Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto tää Vuosaari on kammottava elokuva.

Vierailija
12.09.2018 |

Ihan oksettava.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kouki esitti surkeahkoa yh-isää ihan mallikkaasti. Hyvä se mahaläskeistä stressaaminen ja sitten veti suklaata, vähän naismainen.

Vierailija
22/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava elokuva.

Jo ympäristö oli masentavan näköinen, tuollainen kammotusko Vuosaari oikeasti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on rankka, elokuva on hyvä.

Vierailija
24/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa tehdään niin rumia elokuvia? Siis sekä visuaalisesti että kerronnallisesti. Aina on kurjaa, harmaata ja marraskuu, eikä kenenkään tarvitse haaveilla mistään paremmasta koska sitä ei tule. Jos joku onnistuu hetkellisesti jossain, niin kohta tulee tulipalo/pahoinpitely tai vähintäänkin talvisota joka pilaa kaiken.

Totta. Itse en edes katso suomalaisia elokuvia kun eivät osaa tehdä. Viimeksi yrittänyt suomalaista leffaa katsonut varmaankin 15 vuotta sitten.

Vierailija
25/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa tehdään niin rumia elokuvia? Siis sekä visuaalisesti että kerronnallisesti. Aina on kurjaa, harmaata ja marraskuu, eikä kenenkään tarvitse haaveilla mistään paremmasta koska sitä ei tule. Jos joku onnistuu hetkellisesti jossain, niin kohta tulee tulipalo/pahoinpitely tai vähintäänkin talvisota joka pilaa kaiken.

Sinun kannattaa katsoa Nousukausi ja Helmiä ja sikoja, niin näet, että pilkettä silmäkulmaan ja epäonnen muuttumista onneksi kuvataan hauskasti, eikä ole mitään synkkää ja harmaata,

Vierailija
26/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse en edes katso suomalaisia elokuvia kun eivät osaa tehdä. Viimeksi yrittänyt suomalaista leffaa katsonut varmaankin 15 vuotta sitten.

Hyvinpä oot silti kartalla vaikket oo 15vuoteen kattonu? Tämä ei oo totta.

Vierailija
27/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kammottavammaksi sen tekee kun tietää mitä hirveyksiä ohjaaja-joka-jääköön-nimeämättä on tehnyt saadakseen noita reaktioita! Eikö yksi naisnäyttelijä lopettanutkin tämän leffan jälkeen koko näyttelemisen?

No tohon en ota kantaa. Tavallaan varmasti ihan hienoa näyttelijäntyötä, mutta ahdistava elokuva. Ei olis pitänyt katsoa näin iltamyöhällä.

Minä lopetin katsomisen alkuunsa siihen, kun se isä huusi pikkupojalle. Sen mitä olin elokuvasta lukenut etukäteen niin tiesin, että ei se ainakaan paremmaksi muutu ja en saa nukuttua, jos katson.

Vierailija
28/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyvä elokuva, niin kuin Louhimiehen muutkin elokuvat. Tällaisia elokuva tarvitaan.

Jotkut pahoittaa tietenkin mielensä, tottakai, mutta katsokoot he minun puolestani vaikka Vääpeli Körmyn leffoja sitten..

Vierailija
29/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö katso edes jokavuotista pakollista Tuntematonta sotilasta itsenäisyyspäivänä? Hyi sinua.

Jokaisen Suomalaisen pitää tämä katsoa ja olla isänmaallinen itsenäisyyspäivänä (muulloin ei saa olla näkyvästi ainakaan ettei tule r-asistileimaa otsaan)

Sehän on varsinainen taidonnäyte ja realistinen kuvaus (vitsivitsi)

Vierailija
30/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on kyllä kohdallaan Louhimiehen Paha Maassakin.  Sulevi Peltola vetää upean roolin pölynimurikauppiaana ja Mikko Kouki kouhkaa samalla maanisuudella kuin Vuoseeressa.

Vierailija
31/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kammottavammaksi sen tekee kun tietää mitä hirveyksiä ohjaaja-joka-jääköön-nimeämättä on tehnyt saadakseen noita reaktioita! Eikö yksi naisnäyttelijä lopettanutkin tämän leffan jälkeen koko näyttelemisen?

No tohon en ota kantaa. Tavallaan varmasti ihan hienoa näyttelijäntyötä, mutta ahdistava elokuva. Ei olis pitänyt katsoa näin iltamyöhällä.

Minä lopetin katsomisen alkuunsa siihen, kun se isä huusi pikkupojalle. Sen mitä olin elokuvasta lukenut etukäteen niin tiesin, että ei se ainakaan paremmaksi muutu ja en saa nukuttua, jos katson.

Voi jestas..salli mun nauraa 😂 missä pumpulis sä oot eläny? Avaa silmäs ihminen!!! Paljon pahempaa tapahtuu tosi elämässä ja hei :tämä ei ollut dokumentti. Miten helvetis te pystytte kattoo muuta kuin turhapuroo?

Vierailija
32/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas..salli mun nauraa 😂 missä pumpulis sä oot eläny? Avaa silmäs ihminen!!! Paljon pahempaa tapahtuu tosi elämässä ja hei :tämä ei ollut dokumentti. Miten helvetis te pystytte kattoo muuta kuin turhapuroo?

Sinä saat rauhassa mässäillä ja pitää viihteenä kurjuutta. Kaikki eivät halua.

Vierailija
33/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän että elokuvan on tarkoitus herättää tunteita. Mä kuitenkin koen, että paljon taidokkaampaa olis saada ne katsojan tunnereaktiot heräämään jostain positiivisesta asiasta tai huumorista, kuin siitä ainaisesta kurjuudesta. Inhoa ja epätoivoa on ihmisissä helppo herättää, ja Louhimies etenkin kulkee uskollisesti tätä yksikaistaista tietään. Tiedä sitten, ehkä se uppoaakin tähän tirkistelynhaluiseen ja kateelliseen kansaan, joka saa polttoaineensa siitä että naapurilla menee vielä kurjemmin.

Vierailija
34/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut nyt puoli tuntia eikä ole tullut vielä kohtaa, jossa isä olisi huutanut pikkupojalle. Teinille kyllä tuo yksi isä huusi.

Vierailija
35/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat rauhassa mässäillä ja pitää viihteenä kurjuutta. Kaikki eivät halua.

Kuka tässä mässäilee ? Suuresti herättää ihmetystä että tämä kuva koetaan niin valtavan rankkana,maailma täynnä kaikenlaisia julmuuksia kuvaavia teoksia, pakostakin tästä voi vetää sen johtopäätöksen,että suurin syy tähän arvosteluun kohdistuu ohjaajaan. Jos sen olis ohjannut joku muu olis toinen ääni kellossa. Näin se on.

Vierailija
36/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä elokuva todella. Olen katsonut osittain joskus enkä ole tämän jälkeen katsonut yhtään Akun elokuvaa. Kiitos nämä riittää. Näitä kun on muitakin Paha maa, 8-pallo ja televisiosarja Irtiottoja josta tehtiin vielä elokuva Valkoinen kaupunki. Jotenkin menee jo ihan yli ankeus ja synkistely, väkivalta ja epäoikeudenmukaisuus.

Eikä se kohu viime talvelta Louhimieheen liittyen tullut edes yllätyksenä.

Vierailija
37/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo elokuva on sinusta rankka, niin onnittele itseäsi kun olet saanut asua koko ikäsi hyvällä asuinalueella. Minusta tuo on arjen kuvaus Suomen pääkaupunkiseudusta, sen itäisistä osista.

Vierailija
38/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä elokuva todella. Olen katsonut osittain joskus enkä ole tämän jälkeen katsonut yhtään Akun elokuvaa. Kiitos nämä riittää. Näitä kun on muitakin Paha maa, 8-pallo ja televisiosarja Irtiottoja josta tehtiin vielä elokuva Valkoinen kaupunki. Jotenkin menee jo ihan yli ankeus ja synkistely, väkivalta ja epäoikeudenmukaisuus.

Eikä se kohu viime talvelta Louhimieheen liittyen tullut edes yllätyksenä.

No voi voi .. Se että ohjaa rankkoja kuvia ei tarkoita sitä että olis paha ihmisenä. Kysymys on elokuvista/fiktiosta. Jolaain menee käsitykset aivan sekaisi tässä asiassa.

Vierailija
39/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt katsonut elokuvaa puoleen väliin ja ihmettelen, miksi elokuvan naiset ovat täysiä idiootteja. Kaksi v*ttuilee miehilleen ilman mitään syytä ja yksi idiootti tyrkyttää itseään tietämättä, mitä haluaa ja hokee vain "ota kuvia, mä suostun mihin vaan". Yksi ihmettelee, miksi lapsi on siivonnut koiranp*skaa tiskirätillä.

Vierailija
40/85 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentava elokuva.

Jo ympäristö oli masentavan näköinen, tuollainen kammotusko Vuosaari oikeasti on?

En ole katsonut elokuvaa mutta olen asunut vasta vähän aikaa Vuosaaressa. Minusta täällä on huikean kauniit merimaisemat kun lähtee lenkille luontopoluille. Näin voin sanoa vaikka olen itse kotoisin kauniilta järviseudulta pohjoisemmasta suomea.

Vuosaaressa on siis kauniita luonnonsuojelualueita ja uimarantoja, kerrostaloalueita(osa rumia 70-luvun taloja mitä nyt löytyy esim. myös kuopiosta tai oulusta, osa kauniita), kivoja omakotialueita sekä kaunis venesatama, kiva rantabulevardi ja aurinkolahden uimaranta joka on niin upea että ei tarvitse ulkomaille lähteä.

Kyllähän täällä näkyy huumeiden käyttäjiä ja poliisitilanteitakin silloin tällöin, mutta en tunne itseäni yhtään turvattomammaksi kuin asuessani pienessä kaupungissa keskisuomessa jossa joku kylähullu saattoi yhtäkkiä ampua ikkunasta ja muutenkin kadut olivat autioita klo 17 jälkeen, vain joku hiippari saattoi seurata.

Itse asun lähellä kallahdenniemeä joka on todella kaunis paikka.

https://www.google.fi/search?q=kallahdenniemi&source=lnms&tbm=isch&sa=X…

Viihdyn täällä erittäin hyvin, lähellä on rauhaisaa luontoa sekä kaupungin mahdollisuudet harrastuksista kulttuuriin. Ei ole masentavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi