Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kuusikymppisten miehen kanssa

Vierailija
12.09.2018 |

Ikinä en ole kokenut parempaa. Aina ennen on jotain puuttunut, nyt ei puutu mitään kun tähän mieheen tutustuin. Ikäeroa meillä on kymmenisen vuotta ja se aluksi vähän häiritsi, mutta en tosiaankaan voi valittaa. Mikä uskomaton intohimo, hellyys ja toisen kunnioittaminen.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naisia tulisi jo lukioikäisenä valistaa Hopeaketun maagisen kosketuksen voimasta. 

Kuusikymppinen ymmärtää suojaiän ylittääneen rakastelutarpeita paremmin, kuin jokin finninaamainen ja kertatyönnöstä lopettava Nico-Pyrhikki.

Nico-Pyrhikki 😂😂😂

Vai Pýrhicci 😂

Joo harvassa on ne nuoret miehet, joilta olen saanut niin ihanaa kosketusta kuin vahemmilta. Niitä on ollut tasan yksi, nuorempia ihania siis.

Vanhemmat miehet on vaan parhaita, sellaiset hiljaisen itsevarmat.

En voi sietää mitään leuhotusta minkään ikäisiltä.

Vierailija
62/66 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde 62-vuotiaan miehen kanssa, mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Seksi on parasta mitä olen koskaan saanut. Mies osaa tuottaa mulle nautintoa sormillaan, suullaan ja kullillaan. 

Eikä miehellä mitkäät roikkuvat vitjapallit ole. Ihan tavalliset pallit. Mies on komea, seksikäs ja hyväkroppainen. Ihana harteikas mies ja mua pidempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta ällöttää kuuskymppiset, muistakaa, olette itsekkin kuuskymppisiä ennen kuin huomaatte, elämä menee nopeasti. Kuuskymppisen etu on se, tietää mitä on olla kolme tai nelikymppinen, muttei toisin päin. Pitäkää hyvää huolta itsestänne, liikkukaa, lukekaa, harrastakaa, älkää jääkö telkkarin, somen tai muun sellaisen katselijaksi, syökää terveelisesti ja naikaa, naikaa, naikaa.... niin voitte kuuskymppisenä naida ja tehdä mitä vaan(melkein)! M62

Vierailija
64/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olit tuota kirjoitettaessasi. Arvaan 15v

Vierailija
65/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos tuon ikäisiä miehiä! Heidän tyyli on : Nosto , Pisto ja Ravistus.  Kyllä miehen pitää olla reilusti alle 50 v. että viitsii naimaan alkamaan :D 

Nyt olet täysin väärässä. 4-kymppisiin sekoitat.

6-kymppisen kanssa kuule menee jo esileikkeihin tunti.

Vierailija
66/66 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakuta ällöttää kuuskymppiset, muistakaa, olette itsekkin kuuskymppisiä ennen kuin huomaatte, elämä menee nopeasti. Kuuskymppisen etu on se, tietää mitä on olla kolme tai nelikymppinen, muttei toisin päin. Pitäkää hyvää huolta itsestänne, liikkukaa, lukekaa, harrastakaa, älkää jääkö telkkarin, somen tai muun sellaisen katselijaksi, syökää terveelisesti ja naikaa, naikaa, naikaa.... niin voitte kuuskymppisenä naida ja tehdä mitä vaan(melkein)! M62

Itse olen vasta 56, mutta ei ole erektiohäiriöitä. Lääkkeitä en tarvitse. Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Enimmillään armeijassa juoksin Cooperin testissä 3200, nyt menee enää 2700, mutta painoa on 10kg enemmän, kun silloin olin alipainoinen. Seksi on parasta ikinä. Juuri vedin vaimon kanssa varmaan parhaan panosessioni ikinä. Muna oli kivikova ja vaimo sai suunnilleen 8 orgasmia. Vaimokin on vasta nyt, hiukan alle 50-vuotiaana puhjennut kukkaan tällä saralla. Seksimme on nyt parempaa kuin 15v sitten. Hänellä on rakastaja ja itsekin juuri aloitin toisen suhteen. En oikeastaan koe, että suorituskyvyssä olisi tullut laskua.  Tukassa on harmaata ja iho on vähän löystynyt naamasta, sen myönnän.

Mutta tässä iässä on hajontaa enemmän kuin 30-vuotiailla. Jotkut on vaan maanneet sohvalla eikä ole geeneistäkään apua. Huonot elintavat näkyy selvästi. Jos vaikka vetää röökiä ja juo liikaa, näkyy se kropan toiminnassa ja ulkonäössä ja alkaa tulla hankalia sairauksia esim. kardiovaskulaaripuolella. 30-vuotiaalla ei näy huonot elintavat muuten kuin ylipainona.