Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankit vaatteesi keski-ikäinen virkanainen tai pankkitoimihenkilö?

Vierailija
14.09.2018 |

Sinä joka työssäsi joudut pukeutumaan siististi, mistä hankit vaatteesi? Minkälaisiin vaatteisiin pukeudut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä oi virkasisko?

2/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta löytyy joka lähtöön sopivaa kledjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF

Vierailija
4/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilta. Pukeutumisneuvojan avustuksella.

Vierailija
5/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekäle

Vierailija
6/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta löytyy mutta melko suppea valikoima, mistä muualta löytyy sopivan konservatiivisia vaatteita?

Vierailija
7/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta, Haloselta, Sokokselta, Prismasta, Lindexiltä, Espritiltä jne. Ei mitään yhtä suosikkipaikkaa.

Vierailija
8/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy asusteita; kenkiä ja laukkuja jne?

Vierailija
9/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne jotka panostaa käyttää Rilsiä ja Andiataa. Minä en panosta joten käytän mango, zara, veromoda ja HMn ”businessmallistoa”.

En jaksa välittää vaatteista. On mulla siis kotelomekkoa ja jakkua mutta ne on halparutkua, käytän rahani mieluummin muuhun.

Vierailija
10/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap kehtaa käyttää sukupuolierottelevaa termiä virkanainen?

Vierailija
11/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle kirpparilta. Esim. pankissa on aika pienet palkat (ainakin toimihenkilöillä), joten en näe järkeä laittaa suuria summia vaatteisiin. Edullisesti löytyy myös esim. H&m:ltä ja vero modasta.

Vierailija
12/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pärjäävät vähemmillä vaatteilla; yksi puku ja muutama kauluspaita riittää.

Vierailija
13/27 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälle kirpparilta. Esim. pankissa on aika pienet palkat (ainakin toimihenkilöillä), joten en näe järkeä laittaa suuria summia vaatteisiin. Edullisesti löytyy myös esim. H&m:ltä ja vero modasta.

Kuinka paljon työvaatteita sinulla on?

Vierailija
14/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista edellä mainituista, sekä YourFace, Gerry Weber, Aleksi13. Ja tilaan netistä, esim Atelier Goldner Schnitt, Halens, Ellos ym. Laukkuja tai kenkiä Boozt, Zalando. Seppälä oli hyvä. Kappahl, Lindex. HM ja Mango, joskus. Yleensäkin halpaketjut, jos great girls malleja.

Kirpparilla ei yleensä ole minun kokoa ja mallia, ja kotipaikkakunnalla ei ole kuin yksi kirpparikaan, ja sielläkin vaihtuu huonosti.

Vierailija
15/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, lasketaanko minua tähän, mutta ihan tavallisista nettikaupoista olen vaatteeni ostanut. Zalandosta, Henkkamaukasta, Booztista jne. Ehkä jonkun silmissä olen sitten nuhjuinen halpisvaatteissani, mutta omasta mielestäni ihan sopivia kauluspaitoja, jakkuja ja puseroita olen löytänyt. 

Vierailija
16/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pärjäävät vähemmillä vaatteilla; yksi puku ja muutama kauluspaita riittää.

Mikseivät nuo riittäisi myös naiselle? Miksi naiset tarvitsevat enemmän?

Vierailija
17/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusfarkut ja villatakki

Vierailija
18/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pankeissa ole enää työvaatteita, en ole käynyt pitkään aikaan. Ymmärtää kyllä, jos ei, ei ole asiakaspalveluakaan, voi siitäkin tinkiä.

Muistelen että meitin kylän Ossuuspankin neitit taisivat saada oranssiin sihtaavaan hiusvärinkin työnpuolesta 90-luvun alussa.

Vierailija
19/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan realistinen ketju :) Suurin osa vaatteistani on kirpputorilta. Olen päällikkö kunnalla, ja aika sekalaista seurakuntaa löytyy johtoportaastakin. Vain pari edes lievästi tyylikkäämpää ilmestystä on. Ja samalta näyttää meno muissakin Etelä-Suomen kunnissa.

Vierailija
20/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteet tulee talon puolesta pankissa, kesällä saa käyttää omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi