Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Eihän näissä ekoissa häissä tapahdu mitään. Tyhjää täynnä ei ketään. Jo nyt alkoi eläkeläisbingo ilman kynää.
Tylsä. Jenkkiversiossa on jo pitkään ollut se, että pistetään järjestykseen kenen ruoka, puku yms on paras, eikä näin pysty taktitoimaan antamalla muille huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä. Jenkkiversiossa on jo pitkään ollut se, että pistetään järjestykseen kenen ruoka, puku yms on paras, eikä näin pysty taktitoimaan antamalla muille huonoja.
taktikoimaan...
Onko tuo yksi morsian vaihtanut sukupuoltaan?
Ei ihan taida olla Henriikan tyyliä nuo strassit ja tuo ottatukan kukka.
Silmälasipäinen on niuhon oloinen, joka lause alkaa "minun itseni mielestä..."
Siis voi ei näiden vieraiden tyyli. Kyllä näkee että ollaan kaukana Jenkeistä! :D
Lopuksi sulhanen sanoi, että päästiin naimisiin... Eikös nuo olleet jo kymmenen vuotta olleet aviossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi morsian vaihtanut sukupuoltaan?
Jep, Ihan ku joku rekka-reijo olis vetässy mekon päällensä..
Vierailija kirjoitti:
Silmälasipäinen on niuhon oloinen, joka lause alkaa "minun itseni mielestä..."
Tulee mieleen joku sketsihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole häävit derby häät.
Olisi voinut enemmänkin korostaa teemaa.
Hauska tuo vähän vanhoillisempi nainen, jotenkin herttaisen pidättyväinen 😀 Plus kirjakielen kuuleminen on ihan tervetullutta vaihtelua kaiken mäsättellyn ja lainasanojen keskellä.
Tavallisia suomalaisia. Tuo yksi yli ruskea ym. kehui glamouria . Ei ihan ollut. Maksoi liikaa tuosta.
liisa on kaunis mutta vähän pissiz.
Voi hitsi, mekko olisi voinut selästä olla sopivampi.
Miten onkaan kaikki häät niin jäykkiä ja hiljaisia, kameraako ne vierastaa vai onko oikeasti suomalaisissa häissä tällaista? Olen itse ollut vain yksissä, niin en osaa yleistää.
Hahaha, täähän on parempaa myötähäpeäviihdettä kuin odotinkaan :D ja Moisio on juuri sopiva kommentoimaan. Lehmänkakka haisee ja yks narisee kaikesta, muut hääsarjat onkin aivan liian tylsiä!
On tää suomi versio niin ankee vrt ameriikan versioon.