Löytyykö Lancome seerumeista joku "budjettiversio" Lorealilta
Tai sitten Estee Lauder seerumi vs Vichy seerumi, eikös nuokin ole samaa firmaa?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
HyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappo!!!
Se ratkaisee kaikki ongelmat! Poliittisen kylmän sodan ja ilmastonmuutoksen! Sen käyttäjä valaistuu! Jatkossa itse Paavi unohtaa mirhamin ja voitelee Hyaluronihapolla!
Ihmiskunnan suurin keksintö! Kuussa on käyty, mars kohta miehitetään mutta se ei ole mitään sen rinnalla että HYALURONIHAPPO!
Meni tunteisiin!
Evolve Organic Beauty Hyaluronihappo seerumi on muuten todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap etsi korvaavaa tuotetta Lancomen seerumille, ei öljylle. Mielestäni öljy ei ollenkaan vastaa seerumia.
Ja kohta joku tähänkin vastaa että mutta kun se öljy niin ihanasti kosteuttaa ihoa...
Eikö tämä jo käsitelty? Mikään tuote ei kosteutta ihoa vaan estää kosteuden poistumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap etsi korvaavaa tuotetta Lancomen seerumille, ei öljylle. Mielestäni öljy ei ollenkaan vastaa seerumia.
Ei kelpaa öljy joka ajaa saman asian kuin seerumi? Ja vielä enemmän.
Olet melko asenteellinen öljyjä kohtaan.Arganöljy sisältää runsaasti E-vitamiinia tehostaa ihosolujen tuotantoa ja ihon terveyttä. Arganöljyn päivittäinen käyttö antaa iholle tervettä hehkua ja ehkäisee hienojen ryppyjen muodostumista. Sen sisältämät antioksidantit parantavat ihon elastisuutta ja saavat ihon tuntumaan täyteläiseltä ja pehmeältä.
Arganöljyn ihoa hoitavat ja parantavat ominaisuudet juontuvat pitkälti sen sisältämistä korkeista A- ja E-vitamiinipitoisuuksista. Lisäksi öljy sisältää kasapäin antioksidantteja, Omega-6:a ja mm. linolihappoa. Tutkimuksissa on osoitettu, että ulkoisesti käytettynä se vähentää tulehdusta ja kosteuttaa tehokkaas
Kosteuttaako se ihanasti sinunkin ihoa?
Vierailija kirjoitti:
HyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappoHyaluronihappo!!!
Se ratkaisee kaikki ongelmat! Poliittisen kylmän sodan ja ilmastonmuutoksen! Sen käyttäjä valaistuu! Jatkossa itse Paavi unohtaa mirhamin ja voitelee Hyaluronihapolla!
Ihmiskunnan suurin keksintö! Kuussa on käyty, mars kohta miehitetään mutta se ei ole mitään sen rinnalla että HYALURONIHAPPO!
Hyvä, että meni viesti perille! Hyaluronihappo oikeasti on iholle huippua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta joku tähänkin vastaa että mutta kun se öljy niin ihanasti kosteuttaa ihoa...
Eikö tämä jo käsitelty? Mikään tuote ei kosteutta ihoa vaan estää kosteuden poistumisen.
Miksi muuten kaikissa kosteusvoiteissa ja seerumeissa on "vesi" ensimmäisenä inci-listassa? Olisiko kosteuttamisen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta eri mieltä oleminen ei tarkoita vittuilua.
Ei normaalisti tarkoitakaan, mutta tässä keskustelussa jollain piheillä vesi+saippua-tyypeillä on koko ajan tarve vittuilla ihostaan hyvää huolta pitäville. Varmaan kateus tänän aiheuttaa, kun eivät itse viitsi itsensä eteen yhtään vaivaa nähdä. Muuta selitystä on vaikea keksiä, vai miksi toisten ihonhoito aiheuttaa näin suuria vihanpurkauksia?
Mistä sä pongasit vittuilua?
Esim. noista viesteistä, joissa kosmetiikan käyttäjiä haukutaan mainosten typeriksi uhreiksi ja sanotaan, että iho pysyy hyvässä kunnossa ravinnolla ja liikunnalla. Kun terveet elämäntavat eivät kaikille oikeasti riitä hyvän ihon saavuttamiseen, niin miksei tekisi enemmän oman hyvinvointinsa eteen? Ja kaikille se ei oikeasti ole mikään rahakysymys.
Se ei ole vittuilua. Jos vaikka luet tuon Ylen artikkelin, niin tuo mielipide on ihan validi ja perusteltu. Tunnetusti ihon ikääntymistä ei voi estää. Jos joku väittää, että tämä on jollain superkalliilla anti age -voiteilla mahdollista, niin kyllä siinä ollaan rahan perässä liikkeellä. Aurinkosuoja ja ihon kosteudesta huolehtiminen ehkäisevät nopeaa ikääntymistä. Ja tietenkin geenit ja elämäntavat vaikuttavat muutoin ihon kuntoon.
Oi, kerroppa jotain uutta! Tosissasiko luulet, että ihmiset ovat niin typeriä, että kuvittelevat jonkun voiteen yksinomaan/lainkaan estävän ihon ikääntymistä ja taikovan siitä sileän? Tiedätkö, että itse olen ihan valinnut huolehtia ihoni hyvinvoinnista ravinnon, kosteutuksen, aurinkosuojan ym. lisäksi niillä suht kalleilla voiteilla. Koska, miksei? Pidän kosmetiikasta ja itseni hemmottelemisesta, olen kiinnostunut siitä, minulla on varaa ostaa jonkun mielestä niitä superkalliita voiteita, jos niin haluan.
Hemmottele vain itseäsi kemikaaleilla. Olet samalla myös kosmetiikkateollisuuden koekaniini.
Arganiaöljyä on testattu jo vuosisatoja, joten luotan siihen enemmän kuin parabeeja käyttävään kosmetiikkateollisuuteen.Nyt tiedät jo siis, mitä voiteeni sisältävätkin? Aikamoinen profeetta meillä siellä. Kuka sanoo, että en käyttäisi myös esim. arganöljyä? Miksi pitäisin arsenaalissa vain yhtä purkkia, kun olen kiinnostunut kokeilemaan useampia ja useampi kuin vain yksi on hyväksi omalle iholleni? Miten ihmeessä tämmöinen asia sua noin rassaa? Ei tee näköjään yksi öljypurkki onnelliseksi...
Ei mikään. Argano-öljy päätyy vielä sinunkin Lancome-purkkiin. Se ero on vain että maksan omastani vähemmän. En käytä vain yhtä öljyä, vaan useampaa eri tarkoituksiin.
Näköjään on jo päätynyt. Lancôme Absolue Precious maksaa vain melkein 200€ kun saman sisällön saa paljon halvemmalla oikeina öljyinä ja ilman säilöntäaineita.
Miksi se, että jotkut käyttävät 200€:n voidetta haittaa sinua? Oletko kateellinen vai mikä noin kiukuttaa?
Luitko sinä ketjun otsikkoa ollenkaan? Ap kysyi VAIHTOEHTOA Lancômelle. Edellinen vastasi aloitukseen ja sinä haastat riitaa. Mikä on ongelmasi? Mikä noin kiukuttaa?
Paitsi, ettei vastannut suoraan ap:lle, vaan halusi jatkaa oman mantransa toistoa. Ei edes kertonut minkä merkkisiä nämä vastaavat tuotteet ovat ja mistä niitä saa. Sitähän ap oikeasti kyseli.
"oikeina öljyinä"
-> öljyjä löytyy vaikka minkä merkkisiä, ihan voit valita
-> luontaistuotekaupat, apteekit, ruokakaupat jne.
Mikset voi kertoa hyvien tuotteiden tuotemerkkejä, ostopaikkoja ja hintoja yhtään tarkemmin, jos sinulla kerran on tietoa?
Hintoja? Oikeesti?
Valitse tuolta luomu oliiviöljy.
https://www.foodie.fi/products/491Argan-öljyähän tässä joku sanoi olevan edullisempia kuin Lancomen, mitä ne siis ovat merkeiltään ja mistä löytyy. Oliiviöljyn käytän sisäisesti.
Tässä yksi esimerkki Nafha.
https://www.ruohonjuuri.fi/arganiaoljy-nafha-3770001321103
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi vaikuttaa ihon heleyteen ja nuorekkuuteen liikunnalla, tupakoimattomuudella, vähäisellä alkoholin käytöllä, aurinkosuojalla, terveellisellä ruokavaliolla, unella ja positiivisella asenteella.
Tulee halvemmaksi kuin mikään Lancome tai edes L'oreal. Uskoisitte nyt vaan, että mielikuvilla myydään roskaa, joka hetkellisesti "auttaa". Ja Botox ja täyteaineet-KYLLÄ, sen näkee kilometrin päähän kuka käyttää. Ja teho kestää lyhyen aikaa.
Ei muuten näe, minulla on botoxia joka auttaa ryppyihin ja migreeniin, ja restylanetäyteainetta injektoitu tasaisesti pitkin kasvoja joska kosteuttaa ihoa sisältä päin, ja perhe, kaverit ja kollegat luulee että käyn kohottavissa ja elvyttävissä kasvohoidoissa joka toinen viikko :) Kukaan heistä ei ikinä arvaisi että minun kasvojani on pistetty mutta juju on siinä että käyn Suomen parhaalla pistosasiantuntijalla joka osaa asiansa.
t. 45v
Suomalaiset ovat sen verran kohteliaita että ei viitsitä sanoa sitä ääneen.
Kasvosi ovat muuttuneet ilmeettömiksi.
Miksi kuvittelet että asuisin Suomessa? :D Käyn täällä Suomessa saakka pistoshoidoissa koska Jenkeissä ja Briteissä jähmetetään naama liian tujuilla aineilla, tai tungetaan poskitäytteet tyynyn näköisiksi. Siellä ei tajuta tehdä maltillisia parannuksia.
Kai minun oma äitini tai siskoni uskaltaisi sanoa tai ihmetellä jos naamani ei liikkuisi?
Minulle jätetty ilmeet kasvoihin eli otsaa ei ole piikitetty täyteen botoxia, taito sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten kaikissa kosteusvoiteissa ja seerumeissa on "vesi" ensimmäisenä inci-listassa? Olisiko kosteuttamisen takia?
Lol. Listalta löytyy myös urea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi meillä kaikilla on sitä ihossa, luonnostaan ja jos omat varastot alkaa haihtua niin piikeistä sitä saa lisää, suoraan ihosolukkoon :) Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään imeytyy ihan aivoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinorit jääneet tänään ottamatta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee halvemmaksi kuin mikään Lancome tai edes L'oreal. Uskoisitte nyt vaan, että mielikuvilla myydään roskaa, joka hetkellisesti "auttaa". Ja Botox ja täyteaineet-KYLLÄ, sen näkee kilometrin päähän kuka käyttää. Ja teho kestää lyhyen aikaa.
Niin, mitä vikaa siitä on että auttaa hetkellisesti? Minulle riittää se, että vaikutus kestää sen päivän minkä liikun ihmisten ilmoilla ja haluan näyttää nuorekkaalta. Eli esim. se että tuote silottaa rypyt sisältämänsä silikonin avulla tilapäisesti, on minulle erittäin ok.
- 9
Ennen vanhaan käytettiin kananmunanvalkuaisvaahtoa kasvonaamiona ennen tärkeitä menoja kun haluttiin vaikuttaa sileäihoisemmalta. Vaahdon annetaan kuivua kasvoille ja pestään kädenlämpöisellä vedellä varovasti pois ilman hierovia liikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihii, sanoiko joku pissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Vesi haihtuu pois.
Emulgaattorit ovat aineita, joiden avulla vesi ja rasva saadaan sekoittumaan pysyvästi toisiinsa. Niissä on kaksi osaa ('päätä'), joista ns. hydrofiilinen osa sekoittuu veteen ja lipofiilinen rasvaan. Kun vesi on emulgoitunut pisaroiksi rasvan sisälle (vesi-öljy-emulsio), vesi haihtuu hitaasti ja voide tuntuu hyvin rasvaiselta. Kun rasva on pisaroina vedessä (öljy-vesi-emulsio), vesi pääsee haihtumaan iholta melko vapaasti. Veden haihtuminen sitoo lämpöä ja viilentää ihoa.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi vaikuttaa ihon heleyteen ja nuorekkuuteen liikunnalla, tupakoimattomuudella, vähäisellä alkoholin käytöllä, aurinkosuojalla, terveellisellä ruokavaliolla, unella ja positiivisella asenteella.
Ei muuten näe, minulla on botoxia joka auttaa ryppyihin ja migreeniin, ja restylanetäyteainetta injektoitu tasaisesti pitkin kasvoja joska kosteuttaa ihoa sisältä päin, ja perhe, kaverit ja kollegat luulee että käyn kohottavissa ja elvyttävissä kasvohoidoissa joka toinen viikko :) Kukaan heistä ei ikinä arvaisi että minun kasvojani on pistetty mutta juju on siinä että käyn Suomen parhaalla pistosasiantuntijalla joka osaa asiansa.
t. 45v
He huomaavat "käyn vain joka toinen viikko elvyttävässä kasvohoidossa" valehtelustasi, että asia on sinulle arka, joten he myötäilevät sitä, mitä sinä sanot.
Mitä se sun p-rsettä kaivaa jos joku haluaa käydä ja näyttää hyvältä - ja jos sillä on vielä varaa siihen ??
Vierailija kirjoitti:
Korealaisissa seerumeissa on paljon enemmän vaikuttavia aineita vs. filleriaineita ja ovat edullisia.
Minä ostan niitä korealaisia kangasnaamioita esim. Skin79-merkiltä, ja käytön jälkeen sitä pussin pohjalle jäänyttä seerumia riittää vielä moneksi päivää iholle meikin alle laitettavaksi :) Parempaa kamaa kuin mitkään tavaratalojen monen sadan seerumit, ja maksavat tosiaan vain muutaman euron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihii, sanoiko joku pissa?
Juu, pissaa vaan kasvoihin niin rypyt oikenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 45v
Missäpäin Suomea tämä asiantuntija on, Helsingissäkö? Voitko antaa nimen tai edes nimikirjaimet?
Jollain putos hihna paikoiltaan. Laita kone kiinni ja lähde vaikka lenkille.