Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toisaalta on ihanaa että nyt vanhempana ei tarvitse unta niin paljon mutta
14.09.2018 |
kyllä taas ärsytti kun tavallaan hyvä yöuni meni kuitenkin perseelleen. Usein menen nukkumaan vasta klo 00 jälkeen ja herään arkisin yleensä klo 6 jälkeen. VIikonloppuna saatan nukku 8-9 asti. Eilen olin väsynyt ja menin tarkoitukselle ajoissa sänkyyn ja aloin nukkumaankin jo klo 22 jälkeen. Ensimmäisen kerran heräsin 23:45 ja seuraavan kerran 4:45 ja sen jälkeen en saanut enää unta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa