Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Kuinka aikaisin tuo yhteinen alkukeskustelu käydään? Mietin vain kun mustatukkaisella naisella tuntuu olevan kaikki vielä levällään, puvut hankkimatta ja ohjelmat suunnittelematta.
Aika tuhteja ovat kaikki tämän illan morsiamet.
Possuhäät on mun ennakkosuosikki näistä 🤔
Mikä kasvissyöjä tuo yksi on kun juuri sanoi syövänsä kalaa? Ja seuraavassa lauseessa sanoo että "kasvissyöjänä minua hirvittää kokonainen possu..."
Eipä silti. Kyllä minuakin hirvittää. Käännän toiselle kanavalle.
Tuo Tarja on aivan jäätävän lihaksikas. Näkyi viime viikon teaserissa kohtaus.
Huoh voitteko lopettaa tuon painokeskustelun ennen kuin se edes alkaa kunnolla. Ette tiedä taustoja ja vaikka kyseessä olisikin vain huonot elämäntavat, niin toisten ulkomuodon arvostelu ei ole asiallista. Pysytään juhlien ja siihen liittyvän haukkumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasvissyöjä tuo yksi on kun juuri sanoi syövänsä kalaa? Ja seuraavassa lauseessa sanoo että "kasvissyöjänä minua hirvittää kokonainen possu..."
Eipä silti. Kyllä minuakin hirvittää. Käännän toiselle kanavalle.
Ei kai sanonut syövänsä kalaa, sanoi sitä olevan tarjolla.
Kyllä on pulleita daameja. ei voi muuta sanoa
Olen ollut ulkomailla häissä, mm. Ranskassa. Missään ei koskaan ole ollut tuollaista tyylittömyyttä, ylipainoisia naisia. Yäk!
Eksyykö tänne joka viikko yksi ja sama mt-tapaus? En halua uskoa, että jokainen läskikommentti olisi eri ihmisiltä, en ole valmis menettämään uskoani kokonaan palstamammoihin.
Onhan tää hyvää korviketta Satuhäille... melkoisen wt touhua 😬 Viihdettä isolla Veellä..
Onko tuo keltahiuksinen morsian sama kuin pinkkihiuksinen?
Suomesta on hoikat ja kauniit naiset loppu Ei ihme että ovat ukkonsa netin kautta löytäneet Normi mies pakenee paikalta jos livenä tapaa Ei auta edes suojakänni
Vierailija kirjoitti:
Huoh voitteko lopettaa tuon painokeskustelun ennen kuin se edes alkaa kunnolla. Ette tiedä taustoja ja vaikka kyseessä olisikin vain huonot elämäntavat, niin toisten ulkomuodon arvostelu ei ole asiallista. Pysytään juhlien ja siihen liittyvän haukkumisessa.
Se nyt vaan on fakta, jota on vaikea ohittaa, piditpä siitä tai et.
onpas keltatukalla kokoa ;O isoja naisia nuo itä-suomalaiset:)
Aika pontevia nuo nuoremmat naiset:(