Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos paljastat heikkoutesi ihmisille, se käännetään sinua vastaan

Vierailija
11.09.2018 |

Miks tää on näin? Ensin muka halutaan auttaa ja kuunnella, menee hetki ja sulla on puukko selässä? Kaikki, myös läheisimmät. Vai onko oikeampi kysymys, mikä minussa on vikana kun mulla ei ole lähelläni muita kuin idiootteja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee.

Vierailija
2/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko läheistesi keskuudessa narsisti tai psykopaatti?

Vierailija
4/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tää on näin? Ensin muka halutaan auttaa ja kuunnella, menee hetki ja sulla on puukko selässä? Kaikki, myös läheisimmät. Vai onko oikeampi kysymys, mikä minussa on vikana kun mulla ei ole lähelläni muita kuin idiootteja?

Loistava Ap. Tuhoaa AV:n mennen tullen

Vierailija
5/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. T. Ap

Vierailija
6/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. T. Ap

Hän on AV kaiken lisäksi.

Vierailija
7/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden totta. Hyväuskoisuutta ja kiltteyttä käytetään häikäilemättä hyväksi liian monien ihmisten toimesta. Samoin kilttiä ja kohteliasta luonnetta pidetään heikkoutena, jota ei pidä kunnioittaa. Eläimellisiä paskoja monet.

Vierailija
8/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset vaihtoon! En voisi kuvitellakkaan, että joku ihminen, joka oikeasti välittää minusta kääntyisi yhtäkkiä vastaan. Suhteet sinuun ei ilmeisesti ole läheisillesi kovinkaan arvokkaat, siispä he eivät ansaitse sitä.

Vierailija
9/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Olen 44-vuotias ja minusta suurin osa ihmisistä on hyvätahtoisia. Ehkeivät kauheasti jaksa nähdä toisen eteen vaivaa, mutta varsinaista pahansuopuutta kohtaa harvakseltaan. Olenko sitten onnekas, että olen kohdannut vain pääosin mukavia ja tasapainoisia ihmisiä?

Äitini kuuluu niihin ihmisiin, jotka hokee koko ajan toisten ilkeyttä ja hankaluutta. Hänen elämänsä onkin ollut ainaista draamaa, jossa riidellään töissä, harrastuksissa, naapureiden kanssa jne. Joskus olen miettinyt, että tuo epäluuloinen ja vihamielinen siilipuolustus kaikkea kohtaan johtaa konflikteihin. Itse taas olen avoin ja ystävällinen kaikille, saan samaa takaisin.

Vierailija
10/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50, eikä kukaan ole koskaan ole käyttänyt minua hyväksi. Minusta 95% ihmisistä on hyväntahtoisia.

No, eksä on asia erikseen, mutta häntä ei lasketa.

Vierailija
11/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista. Olen 44-vuotias ja minusta suurin osa ihmisistä on hyvätahtoisia. Ehkeivät kauheasti jaksa nähdä toisen eteen vaivaa, mutta varsinaista pahansuopuutta kohtaa harvakseltaan. Olenko sitten onnekas, että olen kohdannut vain pääosin mukavia ja tasapainoisia ihmisiä?

Äitini kuuluu niihin ihmisiin, jotka hokee koko ajan toisten ilkeyttä ja hankaluutta. Hänen elämänsä onkin ollut ainaista draamaa, jossa riidellään töissä, harrastuksissa, naapureiden kanssa jne. Joskus olen miettinyt, että tuo epäluuloinen ja vihamielinen siilipuolustus kaikkea kohtaan johtaa konflikteihin. Itse taas olen avoin ja ystävällinen kaikille, saan samaa takaisin.

Olen tätä miettinyt. Viimeksi ystäväni (parhaan ystäväni) kanssa keskustellessa hän sanoi; hyville ihmisille käy aina hyvin. Meinasin alkaa itkeä ääneen. Ei hän pahaa tarkoittanut mutta aloin miettiä olenko minä paha ihminen. Olen liian kiltti ja jään aina jalkoihin. Teen kuten muut toivovat, mutta jos väsyn, sitä ei saa sanoa. Olen miettinyt pitäisikö haistattaa p****t kaikille. Ei nyt suoraa mutta ei enää välittää, koska ei muutkaan.