Näin koiran terveysaseman pihalla makoilemassa, meinasin mennäs silittämään mutta en sitten kehdannut
Oli niin rauhallisen oloinen koira, ei varmasti olisi tykännyt pahaa. Oikein tuli sellainen silittämisen himo suorastaan. Huvittavaa oli se, että vähän minun jälkeeni tuli pieni lapsi äitinsä kanssa sisään ja se pieni lapsi oli myös ihan hulluna sen koiran perään ja kyseli siltä äidiltään että miksi se koira on siellä pihalla yksinään.
Kommentit (7)
Kuka menee ilman lupaa lääppimään vierasta koiraa?? Tosin ihmettelen sitäkin, miksi kukaan jättää koiran yksin jonnekin kaupan tms. eteen.
Okei. Munkin koira oli tänään yksin terveysaseman pihalla makoilemassa. Ei joutunut kauaa odotella.
Kiinni olevaa vierasta koiraa ei ikinä mennä koskemaan. Jos koira säikähtää/puolustautuu ja puree, se pääsee hengestään, vaikka oli sen.idioottisilittäjän vika. Hommaa vaikka oma lemmikki siliteltäväksi ja jätä muiden omat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mennä silittelemään vieraita koiria omine lupineen. Tosin, aina kun näen koiran esim. kaupan pihassa on minun aivan pakko kehua hänen olevan hyvä poika.
Oikein! Paitsi tyttökoirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mennä silittelemään vieraita koiria omine lupineen. Tosin, aina kun näen koiran esim. kaupan pihassa on minun aivan pakko kehua hänen olevan hyvä poika.
Oikein! Paitsi tyttökoirille.
Mulle on ennenkin sanottu, että mitäs jos koira onkin narttu. Luulen, ettei koira pistä pahakseen vaikka narttua hyväksi pojaksi sanoisinkin. :) Sitä paitsi se ilme koiran naamalla kun kehun ohi kulkiessani on aivan valloittava. Tekee heti päivästäni hieman paremman.
Vierasta koiraa ei saa mennä silittämään. Vaikka kuin näyttäisi kiltiltä.