Ohje kaikille varatuille: älä kysy sinkulta sen seksielämästä
Ei sinkutkaan kysele varattujen petipuuhista.
Olen eronnut 3 vuotta sitten ja olen aivan tympääntynyt kun aikuiset ihmiset kyselee, et onks mitään (vink vink).. ootko käynyt treffeillä ja niin eteenpäin.
Minun sinkkuelämäni on hyvin tavallista ja rauhallista. En deittaile kuin sinkkuelämässä enkä mieti seksiä edes viikottain.
Minulla ei ole mielenkiintoista kerrottavaa teille pariskunnille. Ette pääse mässäilemään yksityiskohdilla.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tämän ihmistyypin. Kaikkien seksielämä mietityttää ja on varmaan jotenkin jännää ja perverssiä, jos joku ei ole pitkäaikaisessa heteroparisuhteessa. Niin sinkuissa, homoissa kuin trans-ihmisissä kiinnostavinta ja tärkein määrittelevä ominaisuus on, että mikä menee mihinkin reikään ja millaiset vehkeet joillakin on.
Diagnoosiin kuuluu myös taipumus miettiä, mikä sinkussa on vikana. Kaikki parisuhteeseen ”päässeet”, kun ovat tunnetusti täydellisen normaaleja ja keskivertoja henkilöitä. Kumppanin vaihto lennostakin on heille normaalimpaa kuin olla hetkeäkään yksin. Moraalista ylemmyyttä saattaa tuntea vaikka sellainenkin, joka vaihtaa suhteesta toiseen ja tekaisee ensi töikseen lapsen uuden hoitonsa kanssa.
No älä! Oot mun sielunsisko tai veli, ihanaa että joku puki sanoiksi oman ärsytyksen noin täydellisesti! Yksi tämän "nomaali = parisuhteessa" -ajattelun edustajista on ihminen, joka alkaa treffeiläl tiukata, mikä on vialla, kun olen ollut vuosia sinkku. Parhaathan viedään käsistä, jämät jäävät deittaileimaan. ^_^ Sattumalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kaikille se pitkä suhde ei pöllähdä ensimmäisten deittien tai edes ensimmäisten sinkkuvuosien aikana. Ei toki, kyseessä on sinkun kaikkinainen huonommuus...
Kun katselee ihmisten parisuhteita, niin ehkä osa sitten sietää ihan järkyttävää paskasuhdetta ennemmin kuin ottaa tämän taakan kantaakseen. Sinkku on vapaata riistaa kaikille.
Amen! ^^ molemmat edeltävät vastaukset.
Niin usein jää sanattomaksi tällästen ihmisten seurassa.
Olisi hyvä jos joskus saisi avattua heillekin että miltä se heidän täydellinen elämä ulospäin näyttää. Heillä kun usein riittää arviointeja muista.
Tuo kysymyshän on että onko ollut jotain tapailua eikä seksistä.
Minä vastaan että ei kuulu sivullisille tai sitten kysyn että mites sun oma rakkauselämä. Onneksi näitä törppöjä on aika vähän tullut vastaan. Itselle ei tulisi mieleenkään kysellä kenenkään suhteista, lasten teosta ym.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kysymyshän on että onko ollut jotain tapailua eikä seksistä.
Se tyyli miten kysytään; janotaan meheviä yksityiskohtia.
Ja siks toisekseen miksi suhteista pitää erikseen kysyä. Varmaan kertoo kun itse haluaa.
Kysytäänkö varatuilta vähän väliä: vieläkö olette yhdessä?
Miksi kukaan kyselisi kenenkään toisen seksielämästä?
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä en ole koskaan ajatellut, että tuossa kysyttäisiin seksistä, vaan deittailuista ja seurusteluista tai sutinoista. Ai kauheeta, mitähän minustakin töissä ajatellaan, kun olen leikkisästi kertonut, että minulla on ollut miehiä ympäri Suomea, kun olen tarkoittanut ihan vain, että olen käynyt treffeillä ja viestitellyt.
Todellakin sut voidaan ymmärtää väärin. Jos mä sanon että minulla on ollut joku mies, niin kyllä se mun mielestä on jo sen verran painava ilmaisu, että se tarkoittaa oikeaa tapailua ja jonkinasteista fyysisyyttä. Jos olen käynyt kahvilla ja juttelemassa jonkun kanssa pari kertaa, niin sellaisia en erityisesti mainitse tai sitten sanon, että oli mulla parit treffit tai kävin syömässä jonkun kanssa, mutta siitä ei tullut mitään kummempaa.
Riippuu varmaan asuinpaikasta ja iästä, miten se missäkin ympäristössä käsitetään.
Tuollaiset ihmiset ovat kyllä ihan kaikissa elämäntilanteissa yhtä moukkamaisia. Sosiaaliset taidot ovat huonot, eikä kuulumisia osata kysyä paremmin. Lisäksi heillä on sellainen oletus, että kaikki muutkin haluavat elää samalla tavalla kuin he ja ”päästä elämässä eteenpäin”.
Kysymykset koskevat joko ykistyisasioita tai sellaista, jonka tentattava varmaan kertoisi utelemattakin. Teiniltä kysellään, että jokos on tyttö- / poikaystävää, työttömältä joka tapaamiskerralla onko saanut töitä, kerrostaloasukkaalta koska oikein aikoo muuttaa muualle. Parisuhteellisilta kysytään, että koskas teille tulee vauva ja seuraavaksi, että kai aiotte pian hankkia toisen.
Kyselyt eivät lopu sittenkään kun on omakotitalo ja 2,1 lasta, juuri tutulta kysyttiin, milloin hänelle tulee lapsenlapsia. Ihan kuin sekin asia olisi omassa määräysvallassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset ovat kyllä ihan kaikissa elämäntilanteissa yhtä moukkamaisia. Sosiaaliset taidot ovat huonot, eikä kuulumisia osata kysyä paremmin. Lisäksi heillä on sellainen oletus, että kaikki muutkin haluavat elää samalla tavalla kuin he ja ”päästä elämässä eteenpäin”.
Kysymykset koskevat joko ykistyisasioita tai sellaista, jonka tentattava varmaan kertoisi utelemattakin. Teiniltä kysellään, että jokos on tyttö- / poikaystävää, työttömältä joka tapaamiskerralla onko saanut töitä, kerrostaloasukkaalta koska oikein aikoo muuttaa muualle. Parisuhteellisilta kysytään, että koskas teille tulee vauva ja seuraavaksi, että kai aiotte pian hankkia toisen.
Kyselyt eivät lopu sittenkään kun on omakotitalo ja 2,1 lasta, juuri tutulta kysyttiin, milloin hänelle tulee lapsenlapsia. Ihan kuin sekin asia olisi omassa määräysvallassa.
Hyvin kiteytetty :D :D
20v sinkkuna ja kukaan oo mitään kysellyt...
Kun olin parisuhteessa ärsytti, kun mies oli aamuisin kiinni pehvassa, kun yritin pukea töihin lähteäkseni. Aina! Nyt on ihanaa kun saa olla miten haluaa!