Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "noloa" harrastat?

Vierailija
13.09.2018 |

Mielipuuhasi josta et kehuskele muille? Katsotko salkkareita tai Lemmen viemäätä? Otatko säännöllisesti päikkärit sohvalla? Juotko viiniä pimenevinä syyslauantaina? Minä rakastan testailla erilaisia uusia herkkuja, olivat ne sitten uutta karkkilaatua tai hesen uusi hampurilainen. Hoikkana olen silti pysynyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputan lähes päivittäin. Siitä harrastuksesta ei viitsi tutuille kehuskella.

Vierailija
2/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mieleen mitään millä kehuskelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan intohimoisesti Playstation-pelejä. Eläydyn niihen suurella intensiteetillä.

Vierailija
4/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen av:ta

Vierailija
5/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herkkujen testailu on muka noloa? Odotin jotain mehukkaampia juttuja. Itse en harrasta mitään noloa, tulin vain lukemaan.

Vierailija
6/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen tänne typeriä provoja. Voisi luulla että olen joku 15-vuotias ylilautalainen alapää-/pissa-kakkakirjoituksineni, mutta olen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
7/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään legoja. Joidenkin mielestä tavallaan siistiä, mutta en kuitenkaan ensimmäisten asioiden joukossa itsestäni kerro. En kelpuuta kaikkia legoja, lähinnä ikäsuosituksella 16+ olevia settejä. Alkaa olla asunnossa kaikki tasot täynnä rakennelmia. Seuraavaan asuntoon haluan oman huoneen legoille.

Olen 36-vuotias lapseton nainen.

Vierailija
8/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selvästi taas toimittajan jutunkalastelu aloitus, nää tunnistaa noista vaihtoehdoista.

Vierailija
9/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lapsille tarkoitettuja sarjoja

Vierailija
10/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennan palapelejä. Ei ehkä ole noloa, mutta monen mielestä tylsääkin tylsempi harrastus. 

11/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä minusta nolo harrastus ole, mutta moni varmaan pitää tylsänä. Katson Youtubesta amerikkalaisia tv-elokuvia 80- ja 90-luvuilta. Parhaita ovat tositapahtumiin perustuvat.

Hiljan katsoin esim. draaman Strange Voices (1987), joka kertoo perheestä, jonka collegessa opiskeleva tytär sairastuu skitsofreniaan. Aiheet näissä elokuvissa ovat vakavia, esim. sairaudet, huoltajuuskiistat, perheväkivalta jne. Ne ovat selviytymistarinoita.

Elokuvissa näkee 80-luvun elämäntyyliä pukeutumisineen jne., mikä on minusta viihdyttävää. Lisäksi niissä esiintyy näyttelijöitä, jotka eivät kuuluneet Hollywoodin eturiviin, mutta ovat/olivat todella lahjakkaita, esim. Joanna Kerns, Nancy McKeon, Patty Duke, Lindsay Wagner.

Vierailija
12/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten herkkujen testailu on muka noloa? Odotin jotain mehukkaampia juttuja. Itse en harrasta mitään noloa, tulin vain lukemaan.

No eipä se nyt järin kehittävääkään ole, vaikka itse sanonkin. :D

ap

Vierailija
13/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on selvästi taas toimittajan jutunkalastelu aloitus, nää tunnistaa noista vaihtoehdoista.

Kuinka niin tunnistaa vaihtoehdoista? En ole toimittaja.

ap

Vierailija
14/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kalenterituunausta. Rakastan tarroja ja söpöjä papereita. Minusta se on kuitenkin vähän noloa näin aikuisena.

Vierailija
15/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississä piereskelyä. Stockmanin hissi on kaikkein mielenkiintoisin ja haastavin paikka tässä harrastuksessa.

Vierailija
16/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja kirjoitan fanfictionia.

Vierailija
17/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson lapsille tarkoitettuja sarjoja

Sama täällä. Herään joka viikonloppu katsomaan Muumeja. Tykkään myös tosi paljon Eemelistä, Pepistä, Pekka Töpöhännästä jne. ja katson jos näitä sarjoja tai elokuvia tulee televisiosta. Lapsellista ehkä, mutta jotenkin rauhoittavaa hektisen työ- ja muun elämän keskellä. Olen lapseton 30-vuotias nainen.

Vierailija
18/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson samaa sarjaa lähes joka ilta, siis olen katsonut vuosikaudet niin, että pisin väli ilman sitä tiettyä sarjaa on n. viikko.

Tietysti luen av:ta ja kirjoitan tänne ihan luvattoman paljon.

YouTubessa seuraan henkirikosjuttuja ja joitakin nuorille tarkoitettuja kanavia, sekä kuuntelen emo rappia.

Vierailija
19/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon akateemisesti koulutettu nainen, ja tykkään paljon reality-ohjelmista. En yksin jaksa katsoa oikeastaan mitään muuta.

Mun tuttavapiirissä ei kukaan pelaa videopelejä, mutta mieheen tutustuttuani olen itsekin alkanut pelailla. Zeldan avoimeen maailmaan ihastuin paljon ja nyt olen viimein alkanut pelata WoW:ia. Oon pitänyt peliä aina ihan nörttien touhuna, mutta tähän se nyt on mennyt. En oo kertonut tästä harrastuksesta vielä kenellekään.

Av:n lukeminen minua ei jostain syystä hävetä, sillä täällä on välillä mielenkiintoisiakin juttuja sekä jutellaan asioista, joista itse ei tiedä ja näin oppii kaikkea uutta.

Vierailija
20/27 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa harrastuksissani ei taida olla mitenkään erityisen noloja, mutta yhteinen harrastuksemme on miehelleni suht nolo. Katsomme k-draamoja, eli (yleensä) romanttisia Korealaisia tv-sarjoja. En ole miestä harrastukseen pakottanut, vaan sattumalta monta vuotta sitten päädyimme katsomaan ensimmäisen sarjan ja jäimme molemmat koukkuun. Kymmeniä vastaavia on katsottu läpi, ja edelleen ne vaan jaksaa kiehtoa.

Ei taida olla harrastus, jolla 4-kymppinen akateemisella alalla oleva mies välttämättä lähtisi kylillä ylpeilemään ;D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan