Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyyhitkö kunnes vessapaperi näyttää putipuhtaalta?

Vierailija
13.09.2018 |

Vai jätätkö suuremmitta murheitta pienet jämät hollille?
Entä avitatko pyyhkimisaktia vetämällä toisella kädellä kannikkaa sivuun, jotta aukko on paremmin esillä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pyyhkimiseen menee ikuisuus ja joudun vetämään pöntön välillä ettei mene tukkoon. Silti joudun hetken päästä palamaan vessaan pyyhkimään pers*ttä uudelleen kun tunnen sen kirvelevän kutisevan tunteen. Ja paperiin tulee taas kauheat raidat paskaa. En tiedä mikä mua vaivaa.. Vuotava per*ereikä? Kutisee ja vuotaa muutenkin jotain vaaleaa nestettä. Oon hulluuden partaalla ja häpeän tätä ongelmaa.

Tuo ongelma johtuu varmaan just siitä hirveästä pyyhkimisestä. Se iho siellä on melko ohutta ja haavautuu herkästi, eli kun hinkkaat sillä paperille saat sen kipeäksi. Kokeile vaihtaa käsisuihkuun ja katso helpottaako.

Vierailija
22/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on anonyymin keskustelupalstan parhautta. Ennen internetiä tämän ketjun kaltainen julkinen keskustelu olisi ollut mahdoton kuvitella todeksi :) Tämä saa tuntemaan kiitollisuutta ajasta josta elämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan ja sitten kuivaan. Yleisissä vessoissa pesen ensin käsisuihkun pään saippualla ja jos vielä on käsihuuhdetta, niin sitä päälle ennen kuin käytän.

Vierailija
24/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä. En minä ainakaan edes katso sitä paperia?? Hyi!! Ettekö te nyt tunne sitä, onko vielä paskaa takapuolessa vai miksi se paperi pitää sieltä pöntöstä vielä nostaa naaman eteen?? Öök.. :x

En halua edes kuvitella kuinka paskainen peräosastosi on, jos lakkaat pyyhkimästä silloin kun siellä ei enää tunnu mitään.

Vierailija
25/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pyyhkimiseen menee ikuisuus ja joudun vetämään pöntön välillä ettei mene tukkoon. Silti joudun hetken päästä palamaan vessaan pyyhkimään pers*ttä uudelleen kun tunnen sen kirvelevän kutisevan tunteen. Ja paperiin tulee taas kauheat raidat paskaa. En tiedä mikä mua vaivaa.. Vuotava per*ereikä? Kutisee ja vuotaa muutenkin jotain vaaleaa nestettä. Oon hulluuden partaalla ja häpeän tätä ongelmaa.

Tippuri tai klamydia

Vierailija
26/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mahdollista suihkuttaa, käytän kosteaa vessapaperia. Se on paljon hellävaraisempaa kuin kuiva, raapiva versio.

Vierailija
27/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peräpukamia ei tulekaan aivan puhtaaksi joten käsisuihku apuun tai sitten leikkauspöydälle.

Vierailija
28/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma pyyhin ensin paperilla ja sitten kun on suht siistia niin viimeistelen viela parilla babywipesilla.  Aina sielta jtn lahtee viela sen jalkeen.   Kotona pesen suihkulla usein.  

Asun maassa jossa ei ole pidesuihkuja yleisissa vessoissa joten kannan melkein aina noita vauvaliinoja laukussa.  Niilla voi tarvittaessa pyyhkaista kadet,  vaatteille pudonneen ruoan,  tomuiset kengat tms.    En voisi kuvitella harrastavani esim spontaania seksia jos olen pyyhkinyt peffani vain wc-paperilla

Vierailija
29/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota käsisuihkujuttua. Siis pyyhittekö ensin enimmät pois paperilla ja sitten suihkutatte? Eikö ne pesu-/paskavedet valu/roisku pitkin reisiä (yök). Ja sormella hinkkaatte reikää, sitten samalla kädellä tartutte vessapaperirullaan, että saa napsaistua paperiarkin kuivausta varten (yök). Ja paskaisella kädellä avaatte hanan, pesette kädet ja koskette heti perään samaan hanaan sulkeaksenne  sen (yök).

Korjatkaa jos olen väärässä. :)

Olet väärässä.

Vierailija
30/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pyyhin kerran, sitten pesen käsisuihkulla ja kuivaan paperilla. En ymmärrä niitä, jotka eivät käytä vettä.

Pesen ensin käsisuihkulla, päästän vettä vähän sisäänkin että viimeinenkin kikkare tulee pois, kuivaan paperiila puhtaat paika kuiviksi.

Ennen suihkun käyttöä oli ongelmana viimeinen sisään jäävä kikkare, paperia kului runsaasti pyyhkiessä, nyt on helppoa vetellä huuhtelemalla suoli tyhjenee.

Minkälainen ammottava aukko sulla oikein on jos vesi menee sinne sisään?

Vierailija
31/43 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippuri tai klamydia

what oikeesti? Oireileeko ne vuotavalla peppurei*llä?

Vierailija
32/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhin ensin istualtaan edestä päin. Sitten, kun näen paperissa vain vähän likaa, nousen pöntöltä ja pyyhin seisoaltaan. Tässä vain se huono puoli, että välillä lentää murusia vessan istuinrenkaan päälle tai jopa alushousuihin ja niitä pitää joskus ravistella pönttöön.

Vierailija
33/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tällaisten aloitusten tarkoitus? Eikö äitisi opettanut sinua pyyhkimään? Mitä sulle kuuluu miten muut pyyhkii? Hanki se ihan oma elämä.

Vierailija
34/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pyyhkii? :D

Vierailija
35/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyyhin ensin istualtaan edestä päin. Sitten, kun näen paperissa vain vähän likaa, nousen pöntöltä ja pyyhin seisoaltaan. Tässä vain se huono puoli, että välillä lentää murusia vessan istuinrenkaan päälle tai jopa alushousuihin ja niitä pitää joskus ravistella pönttöön.

Mitä ihmeen murusia? Syötkö leipää pöntöllä?

Vierailija
36/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pyyhin kerran, sitten pesen käsisuihkulla ja kuivaan paperilla. En ymmärrä niitä, jotka eivät käytä vettä.

Koska kaikilla ei valitettavasti ole käsisuihkua. Normaalissa suihkussa seisoskelu ja sen jälkeen koko alavartalon kuivaaminen ei huvita joka ikisen ulostamiskerran jälkeen.

Käytän kosteuspyyhkeitä, ilman niitä ei saa mitenkään täysin puhtaaksi. Ennen kosteuspyyhkeiden käyttöä minulla oli sietämätöntä kutinaa peräaukossa ja sen ympäristössä.

Vierailija
37/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vessapaperi?

Vierailija
38/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan äidin pyyhkimään.

T: mies 32v sinkku

Vierailija
39/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tällaisten aloitusten tarkoitus? Eikö äitisi opettanut sinua pyyhkimään? Mitä sulle kuuluu miten muut pyyhkii? Hanki se ihan oma elämä.

Sinäkin luit aloituksen päästäksesi kommentoimaan. Missä se oma elämäsi luuraa?

Vierailija
40/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole käsisuihkua, joten lopuksi pyyhin kostealla wc-parilla loput jäännökset pois. 

Pelkällä paperilla ei kyllä lähde.