Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää siitä että poikaystävällä on koira. Mitä tekisitte minuna?

Vierailija
12.09.2018 |

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta. Viime vuoden kesänä mun täytyi ottaa omaa aikaa ja vähän kelata juttuja. Poikkis ei sitoutunut minuun ja suhteeseemme tarpeeksi. Päädyin kuitenkin siihen, että yritämme vielä yhdessä, koska hän on monella tapaa ihana.

Sinä aikana kun meillä oli tää harkinta-aika, poikkis oli tehnyt jotain tyhmiä valintoja. Ilmeisesti tämä breikki sekoitti hänen päänsä. Hän muutti huonommalle alueelle rivariin, jätti hyvän duunin opintojen vuoksi ja otti koiran. Tää rivari oli jo aika paha mutta koira uhkaa taas pilata meidän suhteen.

En tykkää siitä et poikakaveri käyttää niin paljon aikaa koiraan. Hän myös juttelee koiralle ja antaa sen istua sohvalla vieressään. Lisäksi emme käy yhdessä missään esim ravintoloissa tai baareissa, koska hän ei halua jättää koiraansa yksin. Ja shoppailemassakin vain tosi harvoin.

Olen pyytänyt ja vaatinut häntä antamaan koiran pois mutta hän ei suostu. Tilanne on kärjistynyt niin että hän käski minun häipyä, ei vastaa viesteihini ja esti minut somessa.

Ihmettelen miksi koira on hänelle niin tärkeä? Muuten meidän suhde on ihan kunnossa, hän mm lopetti opinnot ja palasi työelämään. Katselemme myös yhteistä kämppää kivalta alueelta. Sinne koiralla ei tuetenkään ole mitäön asiaa ;)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko alat sietää sitä koiraa, tai sitten kuoppaat unelmat yhteisestä tulevaisuuden tämän henkilön kanssa.

Mä inhoan koiria, enkä ikinä suostuisi moisen kanssa asumaan samassa asunnossa. Onneksi mieheni on koira-allergikko, niin ei ole pelkoa, että meille haiseva kuolakone muuttaisi.

Vierailija
22/23 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on sun tasos. Hävisit koiralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Paljastui heti provoksi.