En usko että Monacon Albertin isä olisi ruhtinas Rainer
mitä mieltä muut olette. Albertin lapsetkin on blondeja ellei äiti ole mustaihoinen.
Kommentit (9)
Olen ajatellut samaa jo vuosia. Albertin siskot ovat tummia kaunottaria ja Albert vaalea pullanaama. Hyvin epäilyttävää...
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut samaa jo vuosia. Albertin siskot ovat tummia kaunottaria ja Albert vaalea pullanaama. Hyvin epäilyttävää...
Pyh. Meitä on kuusi sisarusta ja on tummaa ja vaaleaa, lyhyttä ja pitkää, sironenäistä ja isonenäistä. Kaikki taatusti samoista vanhemmista lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Meitä on kuusi sisarusta ja on tummaa ja vaaleaa, lyhyttä ja pitkää, sironenäistä ja isonenäistä. Kaikki taatusti samoista vanhemmista lähtöisin.
Niinhän se teidän äiti on teidän iskällekin aina sanonut kun se on ihmetellyt pentujen ulkonäköä. Pyh.
Tuskimpa se paljon Alperttia haittaa, jos sä et uskokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se teidän äiti on teidän iskällekin aina sanonut kun se on ihmetellyt pentujen ulkonäköä. Pyh.
Eipä tuo ihmetellyt kun vaimonsa tunsi. Vaikka meillä sisarukset ovat keskenään erinäköisiä, meissä kaikissa on suvun näköä ja myös molempien vanhempien näköä, jota ulkopuolinen ei edes huomaisi. Yhdellä sisaruksista on äidin silmät, toisella isän, yhdellä isän nenä ja toisella äidin, yhdellä isän jalat ja toisella äidin. Yhdellä meistä on isän korkea jalkapöytä ja toisella äidin lättänä versio. Vain hölmö luulee sisarusten olevan aina toistensa näköisiä. Geeneissä riittää kyllä variaatioita tehdä sisaruksista hyvinkin erinäköisiä.
Kukahan se sitten olisi, Alfred Hitchcoch?