainen ja paljonko painat.

Vierailija
4/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo koskaan nostanut minua ilmaan. Hmm. Miksi olisi pitänyt? Ei mieheni minua ole tarvinnut kantaa, edes muodon vuoksi kynnyksen yli, kuten kai joillain on tapana juhlistaa hääpäiväänsä viimein sitten kun voi olla kahden. Läheisyydetsä ja vierekkäin olosta ollaan kuitenkin voitu nauttia ja iloita. Mutta joo. kyllä hän varmaan tarvittaessa voisi minuakin kantaa; ihan siinä kuin nosti ja kantoi kaveriamme muutaman rapun ylös, kun kävimme yhdessä syömässä ja syynä tähän kantamiseen (,tai nostamiseen) oli vain se, että näin pyörätuolia käyttävän  kaverimme ei tarvinnut kiertää ravintolaan toista kautta.   

Vierailija
5/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa. Nosti minut kuin pikkutytön. Olen painavampi nyt, mutta ei haittaa. Tuo episodi ei ollut suhteen tärkein juttu.

Vierailija
6/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesästä. En yltänyt tikkaiden alimpaan puolaan ja kun ei ollut jatkopalaa , mies nosti mut niin ylös, et pääsin tikkaille. Mitä sitten? On se joskus kantanut mua hartioillaankin.

Vierailija
7/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mies ei enää pysty nostamaan sinua on aika laittaa hänet vaihtoon. Mitä jos syttyy tulipalo eikä vässykkä miehesi pysty kantamaan sinua turvaan?

Vierailija
8/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun mies ei enää pysty nostamaan sinua on aika laittaa hänet vaihtoon. Mitä jos syttyy tulipalo eikä vässykkä miehesi pysty kantamaan sinua turvaan?

Aika vässykkä saa olla jos ei omin jaloin osaa juosta!

Onks ilmaan nostaminen jotenkin romanttinen ele? Eikö voi muuten vain koppasta kaveria ylös?

Vierailija
9/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kantoi minut kertostalon portaat ylös kolmanteen kerrokseen kun olin loukannut polveni.

Vierailija
10/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, joka nostaa vaimon niska-perseotteella puntarille? Vai mikä se nostotyyli olikaan. 

Vierailija
11/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ikinä. Ollaan pari vuotta oltu yhdessä. Musta olis ihan kiva olla pieni miehen rinnalla. Oon joskus koittanut hypätä syliin, ei häntä oikeen nappaa :D Eksät on kyllä tainnut kaikki kannatella sylissä pussailemassa, musta se olis ihanaa.

(Oon itse 52 kg ja nykyinen n. 80 kg.)

Vierailija
12/12 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10 vuotta sitten hääpäivänä. Kuvakin on siitä muistona. Vielä silloin mies jaksoi nostaa mut syliinsä. 🤗