Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa NAN-korvikkeilla??

04.05.2006 |

olen ihmetellyt monesti mitä eroa on Nan-korvikkeilla muuta kuin pakkauksen ulkonäkö, jättänyt aina sen vaaleamman paketin hyllyyn kalliimpana. Vaan nyt ukko toi sitä joten tosissaan kiinnostaa. Sellasia selityksiä joskus olen kuullut, että vaaleempaan on lisätty D-vitamiinia mutta saman verran näkyy olevan molemmissa, sitten toinen selitys, että vaaleempi vähärasvasempaa mutta saman verran näkyy olevan rasvaakin ja energiasisältökin sama..

Mielenkiintoinen juttu.. Voisi kyllä paketin kanteen eron selvästi selittää, jotainhan tarvii olla koska hintakin on eri..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muistan kuulleeni joskus.

Vierailija
2/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen minäkin kuullut...

Omasta mielestäni on täysin hölmöä, kun purkin kyljessä ei ole asiasta mitään mainintaa ja vaikuttaa samalta maidolta kuin se toinenkin. Kannattaa asiasta soittaa valmistajan numeroon ja valittaa, tommoset täytyisi näkyä jossain. Ystäväni oli soittanut ja saanut tietää mitä erilaista siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi. Nestlé NAN äidinmaidonkorvikkeen nimi on muuttunut Nestlé NAN Standard äidinmaidonkorvikkeeksi. Tuotteen koostumus on pysynyt ennallaan. Olemme tuoneet markkinoille lisäksi toisen käyttövalmiin äidinmaidonkorvikkeen nimeltään Nestlé NAN äidinmaidonkorvike. Siihen on lisätty pitkäketjuisia rasvahappoja (omega-rasvahappoja). Tuote on muilta ominaisuuksiltaan samanlainen kuin jo käytössä oleva Nestlé NAN Standard korvike. Lisätietoja korvikkeista kannattaa tiedustella omasta neuvolasta.

Tuo on siis se suoraan se viesti, minkä Nestleltä sain kun ihmettelin noiden tötsien eroja.