Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Emma haukkui muiden pukuja ja itellä on sit tollanen... Selkäläskit vaan tursui! 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko laittaa kokonainen possu pöytään? Mitä lisäarvoa se tuo? Hyi hitto mitä eläimen kärsimyksellä mässäilyä! 😣
Rauhotu jo.
Älä komentele! Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Oli minulta eka possukommentti ja musta possu oli mauton juttu!
Se sika on musta siksi, koska on grillattu. Luulitko sen olevan musta elävänäkin? Hahhahha!
Ei niin yhtään istu tuo puku Ennan päälle.
Sympaattinen tila, mutta rumasti koristeltu, tulee ihan halloween mieleen.
Juu; Laihoja saa tosiaan haukkua ja arvostella
miten sattuu ( koska hehän ovat kehdanneetkin mennä syntymään ja elämäänkin vielä)....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko laittaa kokonainen possu pöytään? Mitä lisäarvoa se tuo? Hyi hitto mitä eläimen kärsimyksellä mässäilyä! 😣
Rauhotu jo.
Älä komentele! Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Oli minulta eka possukommentti ja musta possu oli mauton juttu!
Se sika on musta siksi, koska on grillattu. Luulitko sen olevan musta elävänäkin? Hahhahha!
Musta = minusta. Älä nolaa itseäsi maalainen!
Siis tällaista ohjelmaa kun katsoo niin en todellakaan tajua, miten tuollaiset keltatukat löytävät miehen, jonka kanssa mennä naimisiin. Mä olen tuohon verrattuna maailmanluokan kaunotar ja silti jo monta vuotta sinkkuna. Masentavaa, pitäisi varmaan lihoa 15 kg ja värjätä tukka shokkivärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhotu jo.
Juu varmasti oli.
Mauton? Kehuivat erittäin maukkaaksi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaista ohjelmaa kun katsoo niin en todellakaan tajua, miten tuollaiset keltatukat löytävät miehen, jonka kanssa mennä naimisiin. Mä olen tuohon verrattuna maailmanluokan kaunotar ja silti jo monta vuotta sinkkuna. Masentavaa, pitäisi varmaan lihoa 15 kg ja värjätä tukka shokkivärillä.
Olet ehkä vain inhottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kasvissyöjä jos syö maitotaloustuotteita.
vegaanisuklaata
Ei luoja, nyt meni överi-wt:ksi. Strippari häissä, classy...
Tuo Tarja on kuin Arnold Schwarzenegger 💪🏻💪🏻
Luulin, että vihkipappi oli kutsuttu tanssimaan!
Mustahiuksinen morsian mielestäni mukavimman oloinen, mutta uskon (ja toivon), että ensimmäiset vegehäät voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, nyt meni överi-wt:ksi. Strippari häissä, classy...
Kerrankin jotain erilaista hääohjelmaa.
Kamala puku