Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Malonen tuoksut tulleet Stokkalle, aiemmin niitä sai vain Hki-Vantaan lentokentältä.

Tämä Jo Malonen "Wood Sage & Sea Salt" on jo taidettu myydä loppuun monessa maassa ja paikassa, koska se on uusimman muoti-ikonin eli Meghanin (Markle) toinen suosikkituoksu :)

https://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2017/12/19/000/467/196/ga…

Vierailija
2/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan sitä kun Suomeen ei olla vieläkään saatu Narsin, Benefitin, Too Facedin ja Stilan meikkejä. Näillä on paljon ns. kulttituotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut paljon puhuttuun korealaiseen ihonhoitoon. Kunhan saan c-vitamiinitipat käytettyä pois kokeilen ensi kertaa elämässäni aha-happoja kasvoilleni. Jännää :)

Vierailija
4/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt parhaat seerumit korealaisten kangasnaamioiden pusseista! :D

Käytän ensin sen kangasnaamion, ja ne pussin pohjalle jääneet levitän joka päivä meikin alle, joskus riittänyt yli viikoksi. Aivan uskomattoman tehokkaita ja hyviä tuotteita, eivätkä maksa kuin muutaman hassun euron. Hakkaavat reippaasti jotkut 50-150 euron seerumit joita olen ostanut tai joista olen saanut näytteitä.

Skin79-merkillä on mielestäni ollut parhaat. Pearl ja Snail.

Vierailija
5/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan sitä kun Suomeen ei olla vieläkään saatu Narsin, Benefitin, Too Facedin ja Stilan meikkejä. Näillä on paljon ns. kulttituotteita.

Mä tilasin Too Facedin Better Then Sex ripsarin, joka käsittääkseni on jonkinlaisessa kulttimaineessa, ja se oli kyllä mun ripsissä ainakin ihan paska. Varisi ja iltapäivästä oli mustat silmänaluset kun levisi. Palasin takasin Sensai38:iin jota olen käyttänyt varmaan kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
6/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta hypetetyn The Ordinary:n tuotteista?

Eivät näköjään maksa paljoa, mutta mietin että uskaltaako noita happoja levitellä kasvoille? Ovatko turvallisia? Itselläni normaali melkein 40v iho joka meinaa olla pintakuiva näin syksystä alkaen aina tuonne kevääseen saakka.

Vierailija
7/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ettei Narsia saa Suomesta, niillä kultti poskipuna orgasm, sävy joka käy kaikille. Itselläni siitä halpa Kicks kopio mutta haluaisin päästä livenä näkemään Narsin ja Too Facedin meikkejä.

Juuri ostin Urban Decayn naked1 paletin, on lämminsävyinen, itsellä lämminsävyinen iho myös. Kuulin että paletin valmistus lopetetaan.

Vierailija
8/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin Too Facedin Better Then Sex ripsarin, joka käsittääkseni on jonkinlaisessa kulttimaineessa, ja se oli kyllä mun ripsissä ainakin ihan paska. Varisi ja iltapäivästä oli mustat silmänaluset kun levisi. Palasin takasin Sensai38:iin jota olen käyttänyt varmaan kohta kymmenen vuotta.

Kanebo38/Sensai38:n jälkeen löysin vain yhden paremman vastaavan, sekin aasialainen eli japanilainen Fiberwig ja lähtee lämpimällä vedellä. Sitä on tuuheuttavaa ja peruspidentävää, käytän tuota peruspidentävää. Suomessa tuota merkkiä myy Kicks.

Vierailija
9/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ettei Narsia saa Suomesta, niillä kultti poskipuna orgasm, sävy joka käy kaikille. Itselläni siitä halpa Kicks kopio mutta haluaisin päästä livenä näkemään Narsin ja Too Facedin meikkejä.

Juuri ostin Urban Decayn naked1 paletin, on lämminsävyinen, itsellä lämminsävyinen iho myös. Kuulin että paletin valmistus lopetetaan.

1 lopetetaan? Kiitti vinkistä, pitää ostaa uusi varastoon. Kävin USAssa pari vuotta sitten ja siellä tavaratalossa oli Urban Decayn oma meikkitaiteilija käymässä ja hän suositteli minulle tuota 1-palettia. Minulla on viileät sinivihreät silmät, ja neutraali hieman kellertävä iho. Eräs parhaista meikkiostoksistani.

Ystävälläni neutraali iho ja vihertävän ruskeat silmät ja hänelle suositeltiin palettia numero 2.

Vierailija
10/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin Nars Orgasmin ja jälkeenpäin heidän toisen kulttipunansa Deep Throatin. Pidän enemmän tuosta Deep Throatista omilla kasvoillani, siinä on pinkkiä JA vähän persikkakorallia, eli se tuo vähän enemmän raikasta ja 3D-ulottuvuutta kasvoille :) Minusta tuntuu aina että kasvoni "syövät" kaikki pinkin sävyt poskipunista ja ne jää jotenkin tunkkaisen näköisiksi vaikka haluaisin niillä heleyttä ja kuulautta.

Vierailija
11/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet Sokokselle ja Stokalle nyt tulleita Tonymolyja? Supersöpöjä pakkauksia. Tekis mieli hankkia muutama tuote ihan jo pakkausten takia, ainakin huulipunia, silmänympäryspuikko ja päivä/yövoiteet. Täytyy kyllä tutkia incit ensin.

Vierailija
12/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cover Girlin ripsareita kaipaisin Suomeenkin. Olen ostanut niitä USAsta. Edullisia ja laadukkaita, ja pidentävät ja tuuheuttavat hyvin.

Lancomet, YSL:t, Estee Lauderit, Clarinsit ja muut varisee aina minun poskille. En pidä vedenkestävistä ripsiväreistä, niillä tulee aina jotenkin tönkön näköiset ripset sillä ripseni ovat aika ohuet.

Vierailija
13/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomesta julkkisten suosimaa Cetaphil-sarjaa? En muista nähneeni mutten ole käynyt apteekissa ja tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla moneen kuukauteen.

Niiden herkän ihon putsari on ihan kulttituote, ja edullinen. Olen pitkään lukenut sen olevan etenkin jenkkijulkkisten suosima tuote, ja hehkuttavat että se ajaa paremmin asiansa kuin kalliit putsarit.

Ruotsissa apteekit kuulemma myyneet tuota merkkiä jo yli vuoden.

Vierailija
14/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin Nars Orgasmin ja jälkeenpäin heidän toisen kulttipunansa Deep Throatin. Pidän enemmän tuosta Deep Throatista omilla kasvoillani, siinä on pinkkiä JA vähän persikkakorallia, eli se tuo vähän enemmän raikasta ja 3D-ulottuvuutta kasvoille :) Minusta tuntuu aina että kasvoni "syövät" kaikki pinkin sävyt poskipunista ja ne jää jotenkin tunkkaisen näköisiksi vaikka haluaisin niillä heleyttä ja kuulautta.

kiitti vinkistä. Oon itsekin etsinyt pinkki/koralli poskipunaa joka raikastaa kasvot, ehkä tilaankin mielummin tuon sävyn.

Vierailija
15/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalashit ja muut ripsihoitoaineet ovat ärsyttäneet liikaa silmäluomien ihoani tehden punaiset rajat ripsien tyveen. Keksin niille jopa paremman käyttötarkoituksen, nimittäin kulmakarvoille siveltynä harvat kulmani ovat kasvaneet paljon tuuheammiksi🙂

Paras kotikuorinta pintakuivalle 35v sekaiholle on ollut yllättäen marketin loreal sugar scub. Hakkaa mennen tullen apteekin kuorinnat, esim. Water based v10plus (yokotalabin) jolla ei omaan ihooni ollut minkäänlaista vaikutusta.

Oisko kellään vinkkejä hyviin seerumeihin?

Vierailija
16/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Suomesta julkkisten suosimaa Cetaphil-sarjaa? En muista nähneeni mutten ole käynyt apteekissa ja tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla moneen kuukauteen.

Niiden herkän ihon putsari on ihan kulttituote, ja edullinen. Olen pitkään lukenut sen olevan etenkin jenkkijulkkisten suosima tuote, ja hehkuttavat että se ajaa paremmin asiansa kuin kalliit putsarit.

Saa tilattua iHerbistä

Vierailija
17/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarit myi Kardashianien meikkisarjaa muttei vissiin enää?

En välittänyt siitä meikkisarjasta muuten, kuin että siinä oli todella hyvä 'Fill me in' kulmakynä :D

Vierailija
18/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tilattua iHerbistä

Tuleeko tullit ja verot, vai lähettääkö ne EU-maan kautta?

Vierailija
19/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli The Ordinarysta. Retinolitippoja olen kokeillut enkä kyllä huomannut että olisi mitään hyötyä, päinvastoin teki jotenkin kalvomaisen pinnan iholle. Nyt on tilauksessa hydroksidihapot The Ordinarylta, jospa olisivat parempia.

Vierailija
20/221 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla muiden kolmekymppisten naisten ihonhoitorutiineista - miten hoidatte ihoa viikottain ja miten sitten välillä tehohoidatte? Itselläni on tässä vasta kaikki muotoutumassa, aamuisin käytän Roche Posayn aurinkorasvaa, puhdistan kevyesti ihon joka ilta ACO:n puhdistusvoiteella, kuorin kaksi kertaa viikossa Juice Beautyn Green Apple Peelillä (AHA + salisyylihappo), kostutan iltaisin (tuote vaihtelee), nyt on hakusessa jokin seerumi. Mites te muut?