Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on 2001 vuodelta 3 L ja 2 E:tä!!

Vierailija
04.05.2006 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen.. Olen itse kirjoittanut samana vuonna M:n, pari C:tä, B:n..eli huippupaperit;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun syksyllä.

Entäs itse?

Vierailija
2/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen yksi ammatti alla. En viitsi sanoa mikä, kun on niin erikoinen... Ajattelin vaan kun huomasin sun hyvät paperit ja itsellä on samalta vuodelta niin huonot;) Mutta enpä niitä ole missään vielä tarvinnut:) Mua vaan ei kiinnostanut lukios mikään..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lukio-opiskelu oli helppoa. Opin tosi nopeasti asiat enkä juurikaan joutunut pänttämään. Sain nuo arvosanat aika vähällä työllä siis.

Nykyisin toivon, että olisin oppinut kunnollisen opiskelumentaliteetin jo lukiossa. Yliopistolla ne arvosanat ja suoritukset eivät olekaan tulleet enää ihan niin helpolla.

Yo-kirjoituksia korostetaan minusta ihan liikaa, koska tulokset eivät estä jatko-opintoja, vaan voivat vain auttaa niihin pääsemisessä.

Vierailija
4/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisin toivon, että olisin oppinut kunnollisen opiskelumentaliteetin jo lukiossa. Yliopistolla ne arvosanat ja suoritukset eivät olekaan tulleet enää ihan niin helpolla.

.[/i

Mutta ei sitä ihminen jaksa lukea yhtä putkea montaa vuotta... peruskoulu 9v., lukio 3v. ja siihen vielä ammatit ja muut opinnot;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi