Jos saisit nyt poikavauvan, minkä nimen antaisit hänelle? :)
Ensimmäisen nimen siis, ei tarvitse muita sanoa.
Kommentit (140)
Joku seuraavista:
Anton, Lukas, Jesper/Jasper, Miro, Max, Onni, Sebastian, Tomas
Pojalle nimeksi Runk Kari Mällinen.
Henri tai Henry.
Ei sen yhden palstalla usein siteeratun äijän mukaan, karsee tyyppii mutta tuo nimi on minusta kiva. Tosin en oikein tykkää lempinimestä Henkka, ja poikaa varmaan väistämättä alettaisiin kutsua Henkaksi.
En yhtään tiedä. Poikien nimiä on aina ollut tosi vähän sellaisia joista pidän edes vähän, ehkä kolmisenkymmentä, ja kaikki nämä nimet löytyy nykyään joltain sukulaiselta tai kaveripiiristä. Mulla ei ole oikeastaan ikinä ollut mielessä mitään sellaista pojan nimeä, jonka ehdottomasti haluaisin. On vain kolmisenkymmentä noita jotka ois ihan ok ja kaikki loput sellaisia joista en pidä yhtään. Toisaalta olen jo niin vanha etten todennäköisesti ehdi hankkia enää lapsiakaan, joten sinänsä asialla ei ole väliä. Tytön nimi minulla on kyllä ollut mielessä ala-asteelta asti ja siitä nimestä tykkään edelleen eikä sitä ole lähipiirissäkään kenelläkään. Noita tytön nimiä minulla oli itseasiassa ala-asteelta asti mielessä kaksi ihan ehdotonta, mutta olen pari vuotta sitten hylännyt sen toisen vaihtoehdon, koska sisarukseni kummityttö kastettiin sen nimiseksi.
Haluisin antaa Samuel, mutta se on lähipiirissä niin en ehkä antaisi.. toisaalta kyseessä ei ole niin läheinen ettenkö periaatteessa voisi antaa. Ja olisihan myös nimi Samuli lähes samanlainen...
Toisia vaihtoehtoja olisi Viljami, Eemeli ainakin.. ja mitähän vielä hmm🤔
Ehkä Matias myös...