Suosikki kaupunkisi?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Belfast. Karhean kaunis kaupunki.[/quote
Just tulin sieltä. Ihana paikka. Asuin siellä Troublesin aikana. Paljon oli siitä ajasta muuttunut. Sotilaat puuttuivat katukuvasta.
Venezuelan pääkaupunki Caracas. Siellä on aika villi meno nykyään:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Jyväskylä, Euroopassa Innsbruck, Aasiassa Shanghai...
Minäkin tykkään kovasti Shanghaista, jossa olen asunutkin muutaman vuoden. Erityisesti entisellä Ranskan toimilupa-alueella on viihtyisää.
Tukholma tietysti. Ja olen kyllä käynyt sadoissa kaupungeissa.
Suomesta Espoo, ulkomailta New York tai Nizza.
Ateena. Ihanan kaoottinen, mutta huikean kauniita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tukholma tietysti. Ja olen kyllä käynyt sadoissa kaupungeissa.
Varmasti olet
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Jyväskylä, Euroopassa Innsbruck, Aasiassa Shanghai, Afrikassa Kapkaupunki, Etelä-Amerikassa Rio de Janeiro, Pohjois-Amerikassa San Francisco.
onko san fracisco pohjois amerikassa. Kaikki tuli kirjoitusvirheillä. Jaiks!!
Rio de Janeiro ja Panama City.
Muodokkaita ja tulisia naisia ilman vähäisimpiäkään femmmakko piirteitä.
Euroopassa Praha, siellä en ole vielä törmännyt yhteenkään suvakkivajakiin, siis saasta vapaa ja kaunis kaupunki.
Lontoo, Tokio, Seoul ja New York. Olen asunut kaikissa. Home sweet home. <3
Vierailija kirjoitti:
Muodokkaita ja tulisia naisia ilman vähäisimpiäkään femmmakko piirteitä.Euroopassa Praha, siellä en ole vielä törmännyt yhteenkään suvakkivajakiin, siis saasta vapaa ja kaunis kaupunki.
Nuoko ovat parhaita lattareissa ulkonäön suhteen vai ainoat paikat missä olet käynyt siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokkaita ja tulisia naisia ilman vähäisimpiäkään femmmakko piirteitä.Euroopassa Praha, siellä en ole vielä törmännyt yhteenkään suvakkivajakiin, siis saasta vapaa ja kaunis kaupunki.
Nuoko ovat parhaita lattareissa ulkonäön suhteen vai ainoat paikat missä olet käynyt siellä?
Siis naisten ulkonäön
Vierailija kirjoitti:
Tukholma ja Malaga
Samma här! Molemmat ovat kunnon kaupunkeja, mutta kuitenkin riittävän pieniä, että jatkuva tungos ei ala ahdistaa. Nuorempana olin skeptinen molempien kaupunkien suhteen, kunnes tajusin, että Tukholma on paljon muutakin kuin 5 tuntia Gamla stanissa risteilymatkalla, ja että Malaga ei ole Suomi-turistien ranta- ja kännäyspaikka, jossa juodaan Suomi-olutta Suomi-baarissa, vaan Malaga on ihan oikea espanjalainen kaupunki, jossa Aurinkorannikon Suomi-turisteihin törmää vain lentokentällä.
Tukholma ja Malaga ovat myös hyviä ravintolakaupunkeja. Samaa voi tosin sanoa myös esim. Pariisista, Haapsalusta, Pärnusta ja Tallinnasta. Joka kaupungissa on omat heikon hinta-laatusuhteen turistirysänsä, mutta onneksi todellisia ravintolahelmiäkin löytyy.
Helsinki jossa asun mutta sitten Rooma ehdottomasti.
Parainen!