Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on kun kyllästyn niin helposti?

Vierailija
13.09.2018 |

Innolla aloitan kaikenlaista, harvoin saan mitään valmiiksi, kun alkaa niin kyllästyttää ja sitten aloitankin jotain uutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD.

Vierailija
2/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa ADHD-taipumusta? Turha ainakaan tuntea syyllisyyttä. Kannattaa yrittää hyödyntää se energia ja fokusoida täpöillä, silloin kuin se motivaatiomoodi on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä 2. viestiin: älä kuuntele puheita "sinulla on asenneongelma" tai "olet vaan laiska". He eivät tajua, miten ei-neurotyypillisten aivojen motivaatiomekanismit toimivat. 

Se että innostut ja saat aikaiseksi todistaa, että ET ole laiska. Se että asia mietityttää ja harmittaa sinua viittaa siihen, että sinulla EI ole "asenneongelmaa" (mitä se "asenne" sitten onkin tarkoittavinaan).

Vierailija
4/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se vaivaa, kun en oikeasti saa asioita valmiiksi. Kaikki jää kesken. Saako jostain apua?

Vierailija
5/5 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Diagnoosina kaksisuuntainen mutta itse en ole täysin vakuuttunut siitä. En tiedä onko se luonteenomainen juttu innostua helposti ja kyllästyä nopeasti vai mikä mua sitten vaivaa. Tai sitten vaan ei ole kärsivällisyyttä eikä pitkäjänteisyyttä.

Kyllästyn myös helposti jos jostain uudesta asiasta alkaa tulla rutiinia tai se muuttuu liian helpoksi tai saavutan jotain. Sitten se on nähty ja uutta haastetta täytyy saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän