Pyyhitkö kunnes vessapaperi näyttää putipuhtaalta?
Vai jätätkö suuremmitta murheitta pienet jämät hollille?
Entä avitatko pyyhkimisaktia vetämällä toisella kädellä kannikkaa sivuun, jotta aukko on paremmin esillä?
Kommentit (43)
Joo, pyyhkimiseen menee ikuisuus ja joudun vetämään pöntön välillä ettei mene tukkoon. Silti joudun hetken päästä palamaan vessaan pyyhkimään pers*ttä uudelleen kun tunnen sen kirvelevän kutisevan tunteen. Ja paperiin tulee taas kauheat raidat paskaa. En tiedä mikä mua vaivaa.. Vuotava per*ereikä? Kutisee ja vuotaa muutenkin jotain vaaleaa nestettä. Oon hulluuden partaalla ja häpeän tätä ongelmaa.
Pesen silmän saippualla ja kuivaan. Ettei jää rekkamiehen pastilleja.
pyyhin ja pyyhin paperi kiiltää puhtautta niin on hyvä sama se on mitä pyllyyn jää
Käsisuihkulla puhdistan tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Pesen silmän saippualla ja kuivaan. Ettei jää rekkamiehen pastilleja.
Reggaepampulat. Ne pastillit on nenässä.
Pyyhin puhtaaksi asti. Välillä koitan reikää sormella ja maistan onko vielä pyyhittävää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pyyhkimiseen menee ikuisuus ja joudun vetämään pöntön välillä ettei mene tukkoon. Silti joudun hetken päästä palamaan vessaan pyyhkimään pers*ttä uudelleen kun tunnen sen kirvelevän kutisevan tunteen. Ja paperiin tulee taas kauheat raidat paskaa. En tiedä mikä mua vaivaa.. Vuotava per*ereikä? Kutisee ja vuotaa muutenkin jotain vaaleaa nestettä. Oon hulluuden partaalla ja häpeän tätä ongelmaa.
Mulla on ihan sama juttu, luulin että olen yksin tämän kanssa. Mitä tälle voi tehdä!!
Ensin pyyhin kerran, sitten pesen käsisuihkulla ja kuivaan paperilla. En ymmärrä niitä, jotka eivät käytä vettä.
En pyyhi lainkaan, jätän perseen likaiseksi ja leimaan paikkoja. Ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan.
Öö mitä. En minä ainakaan edes katso sitä paperia?? Hyi!! Ettekö te nyt tunne sitä, onko vielä paskaa takapuolessa vai miksi se paperi pitää sieltä pöntöstä vielä nostaa naaman eteen?? Öök.. :x
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu tuohon. Käytä tussuluuria. Sillä suihkutus peräreikään ja kuivaus paperilla. Puhdasta tulee kerralla ja hetkessä eikä kirvele eikä kutise, kun ei tarvitse raastaa paperilla verille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu tuohon. Käytä tussuluuria. Sillä suihkutus peräreikään ja kuivaus paperilla. Puhdasta tulee kerralla ja hetkessä eikä kirvele eikä kutise, kun ei tarvitse raastaa paperilla verille.
Tämä. Olen jäänyt koukkuun bideesuihkuihin ja vältän julkisia vessoja joista se puuttuu. Pelkällä kuivalla paperilla lääppiminen ja kakan levittäminen ympäri kannikoita ei jätä puhtoista tunnetta. Hätätilanteessa vedellä kostutettu vessapaperi pelastaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pyyhin kerran, sitten pesen käsisuihkulla ja kuivaan paperilla. En ymmärrä niitä, jotka eivät käytä vettä.
Pesen ensin käsisuihkulla, päästän vettä vähän sisäänkin että viimeinenkin kikkare tulee pois, kuivaan paperiila puhtaat paika kuiviksi.
Ennen suihkun käyttöä oli ongelmana viimeinen sisään jäävä kikkare, paperia kului runsaasti pyyhkiessä, nyt on helppoa vetellä huuhtelemalla suoli tyhjenee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei perse ole koskaan niin likainen että siihen vettä tarvitsis. Minkälaista tahmakakkaa teiltä tulee jos se pitää perusteellisesti pestä.
En ymmärrä tuota käsisuihkujuttua. Siis pyyhittekö ensin enimmät pois paperilla ja sitten suihkutatte? Eikö ne pesu-/paskavedet valu/roisku pitkin reisiä (yök). Ja sormella hinkkaatte reikää, sitten samalla kädellä tartutte vessapaperirullaan, että saa napsaistua paperiarkin kuivausta varten (yök). Ja paskaisella kädellä avaatte hanan, pesette kädet ja koskette heti perään samaan hanaan sulkeaksenne (yök).
Korjatkaa jos olen väärässä. :)
En ymmärrä tuota käsisuihkujuttua. Siis pyyhittekö ensin enimmät pois paperilla ja sitten suihkutatte? Eikö ne pesu-/paskavedet valu/roisku pitkin reisiä (yök). Ja sormella hinkkaatte reikää, sitten samalla kädellä tartutte vessapaperirullaan, että saa napsaistua paperiarkin kuivausta varten (yök). Ja paskaisella kädellä avaatte hanan, pesette kädet ja koskette heti perään samaan hanaan sulkeaksenne sen (yök).
Korjatkaa jos olen väärässä. :)
En tajua? Vessapaperihan näyttää koko ajan likaisen malta, mitä enemmän pyyhkii.