Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankit vaatteesi keski-ikäinen virkanainen tai pankkitoimihenkilö?

Vierailija
14.09.2018 |

Sinä joka työssäsi joudut pukeutumaan siististi, mistä hankit vaatteesi? Minkälaisiin vaatteisiin pukeudut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Zalandosta.

Vierailija
22/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Booztista ja Zalandosta vaatteet. Asusteiksi ostan vain designer-tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pankissa töissä ja vaatteeni on Zarasta ja Mangosta sekä Tommy Hilfiger. Kauluspaitaa, juhlavaa toppia, hametta, suoria housuja, farkkuja, mekkoja, jakkuja.

Vierailija
24/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan takkeihin, Filippa K:ta ja Tiger of Swedeniä. Takin kanssa farkut, hame tai mekko, aika usein stokkalta (omaa merkkiä tai esim. espritiä), paljon myös kirppisvaatetta ja värinä musta, joskus harmaa ja viininpunainen. Mutta tuo takki pitää olla hyvin istuva ja laadukas, sillä kun saa lähes minkä tahansa näyttämään ryhdikkäältä.

Tiedän, että pukeudun tylsästi, mutta plussana on se, että ei tarvitse koskaan aamulla miettiä, että mitä päälleen pistää. Töissä on pari eri väristä jakkua ja kotona myös, niin aina on sopiva setti vaatteita sekä kotona että töissä valmiina. Roudailen siis vaatekasoja valmiiksi duuniin, kun lenkkeilen työmatkat, niin ei tarvitse silloin repussa kantaa mukana.

Vierailija
25/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24:n asema on johtava virkamies valtiolla.

Vierailija
26/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up kiinnostaa

Vierailija
27/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi 13 ja kirpparit. Ainakin meidän virastossa 95 % pukeutuu virttyneisiin villapaitoihin yms. Itse olen jopa kirpparikamoissa "ylipukeutunut" koska etsin käytettynä laatumerkkejä ja mulla on hyvä kirpparisilmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi