Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa. Vein Zalandon paketin palautukseen viisi viikkoa sitten, eikä se ole vieläkään saapunut niille???

Vierailija
13.09.2018 |

Miten tämä on mahdollista?

Paniikissa jo etsin palautuskuittikassasta kuittia tuolle palautukselle...

Onko mahdollista että paketti on kuitenkin vielä matkalla vai pitääkö minun nyt alkaa tehdä selvitystä asiasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin laskuvirhe, olen palauttanut sen neljä viikkoa sitten. Koskaan ei kuitenkaan näin kauan ole palautuksessa kestänyt.

ap

Vierailija
2/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja selvennän vielä, että palautin samassa paketissa kolmen tilauksen tuotteita, laitoin kaikista sen tuotelistan/palautuskortin mukaan pakettiin

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa?

Vierailija
4/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi joskus samoin, otin yhteyttä asiakaspalveluun. Palautuslähetys ei jostain syystä ollut rekisteröitynyt tms, mutta korjasivat asian ja maksoivat rahat takaisin. Eli aspaan vaan viestiä :D

Vierailija
5/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin väitettiin Clas Ohlsonilta, ettei palauttamani paketti ollut tullut heille. Kaivoin esiin netistä matkahuollon pakettiseurannan tiedon, jonka mukaan ilmoitin heille, että heidän edustajansa on noutanut paketin siitä ja siitä toimipisteestä tuolla päivämäärällä.

Joka paikassa sählätään, kun on liian vähän väkeä.

Vierailija
6/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi joskus samoin, otin yhteyttä asiakaspalveluun. Palautuslähetys ei jostain syystä ollut rekisteröitynyt tms, mutta korjasivat asian ja maksoivat rahat takaisin. Eli aspaan vaan viestiä :D

Kiitos vastauksesta, mä otin laskulla, joten ei ole sillä tavalla kiirettä, kun en odottele rahoja. Mietin vaan että pitääkö mun pian sitten toimittaa niille se palautuskuitti, vai mitä, jos pakettia ei ala näkyä.

ap

Vierailija
7/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto, miten mä edes löydän tuosta kasasta sen oikean kuitin. Katsoin että seurantatunnus ei ole sama, joten miten voin tietää mikä kuitti on millekin paketille :o

ap

Vierailija
8/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen posti

Vierailija
9/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuskuitulla pitäisi kyllä pystyä todistamaan että on lähetänyt paketin. Minä lähetin kirjakerhon paketin huhtikuussa eikä ole vieläkään saapunut perille. Palautuskuittia ei enää löydy mistään, joten minun oli maksettava lasku kirjoista, jotka posti on hukannut.

Vierailija
10/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketti on kadonnut matkalla eikä sulla ole kuittia tallessa niin joudut maksamaan tuotteen, koska ei ole todisteita että olet palauttanut tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun jos palautuksen rekisteröinnissä on vaan ollut häikkää. Itse haluaisin hoitaa asian mahdollisimman pian selväksi, sillä jos sen kuitin vaikka jossain vaiheessa hävittääkin ja sieltä aletaan sitten vasta myöhemmin kyselemään tuotteesta.

Vierailija
11/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen posti

Zalando käyttää PostNordin MyPackia, eli nyt ei ole postin moka ainakaan

Vierailija
12/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaan päivämäärän mukaan pystyy tietämään mikä palautuskuitti kuuluu millekin palautukselle. Nyt löytyi sopiva päivämäärä tuolle paketille pinkasta... huh.

ap

Vierailija
13/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan se muuten hidastaa Zalandon sivuille palautuksen päivittymistä, kun paketissa oli kolmen eri tilauksen tuotteita? Palautusseurantakoodin perusteella paketti on saapunut heille jo viikko siitä, kun vein paketin, mutta omilla sivuillani lukee, että palautus ei ole vielä saapunut perille.

ap

Vierailija
14/14 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä, minne palautit, löytyy myös palautustosite.

Ainakin meillä laitetaan asiakkaan palauttamasta paketista tosite kansioon talteen.

Kirjanpitolaki vaatii säilyttämään ainakin vuoden ellei pitempääkin.