Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Enna kakkosena???! No antoi muille niin huonoja pisteitä että nosti itsensä sillä toiseksi.
Paras kohta jaksossa on aina tuo kun ne yrittää lausua matkakohteen nimen
Taas itse neiti täydelliset äänessä. Helppo se on sieltä ruudun takaa nimettömänä arvostella ja haukkua muita. Olisko peiliin katsomisen paikka teillä ?
Kyllä on niin tyypillisesti suomalaisia häitä löydettykin tähän ohjelmasarjaan, heti tunnistaa kaikki elementit.
Vierailija kirjoitti:
Taas itse neiti täydelliset äänessä. Helppo se on sieltä ruudun takaa nimettömänä arvostella ja haukkua muita. Olisko peiliin katsomisen paikka teillä ?
Niinpä, en edes tiedä miksi yritän keskustella asiallisesti, kun lähes koko palsta täynnä kiusaavia k*sipäitä. Tahtoisin todellakin nähdä jokaisen näiden morsianten ulkonäköä/painoa haukkuneen kokovartalokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olit varmaan mukana sarjassa kun menee niin tunteisiin?
Jos ihmisillä on halu tunkea itsensä telkkaan niin sillon saattaa tulla arvosteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olit varmaan mukana sarjassa kun menee niin tunteisiin?
Jos ihmisillä on halu tunkea itsensä telkkaan niin sillon saattaa tulla arvosteluakin.
Normaali empatiakyvyllä varustettu ihminen pystyy asettumaan muiden osaan. Nuo naiset eivät ole lähteneet ohjelmaan siksi, että heidät haukuttaisiin maanrakoon vauvapalstalla. Formaatin ideana on arvostella häät.
Voit varmaan todella huonosti, on raskasta olla noin negatiivinen ja ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko laittaa kokonainen possu pöytään? Mitä lisäarvoa se tuo? Hyi hitto mitä eläimen kärsimyksellä mässäilyä! 😣
Ja toisaalla sitten valitetaan, kun luonnosta vieraantuneet ihmiset eivät edes tajua mistä liha tulee. Tämähän on loistavaa, että sika on pöydässä kokonaisena.
Koko ketjun seuranneena ei voi tuntea muutako myötähäpeää teitä haukkujia kohtaan. Kuten sanoin,helppo siellä ruudun takana huudella. Jos omalla nimellä pitäis täällä kommentoida niin olis ihan eri meininki.
Kuvittelenko vai kävikö niin että ohjelman edetessä ensimmäinen morsian laihtui ja keltatukka lihosi :D
Vierailija kirjoitti:
Huoh voitteko lopettaa tuon painokeskustelun ennen kuin se edes alkaa kunnolla. Ette tiedä taustoja ja vaikka kyseessä olisikin vain huonot elämäntavat, niin toisten ulkomuodon arvostelu ei ole asiallista. Pysytään juhlien ja siihen liittyvän haukkumisessa.
No kyllä minulla ensimmäinen huomio koko sarjasta on ollut tuo naisten lihavuus. Onhan se järkyttävää miten suomalaiset paisuvat nopealla tahdilla. Olisi vaikka eduskuntatason mietinnän paikka, että mitä voi sille tehdä. Aika hassua, jos jostakin noin silmiin pistävästä ei saisi puhua.
Feikkitatuoinnit = "ohjelmanumero"....
No, onneksi vaan feikit😒
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun seuranneena ei voi tuntea muutako myötähäpeää teitä haukkujia kohtaan. Kuten sanoin,helppo siellä ruudun takana huudella. Jos omalla nimellä pitäis täällä kommentoida niin olis ihan eri meininki.
Näinhän se menee, ihme raukkiksia.
Vierailija kirjoitti:
onko nämä savolaiset noin ilkeää porukkaa? poislukien tämä yksi joka sanoi olevansa pohjanmaalta.
Onko Jyväskyläkin nykyään Savossa vai oliko jyväskyläläinen Pohjanmaalta?
Kehopositiivisuutta juu...
Emännän pyöreys on joskus ollut talon varakkuuden merkki.
Musta ei tulis minkään talon emäntää, kun olen tämmönen "luikku"😆
En ymmärrä tuota hääpukujen arvostelua. Suurin kriteeri näissä tuntuu olevan se ottaisiko vierasmorsian sellaisen itselleen vai ei, ei niinkään se sopiiko se kantajalleen.
Eilisessä jaksossa ensimmäisen morsiammen hyvin istuva puku sai huonot pisteet koska "en haluais itelle tommosta kermakakkua", mut viimeisen morsiamen räväkkä ja epäistuva puku oli parempi, koska se oli mä"Ennan näköinen". Samoin sen sikaa tarjoilevan puku oli toki kaunis, mutta ei se istuva ollut ja kangaskin huonolla tavalla ryppyistä ja halvanoloista.
Kasvissyöjä laittoi tarjolle myös kalaa vaikka ei sitä itse syönytkään, mutta silti kaivattiin lihaa, koska se olisi ollut kohteliasta muita kohtaan, mut sekasyöjien ei ilmeisesti tarvitse sellaista ottaa huomioon, vaikka tietäisi juhliin tulevan myös kasvissyöjiä. Ei muuta kuin kokonainen possu perunoineen pöytään. Syö tai on syömättä. Onneksi kaksissa muissa häissä oli hienosti huomioitu myös se ettei kaikki elä pelkästä lihasta.
Ja en ihmettele enää yhtään kuinka av:lla joskus rutistiin konditoriasta tilattujen kakkujen pieniä kokoja, jos nuo ohjelmassa nähdyt palakoot on nykyään normaali. Ei päde vanhat kaaviot ollenkaan, jos kolmea vierasta varten kakkua pitää varata lähes puolikas.
Tässä ohjelmassa olisi mielenkiintoista nähdä jakson päätteeksi keskiarvot kisaajien toisilleen antamista pisteistä. Eli jokaisen henkilön kolmissa häissä neljälle eri kategorialle antamat pisteet laskettaisiin yhteen ja niistä keskiarvo.
Olisi nimittäin kiva nähdä antaako joku porukasta tahallaan huonoja pisteitä kaverille oman voiton toivossa. Aina välillä tuntuu että jaksossa on joku mulkero, joka päätyy kuitenkin kaikesta huolimatta varsin hyville sijoille. Ilmeisesti nämä antavat surutta muille morsiammille huonoja pisteitä, että omat todennäköisyydet voittaa kasvaisivat.
Esimerkiksi eilinen keltatukka (Enna?) oli peräti toinen, vaikka olisin veikannut porukan viimeiseksi. Koska koko porukka sai varsin heikot pisteet (voittaja 88, toinen 77, 74 ja 73), niin epäilen että siellä on joku antanut pelkkiä kutosia.
Mielestäni ohjelman draaman kannalta olisi hyvä jos morsiamien antamat pisteet näytettäisiin katsojalle. Saisi varmaan mukavasti säpinää aikaan AV:lla, kun illasta toiseen nuukinten pisteitä antanut voittaisi ulkomaan matkan :D
Siellä maalta kaapuntiin tullut kouvolatukka leuhottaa. Hahha!