Häpeätkö Twilight-fanitustasi?
Hävettääkö että n. 10 vuotta sitten tämännäköinen jätkä oli mielestäsi ihaninta maailmassa?
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/540JtE6zWn_7xVhKryEx40…
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi muutenkaan jotain asioita pitäisi hävetä? Olen 43v ja tykkään fantasiakirjallisuudesta ja elokuvista. En kuolaa kuin pikkutyttö päähenkilön perään, vaan tykkään tarinasta. Huonoista vaihtoehdoista valitsin vähiten huonoimman, eli ei hävetä.
En koskaan pitänyt Edwardia ihanana (ja Jacobia vielä vähemmän, hyi miten ruma mies!), mutta pidin kyllä Twilight-elokuvista ja pidän edelleenkin. Ei väliä mitä mieltä muut niistä ovat.
Tykästyin aiheeseen jo ennen leffoja eli silloin kun ekat kirjat vasta ilmestyivät ja tykkään edelleen. Voisikin lukea ne taas muistin virkistämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En kuolaa kuin pikkutyttö päähenkilön perään, vaan tykkään tarinasta.
Tarinasta, missä 120-vuotias mies himoitsee lukioikäistä tyttöä, murtautuu hänen huoneeseensa voidakseen vahtia tämän nukkumista, ja ylipäätään stalkkaa tyttöä ympäriinsä.
Suhteessa tämä erittäin vanha mies käyttää omistushaluisesti ja mustasukkaisesti, kuten myös kilpakosijansa. Tyttöä pallotellaan mieheltä toiselle kuin tahdotonta räsynukkea ja hän alistuu kaikkeen.
Todella fiksu ja voimaannuttava tarina!
t. Mies joka joutui katsomaan elokuvat
Vierailija kirjoitti:
Tykästyin aiheeseen jo ennen leffoja eli silloin kun ekat kirjat vasta ilmestyivät ja tykkään edelleen. Voisikin lukea ne taas muistin virkistämiseksi.
Tykästyitkö vampyyreihin ja/tai ihmissusiin genrenä, vai huonosti kirjoitettuun fiktioon?
Mä en ymmärrä miksi muutenkaan jotain asioita pitäisi hävetä? Olen 43v ja tykkään fantasiakirjallisuudesta ja elokuvista. En kuolaa kuin pikkutyttö päähenkilön perään, vaan tykkään tarinasta. Huonoista vaihtoehdoista valitsin vähiten huonoimman, eli ei hävetä.