Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehet ovat rakastuessaan? Tekevätkö kaikenlaisia hömppäjuttuja kuten elokuvissa...

Vierailija
14.09.2018 |

Avaavat auton oven, ostavat kukkakimppuja, heittelevät rakastaan ilmaan, valmistavat kauniita illallisia......you name it.

Minkälainen on suomalainen mies rakastuessaan? Jatkuuko se rakastumisen huuma pitkäänkin? Tekeekö hän puolisolleen näitä hömppäjuttuja vielä 20 vuoden yhteiselon jälkeen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 14-vuotias?

Vierailija
2/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki nuo ja vielä runojen kirjoittaminen, tai en tiedä ilmaan heittelystä, mutta muut.

On edelleen tuollainen 10v jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei heitellä.

Vierailija
4/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä tekee. Mutta sanoisin että tekee niitä nyt, kun ollaan jo rakastamisvaiheessa. Ihastumis ja rakastumisvaiheessa hän juoksi lähinnä karkuun peloissaan pää kolmantena jalkana...

Vierailija
5/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 14-vuotias?

En. Haluan vain tietää onko tällaisia elokuvien herrasmiehiä oikeasti olemassa. Elokuvissa se rakastumisen huuma on tehty vain niin siirappisen näköiseksi...ap

Vierailija
6/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät!! Tuo on hollywoodhömppää!

Miehen aivot ovat tylyt, kylmät ja tunteettomat, ja rakastuminen lähinnä paritteluhalua. Petyt jos odotat ruusuja ja timantteja...

Vierailija
7/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on suomalainen aviomies, joka juuri lähetti minulle kukkakimpun tapaamispäivämne (josta on yli 40 v) kunniaksi kauniin kortin ja tekstin kera.

Vierailija
8/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on suomalainen aviomies, joka juuri lähetti minulle kukkakimpun tapaamispäivämne (josta on yli 40 v) kunniaksi kauniin kortin ja tekstin kera.

Jatkan vielä: aviomieheni on kaikin tavoin herrasmies; auttaa tuolin alle, avaa sekä auton että muut ovet, kantaa kauppakassit jne. On aina kohtelias eikä koskaan korota ääntään.

Vierailija
9/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ne jotka rakastavat. Minun (pyöreitä) syntymäpäivänäni rakastamani ihminen on unohtanut (satuttamistarkoituksella) koko päivän, fanittanut aasialaisia h-uoria Facebookissa sekä livenä vainonnut samanmoisia alaisiaan.

Näin kohtelee oman ilmaisunsa mukaan ”tärkeää” ihmistä sadistinen narsisti.

Vierailija
10/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä. Luulenpa, että mitä kauniimpi nainen, sitä viitseliäämpi mies. Itse olen kokenut, että miehet eivät kauan jaksa teeskennellä, kunnes lakkaavat huomioimasta. Tosin olenkin jo palstatermein "vanha kurppa." Nytkin työkaverimies on alkanut vältellä, eli ilmeisesti löysi kivemman tai tajusi, miten karmea olen. Aiemmin oli silmäpeliä jne. Ei näköjään kannata ihastua keneenkään.

N35

Vierailija
11/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ne jotka rakastavat. Minun (pyöreitä) syntymäpäivänäni rakastamani ihminen on unohtanut (satuttamistarkoituksella) koko päivän, fanittanut aasialaisia h-uoria Facebookissa sekä livenä vainonnut samanmoisia alaisiaan.

Näin kohtelee oman ilmaisunsa mukaan ”tärkeää” ihmistä sadistinen narsisti.

Olen todella pahoillani puolestasi, jotkut ihmiset ovat täysin tunnottomia.

😢

Vierailija
12/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millainen olen rakastuessani, sillä naiset  eivät ole suoneet minulle mahdollisuutta rakastua. 

M36

Vierailija
13/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen olen rakastuessani, sillä naiset  eivät ole suoneet minulle mahdollisuutta rakastua. 

M36

Eihän sinun rakastumiseesi tarvita vastapuolen antamaa mahdollisuutta?

Vierailija
14/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaan heittely kuulostaa oudolta. Muuten kyllä. Ja kukkia saa vielä 25 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja aamulla haleja jne.

Vierailija
15/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Hieman on haasteellista  yrittää rakastua tuntemattomaan ihmiseen, kun naiset eivät suo että lähestyisin heitä.

Vierailija
16/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Hieman on haasteellista  yrittää rakastua tuntemattomaan ihmiseen, kun naiset eivät suo että lähestyisin heitä.

Joo, tuntemattomien lähestyminen on creepyä. Siksi kannattaa ensin tutustua naisiin ihan ihmisinä, opiskelukaverina, työkaverina tai harrastuskaverina, ja rakastua sellaiseen. Ihmiseen, jonka oikeasti tunnet, ja josta oikeasti pidät. Ja sitten ’lähesty’.

Vierailija
17/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Sinulla ei ole mielikuvitusta. En voisi koskaan olla noin tylsän ihmisen kanssa.

Vierailija
18/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Sinulla ei ole mielikuvitusta. En voisi koskaan olla noin tylsän ihmisen kanssa.

Tätä juuri tarkoitin, te naiset haluatte aina vain "hassumiehiä". Me kelpo miehet emme saa mahdollisuutta rakkauteen/rakastumiseen.

M36

Vierailija
19/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Siis etkö koskaan ole edes puhunut naisen kanssa? Katsonut naiseen salin toisella puolella ja ihastunut? (Muuta ei joskus tarvita.)

Siteeraan nyt yhtä leffaa, mutta sopii aiheeseen, ja olen muistanut tämän kun olen ihastunut yksipuolisesti: Päähenkilö oli rakastunut muttei saanut vastarakkautta. Hän sanoi kaverilleen: "Rakkaus on omaani".

Tämä on tärkeä lause - mikään tunne ei ole "toisen taskussa". Ihmisellä on omiin tunteisiinsa AINA oikeus.

Vierailija
20/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaan heittely kuulostaa oudolta. Muuten kyllä. Ja kukkia saa vielä 25 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja aamulla haleja jne.

Tyyliin näin:

https://www.google.fi/search?q=rakastunut+pari&rlz=1C9BKJA_enFI798FI798…:

Ehkä se onkin enemmän ilmaan nostelemista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän