Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Onko yhdellä jo "kolmas kierros" menossa vai ymmärsinkö väärin...
Ihan oikeasti tuo porukka - freak show
eikös nää oo itä-suomalaisia? ainakin näyttää siltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh voitteko lopettaa tuon painokeskustelun ennen kuin se edes alkaa kunnolla. Ette tiedä taustoja ja vaikka kyseessä olisikin vain huonot elämäntavat, niin toisten ulkomuodon arvostelu ei ole asiallista. Pysytään juhlien ja siihen liittyvän haukkumisessa.
Se nyt vaan on fakta, jota on vaikea ohittaa, piditpä siitä tai et.
Voit pitää pääsi kiinni, ohjelmassa arvostellaan häät eikä itse morsiamien ulkonäkö.
Onko pakko laittaa kokonainen possu pöytään? Mitä lisäarvoa se tuo? Hyi hitto mitä eläimen kärsimyksellä mässäilyä! 😣
Vierailija kirjoitti:
eikös nää oo itä-suomalaisia? ainakin näyttää siltä :D
Joo, lännessä oltaisiin jo monikulttuurisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko laittaa kokonainen possu pöytään? Mitä lisäarvoa se tuo? Hyi hitto mitä eläimen kärsimyksellä mässäilyä! 😣
Rauhotu jo.
Mykistyn kirjoitti:
Olen ollut ulkomailla häissä, mm. Ranskassa. Missään ei koskaan ole ollut tuollaista tyylittömyyttä, ylipainoisia naisia. Yäk!
Hehhehee. Joo, ei ulkomailla todellakaan ole lihavia ihmisiä ei, kaikki maailman pullerot asuvat täällä Suomessa. Eikä varsinkaan lihavat ihmiset muualla mene naimisiin saati juhli sukulaistensa häissä ei, ihan mahdotontahan sellainen olisi!
hirveä haukkuja toi korston näkönen nainen
Kauhea valittaja toi keltatukkainen. Kuka puhuu ruoasta noin?!
Että kakkua lautaselle... jäi vissiin nälkä
Valtavia kakkuannoksia, ei ihme että kakut loppuivat kesken!
Noissa häissä on monia joiden naamat on blurrattu. Musta muissa häissä ei ollu moista.
Ottivat 3 isoa palaa kakkua ja vielä ois pitänyt juustokakkuakin saada.. Hey, ei tolla painolla
Överit...Joopa juu, "aikuisen" naisen puhetta...
Tuolileikki häissä???! En tykkäis.
Ekat häät näytti tosi kivoilta, kaunis morsian, kiva paikka ja herkullisen näköiset ruuat. 😍 tuo keltahiuksinen vaikuttaa kovin ärsyttävältä tähän mennessä.
Jos keltatukkainen ei tykkää siirapista niin ei kai se tarkoita etteikö muilla sais olla sitä?
Antoi puvustakin vain 5 pistettä. Musta puku pitää osata arvioida neutraalisti vaikkei sellaista itse pistäis.
Ehkä vaan tarjoaa kalaa, ei välttämättä syö itse.
Mutta hyi tuota possunrääkkäystä.