Inssin uusinta
Jos eka inssi ei mennyt läpi, paljonko uusinta maksaa nykyään jos ensimmäinen kerta on se 90e? Paljon tulee lisämaksua, jos ei lisätunteja oteta huomioon? Ajovarman sivustot ovat jotenkin epäselviä eikä laskua ole vielä tullut.
Kommentit (8)
Helsingissä teoriakokeen uusinta 31e ja ajokokeen uusinta 65e. Vaihtelee varmasti paikkakunnittain/kouluttain.
Joo kyllä mä sen hinanston löysin, mut jostain syystä aivot ei tajunnut et lisätäänkö se hinta siihen vai onko se vanhalla systeemillä kun just muuttui vai mitä :D Kiitos kutienki, aivot vähän hitaalla kaiken jännityksen jälkeen.
ap
Jos et ekalla kerralla päässyt läpi, niin suosittelen hankkimaan bussikortin. Ihan tarpeeksi torspoja liikenteessä jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ekalla kerralla päässyt läpi, niin suosittelen hankkimaan bussikortin. Ihan tarpeeksi torspoja liikenteessä jo nyt.
Huomaan :'D
Yleensä laittavat myös lisää ajo-opetusta sen pohjalta, millaisen raportin inssin arvioija on inssiajosta laatinut. Ainakin minulle tuli monta ajotuntia lisää. Tosin tieto on noin 25 vuoden takaa.
Mulle ei tullut yhtään ajotuntia, vaan seuraavalle viikolle uusi inssiaika. Ainakin ennen oli niin että kolmen inssitöppäyksen jälkeen piti ottaa lisätunteja.
Muistaakseni uusinta maksaa saman verran kuin ensimmäinenkin kerta. Kun itse uusin inssin, mitään laskua ei tullut vaan se maksettiin katsastuskonttorilla samaan aikaan kuin inssi oli. Voi olla, että asia on tosin kymmenessä vuodessa muuttunut.