Mistä johtuu, että kuvitellaan kauan kestävän miehen olevan hyvä?
Se lähinnä vain kertoo siitä, että mies on turta.
Pitkäkestoinen mies on usein juuri sellainen, jonka seisokkikin on välillä elvyteltävä, mutta sekin on vain sitä "kestävyyttä" :D Miten tälläinenkin on onnistuttu kääntämään eduksi?
Eikö naisen kuivumisenkin voisi laittaa kestävyyden piikkiin? Ei ihan niin helposti kostutettavissa ja kun lopulta tunnin päästä olisi kostea olisi se vain kovan kestävyyden merkki.
Ja jos nyt esileikkiin mennään, niin kyllä ne esileikit pitkän kaavan mukaan nuorilta miehiltäkin onnistuu, ei se ole mikään ihmetaito, eikä mikään "hopeakettujen" erityistaito.
Harva nainen tykkää mistään ikuisuusjyystöstä, suurin osa naisista siinä kattoon tuijottaessaan tietää mistä on kyse.
Hassu juttu on , että nuorten miesten kanssa ei tuota ajatusta tule, ei ehdi tulla, koska kaikki sujuu niin kuin se on tarkoitettukin.
Kommentit (29)
En tiedä syytä miksi 35v jälkeen on laukeaminen tullut vaikeammaksi. Mutta ylivoimainen enemmistö pitää siitä nautinnollisista syistä, joskin on siinä omat haittapuolensakin: yllättävän monesti naiset alkaa miettimään itsestään vikoja.
Mutta jos yhdyntä pitää kestää viisi minuuttia tai alkaa sen jälkeen olla puuduttavaa jyystöä, niin ongelma on kyllä pään sisällä. Kyllä jokaisella pitää olla kumppani, jonka kanssa haluaa olla kietoutuneena ja sisäkkäin tuntien yhteenkuuluvuutta.
Jos ajatus alkaa minuuttien kuluttua karkailemaan, niin ei silloin toista kohtaan kyllä ole aitoa rakkauden tunnetta ja himoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Kyllä minä tykkään tuntien seksisessioista, joissa pannaan, nuollaan ja imetään. Ikävää, jos teillä on huonot partnerit. N50+
Ymmärsit väärin. Kyse ei ollut seksisessiosta vaan vain sen yhdynnän kestosta.
Enpä ymmärtänytkään. Itse yhdyntäkin kestää pitkään. Sitä harrastetaan antaumuksella, pitkään ja moneen otteeseen. En ole koskaan vielä kyllästynyt tai ajatellut, että voitaisiin jo lopettaakin.
Ns ennätys seksisessioissa (sis. yhdyntääkin muutama tunti) on ollut kuusi tuntia per päivä kahtena peräkkäisenä päivänä. Aivan ihanaa!
Himoitsen miestäni ja olen siis märkä koko sen ajan. Ei se ole mitään tylsää jyystämistä vaan silkkaa nautintoa. N50+
Hyvä juttu. Muiden ei tarvitse pitää samoista asioista kuin sinun. Joten muiden henkilöiden partnereiden haukkuminen huonoiksi on paitsi epäloogista myös asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos yhdyntä pitää kestää viisi minuuttia tai alkaa sen jälkeen olla puuduttavaa jyystöä, niin ongelma on kyllä pään sisällä. - -
Jos ajatus alkaa minuuttien kuluttua karkailemaan, niin ei silloin toista kohtaan kyllä ole aitoa rakkauden tunnetta ja himoakaan.
No huh ja heh miten ahdasmielistä ajattelua! Me ollaan sen verran intohimoisia että ei kauaa kestä kun lauetaan. Ei ole meillä päässä vikaa ja ihan ollaan tunnetasolla rakkaudessa toisiimme sitoutuneita. Olis ihan karmeaa jos mies olisi tuota mieltä siitä, että minä saan orgasmin herkästi ja nopeasti.
Mutta ei se multa ole pois jos sinä haluat yhdynnän kestävän kauemmin, anna palaa vaan - niin mekin.
En mä ainakaan suostu siihen, että nuolen 20 minuuttia ja panen viisi. Usein siinä on toki niin käynyt, että kun vaimo laukeaa vielä kerran panemalla, niin se on sitten siinä. Tämä on opettanut siihen, etten anna naisen laueta ennen aikojaan. Ellei saa yhtä aikaa niin jää sitten helposti ilman.
Mikä siinä on, jos jompi kumpi on saanut ensin niin sitten hommat ja kiinnostus loppuu hänen osalta siihen ...
m45
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan suostu siihen, että nuolen 20 minuuttia ja panen viisi. Usein siinä on toki niin käynyt, että kun vaimo laukeaa vielä kerran panemalla, niin se on sitten siinä. Tämä on opettanut siihen, etten anna naisen laueta ennen aikojaan. Ellei saa yhtä aikaa niin jää sitten helposti ilman.
Ymmärrettävää ja ihan oikein.
Toivottavasti teillä pelaa tuo myös toisin päin eli saat samanlailla suihinottosessiota joko ennen tai jälkeen yhdynnän. Muuten on kyllä vähän liikaa omaan tyydytykseen tähtäävää tuo naisesi meininki. Nainen kun voi aina jatkaa tavalla tai toisella oman tyydytyksen jälkeen, ei ole meillä seisokkiasioitakaan esteenä ja paikatkin jo liukkaan lämpimät. Ei siihen tarvita kuin aitoa halua tehdä kumppanille hyvää.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää ja ihan oikein.
Toivottavasti teillä pelaa tuo myös toisin päin eli saat samanlailla suihinottosessiota joko ennen tai jälkeen yhdynnän. Muuten on kyllä vähän liikaa omaan tyydytykseen tähtäävää tuo naisesi meininki. Nainen kun voi aina jatkaa tavalla tai toisella oman tyydytyksen jälkeen, ei ole meillä seisokkiasioitakaan esteenä ja paikatkin jo liukkaan lämpimät. Ei siihen tarvita kuin aitoa halua tehdä kumppanille hyvää.
N44
Ikävä kyllä en saa ennen saatikka jälkeen. Sen naisen käsittely vaatii niin määrätietoista ottamista, että suikkaria saa vain ottamalla hiuksista kiinni ja antamalla mulkun suuhun. Asia on ihan ok sinänsä mutta kauan kesti päästä asiasta jyvälle. On mulla sitten fwb jonka kanssa sitten sellainen perinteinen vuorovaikutteinen seksi sujuu. Tosin en häntä tarvitsisi jos kotona olisi toisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee noin puoli tuntia orgasmin saamiseen. Jouduin etsimään turhan kauan, ennen kuin löysin täysipäisen miehen, joka myös kesti riittävän kauan. Lisäksi tarvitsen 20 minuutin esileikin ja vähintään 10 minuutin jälkileikin. Jos ette tiedä, mikä on jälkileikki, ette osaa rakastella.
Minä minä minä.
Toivottavasti miehesi saa siinä sivussa edes jotain mielihyvää.
Nautin kovasti naimisesta, vaikken saa sillä orgasmia. Siksi on tietty kivaa, että sitä useimmiten saa paljon ja pitkään. Tosin sekin on todella kiihottavaa, kun rakkaani laukeaa joskus yllättävän nopeasti. N50+