Mitä miehet hakevat, kun treffeillä ehdottavat väkivaltaista elokuvaa?
Yrittävätkö todistella, että voivat katsoa? Tänään miehen kanssa ensimmäisillä treffeillä katoin elokuvaa ja se oli väkivaltainen. Tätä on tapahtunut enemmänkin. Nuoruudessani mies toisilla treffeillä näytti minulle elokuvan (en muista nimeä) jossa oli raiskauskohtaus.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa naiset mikä olisi juuri tällähetkellä sellainen elokuva mitä mieluusti lähtisitte treffeille katsomaan.
M
Se missä on Jasper Pääkkönen! Se kiinnostaisi nähdä. Se klans man jotain...
Mikä vain leffa käy kunhan ei ole romanttinen komedia jossa pääparina Jennifer Aniston ja Owen Wilson :D
Klansman minuakin kiinnostaisi nähdä.
Mutta ap:lle sekään ei varmaan käy koska kai siinä nyt joku musta saa vähän nekkuun?
M
Varmaan haluaa katsoa hyvän elokuvan. Romanttiset"komediat" ainakin ovat hirveätä paskaa. Joten tuskin kukaan mies niitä vapaaehtoisesti haluaa katsoa.
Tämän hetken tarjonnasta itse kyllä valitsisin varmoiksi nakeiksi Mission impossiblen ja The Predatorin. Muhun vetoaa seikkailu ja scifi. Tosin kyllä yleensä myös katastrofileffat ja sotaleffat myös kiinnostavat. Lempparileffa on Das Boot.
Eikös leffoissa pyörivät leffat ole ylipäänsä valtaosin jotensakin väkivaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Suojaa miehestä, heh :)
Olen miestäni isompi ja painavampi (harrastan voimannostoa) ja jos joku suojelee jotain niin minä miestä...
Paljonko voimasi on noussut?
Voin sanoa että tällä hetkellä romanttisinta on Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja. Kävimme miehen kanssa katsomassa ja molempia nauratti ja itketti ja elokuva muistuttaa siitä kuinka tärkeää rakkaus on elämässä.
Elokuvassa oli myös romanttisia kohtauksia jos ymmärtää että romanttista voi olla ihan arkinen huolenpito ja arvostus toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että tällä hetkellä romanttisinta on Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja. Kävimme miehen kanssa katsomassa ja molempia nauratti ja itketti ja elokuva muistuttaa siitä kuinka tärkeää rakkaus on elämässä.
Elokuvassa oli myös romanttisia kohtauksia jos ymmärtää että romanttista voi olla ihan arkinen huolenpito ja arvostus toista kohtaan.
Mun mielestä se mielensäpahoittaja on niin ärsyttävä etten kyllä haluaisi sitä katsoa.
Ootko sinkku? :D kysyn vain kun niin harvinaista että nainen tykkää sotaleffoista!