Uusi kumppani ja alapääkutina
Millaisia klamydian oireet ovat? Olen ollut hetken aikaa uuden kumppanin kanssa ja alapää välillä kutisee. Ei kirvelyä,ei vuotoa vain kutinaa emättimessä. Mitä voi olla?
Kommentit (35)
Mullakin uuden kumppanin kanssa, kun siirtyy pois kortsun käytöstä, kutisee aluksi. Eli tuo bakteerikantajuttu. Tuohon liittyy se, että kutisee aikalailla pian seksin jälkeen. Sp-taudit kai ei kutise heti . Mutta hyvä varmaan tsekata nekin muutenkin...monethan käy testeissä ennen siirtymistä suojaamattomaan seksiin uuden kumppanin kanssa
Erään kumppanin speerma ei vain sopinut minulle ja aiheutti kutinaa jatkuvasti. Kummallakaan ei ollut sp-tauteja testatusti.
Enkä todellakaan käynyt missään testeissä nykyisen kumppanini kanssa. Ei tarvitse kunvähän katsoo kenen kanssa alkaa touhuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieväoireinen bakteerivaginoosi? Minulle ex - mies toistuvasti toi bakteerivaginoosin uudelta naisystävältään. Oireilu alussa tuommoista kutinaa, myöhemmin vetistä haisevaa vuotoa, alavatsan turvotusta ym.
Helppo hoitaa lääkekuurilla.
Itseltä loppui tulehdukset, kun alettiin exän kanssa käyttää kumia.No jo on teillä kuvio!
Mahtuuko muutakin porukkaa?
Ei tietääkseni. :D Exän sanaan ei voi 100% luottaa.
Nyt en kyllä ole vuoteen harrastanut seksiä hänen kanssaan koska olen ollut seurustelusuhteessa. Sinkkuna ollessa exä on kuitenkin turvallinen vaihtoehto jolta tietää saavansa hyvää seksiä, ennemmin tyydytän haluni hänen kanssaan kuin jonkun tuntemattoman tai olen ilman kuukausitolkulla.
Bakteerivaginoosi
turvallinen
Valinnan paikka
Sperman proteiinille voi olla allerginen. Mulla oli näin exän kanssa. Ei oireita, kun käytettiin kumia. Nykyiselle en ole allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden kanssa voi tosiaan tulla kaikenlaista ilman mitään tautejakin, kun erilaiset bakteerikannat kohtaavat.
Itselleni osui yksi mies, jonka kanssa sitä helpotusta ei tullut, vaan jouduin aina seksin jälkeen käyttämään erilaisia tasapainottavia tuotteita ja silti tulehdusta pukkasi. Kun syystä tai toisesta olimme jonkin aikaa ilman seksiä, alapääni tervehtyi entiselleen, ja seksin jälleen alettua oireilu alkoi taas. Seurustelimme monta vuotta ja oli melko raskasta miettiä koko ajan, että mitähän seuraavaksi hakisin tähän vaivaan, kun mistään ei saanut pysyvää apua. No, eron ja miehen vaihtumisen jälkeen on alapää pysynyt kunnossa. Ei kutinoita, ei tulehduksia, ei hajuja, ei tarvetta seisoskella apteekin intiimihyllyllä jatkuvasti.
Oireilu ei siis välttämättä mene ohi koskaan. Lääkärin mielestä bakteerimme eivät vain yksinkertaisesti sopineet yhteen.
Tosi mielenkiintoista, että näinkin voi käydä. Että ei ole välttämättä mistään taudista kyse vaan juurikin.bakteereista. niitä mä itse myös epäilen, mutta käyn illal ostaan just in case klamydia testin apteekista. Nyt laitoin kookosöljyä.
HIV testi on nyt myös ostettavissa apteekista kotitestaukseen, se hiv on testattavissa vasta 3 kk paljaaltaan tehdyn seksin jälkeen. Iloista odotusta, myös raskaus on sinulla mahdollista se selviää 1-4 viikon päästä kun kuukautisten pitäisi tulla. Tosin jotkut testit taitava luvata vastauksen nykyään jopa 6pv ennen kuukautisia.
Ilman kumia --> joka tapauksessa testeihin ennen kuin tartutat kaikki. Yök.
Miehen huono hygienia tai tulehdus aiheuttaa vastaavaa.
Klamydian oireisiin ei kuulu kutina.
Onko miehillekin ilmennyt ongelmia samaan aikaan? Oman miehen esinahka ainakin turposi epämääräisen näköiseksi mutta palautui normaaliksi muutaman päivän jälkeen eikä tämä ole toistunut.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Pitikö tääkin lukea aamukahvipöydässä.
No ei olisi ollut pakko, mutta sinä jostain syystä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Sperman proteiinille voi olla allerginen. Mulla oli näin exän kanssa. Ei oireita, kun käytettiin kumia. Nykyiselle en ole allerginen.
Miksi jätit miehen?
Tosi mielenkiintoista, että näinkin voi käydä. Että ei ole välttämättä mistään taudista kyse vaan juurikin.bakteereista. niitä mä itse myös epäilen, mutta käyn illal ostaan just in case klamydia testin apteekista. Nyt laitoin kookosöljyä.