Vaimoni sanoi että mulla on "hyvä perse"! Itkettää!!!
Mua ei ole miehenä koskaan loukattu näin paljon. Olenko mä hänelle pelkkä perse? Itken täällä silmät päästäni!
Kommentit (8)
Tajuathan, että kun olette naimisissa, niin kehosi on hänen omaisuuttaan.
Miehen perseestä tulee pelkkää paskaa. En ymmärrä miksi naisia kiinnostaa onko miehellä hyvä vai huono perse.
Oletko syönyt liikaa vanukkaita? Herkkuperse.
Vierailija kirjoitti:
Miehen perseestä tulee pelkkää paskaa. En ymmärrä miksi naisia kiinnostaa onko miehellä hyvä vai huono perse.
Aika moni palstamamma on ilmaissut täällä halunsa rakastella miestään lannedildolla. Kuulemma tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin jos mies tuuppaisi naista penaaliin elävällä elimellään. En tosin vieläkään ymmärrä, miten dildolla voi olla tuntoaisti?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni palstamamma on ilmaissut täällä halunsa rakastella miestään lannedildolla. Kuulemma tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin jos mies tuuppaisi naista penaaliin elävällä elimellään. En tosin vieläkään ymmärrä, miten dildolla voi olla tuntoaisti?
Vastasit oman kysymykseen.
Kyllä tuntuu hyvältä kerran kuin oma peukalo sinne oot pistänyt ilmeisesti, mutta naisella ei ole eturauhanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että kaikki palstamammat ovat sadisteja.
Jätä se lehmä. Ansaitset parempaa.
T: Itsenäinen vahva maskulinisti
Jos vaimosi joskus "ymmärtää" sun toilailuja seksistisellä ilmaisulla "te pojat ootte poikia" - jätä se lehmä!