Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols 2018 -keskusteluketju

Vierailija
12.09.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (1928)

Vierailija
541/1928 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula kuulostaa Anna Puulta.

Vierailija
542/1928 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tässä uusinnassa olisi korjattu se ongelma, että piano kuului liian kovalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1928 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikan ja Jenni Vartiaisen kaksoisolennon olisi kannattanut valita paremmat biisit.

Vierailija
544/1928 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie toivoisin, että tää formaatti unohtaisi joskus sen, että jatkoon pääsevillä pitää olla "karismaa". Usein se karisma kuitenkin tarkoittaa ulkonäköä. Taitavia tiputetaan pois, koska ne ei ole jostain tietystä muotista.

En minä kuuntele ketään ulkonäon vuoksi vaan laulutaidon ja on valitettavaa, että joku elää vielä siinä uskossa, että hyvä ulkonäkö takaa menestyksen.

Vierailija
545/1928 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt, miksi Jannika ja hänen tyttärensä asuvat kuntoutuskeskuksessa. Jannika sanoi syyksi, että tyttären koulu lähtisi hyvin käyntiin. ???

Vierailija
546/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie toivoisin, että tää formaatti unohtaisi joskus sen, että jatkoon pääsevillä pitää olla "karismaa". Usein se karisma kuitenkin tarkoittaa ulkonäköä. Taitavia tiputetaan pois, koska ne ei ole jostain tietystä muotista.

En minä kuuntele ketään ulkonäon vuoksi vaan laulutaidon ja on valitettavaa, että joku elää vielä siinä uskossa, että hyvä ulkonäkö takaa menestyksen.

Eikö ne parhaiten menestyvät laulajat yleensä ole paremmman näköisiä, ainakin Pop-puolella. Ulkonäkö myy.

Otetaan ajatusleikkinä vaikka henkilö A joka näyttää ulkoisesti Carmella Roselta ja Hekilö B Amy Schumerilta. Molemmat osaa laulaa yhtä hyvin. Niin kumpi todennäköisemmin saa suuremman fanipohjan ja siten suuremmat tuotot levy-yhtiöille ja parhaiten näkyvyyttä mahdollisille yhteistyökumppaneille? Ulkonäkö ratkaisee viihdealalla aika paljon hommista riippuen.

Vierailija
547/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon omasta biisistä jäi käsitys, että hänen äitinsä on adoptoinut toisenkin lapsen etelästä?

Ei liene ollut helppoa yksinhuoltaa kahta adoptiolasta.

Vierailija
548/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole väärin, että kilpailu nimeltään Idols hakee idolia eikä pelkkää lauluääntä. Voice of Finland -nimisen kilpailun taas odottaisin olevan kiinni pelkästä lauluäänestä.

Minun mielestäni kun haetaan idolia, haetaan fanitettavaa henkilöä eikä pelkästään sitä lauluääntä. Idolin faneja tuppaa kiinnostamaan muukin kuin vain sen idolin levyt: keikat, julisteet ja kaikki muukin missä se idoli näkyy tai kuuluu. Toki tällöin on merkitystä myös ulkonäöllä ja karismalla.

En ole samaa mieltä, että karisma tarkoittaisi ulkonäköä. Tämän vuoden kilpailijoista esimerkiksi Leo on minusta karismaattinen ja Patrik ei, kun taas Patrik on hyvännäköinen ja Leo ei. Minusta karismaattisuus liittyy paljon henkilön itsetuntoon ja itsevarmuuteen. Itsestään epävarmaa henkilöä en yleensä pidä karismaattisena.

Vierailija
549/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotenkin, huh, kiusattuja ja hylättyjä ja ym. Flyygelin hakkaajalle pitäisi laittaa sordiino, sehän pitäis olla säestystä eikä peittää alleen yritystä laulaa. 16 vuotiaat puhuu "mun elämä" kun eivät ole vielä eläneetkään....eniten ärsyttää tuo

"vetäminen". Vessaa vedetään.

Vierailija
550/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin säälittää Nupun nimi, Nuppu Oinas. Molemmat tarkoittavat jotain. Häntähän on kiusattukin. Luulisin, että edes joskus nimestäkin. Mitähän vanhemmat ovat ajatelleet kun nimesivät tyttären Nuppu Oinaaksi?

Kaunis nimi.

Mutta ei oikea nimi

Nuppu on suomalainen naisen etunimi. Se on annettu Suomessa vuosina 1920–2012 noin 590 henkilölle.

Vierailija
551/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin säälittää Nupun nimi, Nuppu Oinas. Molemmat tarkoittavat jotain. Häntähän on kiusattukin. Luulisin, että edes joskus nimestäkin. Mitähän vanhemmat ovat ajatelleet kun nimesivät tyttären Nuppu Oinaaksi?

Googlen perusteella vanhemmat nimesivät tytön näin: Veera Wilhelmina Nuppu Oinas. Koska vielä vuonna 2009 hän esiintyi Tartu mikkiin -ohjelmassa nimellä Veera Oinas, vanhemmat todennäköisesti tarkoittivat nimetä hänet Veera Oinaaksi.

Vierailija
552/1928 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rafaela, Reijo Taipaleen lapsenlapsi, Sara, Noora, Patrik ja Leo ovat olleet mun suosikkeja.

Mielestäni oli oikeusmurha, että noi kaksi ekaa tippuivat. Rafaelasta Elastinen sanoi, että ensimmäinen kansainvälisen tason koelauluesitys. Rafaela ja Reijo Taipaleen sukulaistyttö eivät säteilleet ryhmätehtävässä. Harmi, koska joitakin heitä vaatimattomampia laulajia pääsi jatkoon. Se vaalea pyöreä kiharahiuksinen tyttö oli kyllä säteilevä ryhmäesityksessä, mutta arvasin, että putoaa heti sen jälkeen.

Patrik on mun mielestä karismaattinen, tai oikeastaan koskettava, vaikka ei itsevarmalla tavalla. Saa nähdä miten Patrikin käy kun hänellä on niin vähän kokemusta ja hän on niin epävarma ja herkkä. Olen iloinen hänen puolestaan, että hänen lahjansa on tullut nähdyksi tässä kisassa.

Nuppu on myös ollut yksi suosikeistani, sympaattinen ja kiinnostava tyyppi. Hän panikoi liikaa ja käpertyi vanhoihin kokemuksiinsa.

Vierailija
553/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are the reason- Calum Scott

Vierailija
554/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannikin kehui Patrikkia :) ja Leo on myös todella lahjakas. Nuppu ei varmaan sen takia päässyt kun omaa sen kiusaamistaustan ja on edelleen huono kuva itsestään et riittääkö lahjat tähteyteen. Noora on melkeen jo valmis artisti. Jännää nähä miten tänään kun on eka live lähetys :)

Vierailija
555/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannikin kehui Patrikkia :) ja Leo on myös todella lahjakas. Nuppu ei varmaan sen takia päässyt kun omaa sen kiusaamistaustan ja on edelleen huono kuva itsestään et riittääkö lahjat tähteyteen. Noora on melkeen jo valmis artisti. Jännää nähä miten tänään kun on eka live lähetys :)

Valitettavasti ei taida olla tänään livelähetys. Se on jo katsottavissa Ruutuplussasta ja jakson pätkiä on näytetty mainostauoilla. Ohjelmatiedoissa jo spoilataan että joku kompuroi sanojen muistamisen kanssa.

Vierailija
556/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tippuu tänään. Minun puolestani saisi tippua Atte tai Nader.

Vierailija
557/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on tänään vasta se typerä uimahallilaulantajakso tulossa. Ja viime kaudella vielä sen jälkeen esiinnyttiin yleisölle, joka koostui kilpailijoiden läheisistä. Sen jälkeen vasta livet

Vierailija
558/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan vielä tuomarit tiputtavat ennen kuin yleisö pääsee äänestämään?

Vierailija
559/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan vielä tuomarit tiputtavat ennen kuin yleisö pääsee äänestämään?

Viime kaudella liveihin pääsi 7.

Vierailija
560/1928 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuhdin tytön stailaus 😳

Ketju on lukittu.