Tiedättekö ketään ihmistä, jonka sukunimessä on X-kirjain?
Kommentit (38)
Ensimmäisenä tuli täälläkin mieleen prof. Charles Xavier.
Sax keksi saksofonin
Knox
Maddox
Maxwell
Paxton
Xi
Xie
Mä tiedän yhen Pertin, 55v joka on x-dresser.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Itseni. En kerro kuka olen :)
Oletko Saxman?
On muuten oikeasti yllättävää miten usein nimi kirjoitetaan väärin. Itselläni tuo x sukunimen vikana kirjaimena ja usein se kirjoitetaan z:na. Miksi ihmeessä??? Eikö koulussa opeteta enää aakkosia? Siis vaikka sen tavaisi kuulijalle ja sanosi että x ja silti se on sitten z.. Tietty myös tosi usein kirjoitetaan ks, mutta se on ymmärrettävämpää - siis tilanteessa jossa et tavaa sitä nimeä. Mulla on lyhyt nimi joten se on helppo tavata, voin vaan kuvitella miltä Zyssestä tuntuu välillä :)
Missi Alexandra Gerxhalija... pistäkää paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Max ja Alex ovat kaiketi harvemmin SUKUnimiä...
Mikäli viisastelun tarpeeltasi olisit malttanut lukea sivun loppuun asti etkä kiirehtinyt näpäyttämään minua, olisit huomannut, että korjasin mokani itsekin noin puolen minuutin perään lähettämisestä. Katsos kun anonyyminä ei pääse muokkaamaan viestiä.
Samantha Fox. En tosin tunne henkilökohtaisesti, mutta sitähän ei vaadittu, kysyttiin vain että tiedättekö.
Vierailija kirjoitti:
Missi Alexandra Gerxhalija... pistäkää paremmaksi.
Onko hän sukua viime vuoden Miss Suomen perintöprinsessalle ADRIANA Gerxhalijalle? :)
Vierailija kirjoitti:
Jamie Foxx
Ei ole edes oikea nimi.
Onhan noita aivan valtavasti.
Isänisän sukuni alkuperäinen sukunimi alkoi X-kirjaimella. Jossain vanhoissa asiakirjoissa on välillä ollut myös Z. Nykyisin Suomessa muuttunut tylsäksi S-kirjaimeksi.