Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tesla Supercharger -asemia (supernopea ja ilmainen lataus) on jo aika hyvin Suomen kartalla

Vierailija
13.09.2018 |

Aika hyvin pystyisi näköjään jo Suomessa latailemaan Tesloja. Lataus on ilmainen ja sairaan nopea. Tuo on aika iso etu kyllä. Jos siis vaikka asuu pk-seudulla ja on mahdollisuus normaalisti kotona latailla autoa. Toki noita latausasemia saisi olla paljon enemmän. Muilla sähköautoilla nuo nopeat DC-tasoiset latauspisteet on ilmeisesti kaikki maksullisia. Hitaampia AC-latauspisteitä on ilmaisia vaikka kuinka paljon kyllä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla