Mietitkö koskaan muita naisia / miehiä seksin aikana ?
Olen pari kertaa syyllistynyt fantasioimaan naisen kaverista ja siskosta
Kommentit (9)
Useasti silloin kun nainen on liian lahna ollakseen haluttava, pakko käyttää mielikuvitusta saadakseen aikaan edes jonkinlaisen laukeamisen.
Nykyään, siis uuden mieheni kanssa, en. Rakkaani on ihana, kiihkeä, kiihottava. N50+
Viimeaikoina olen usein kuvitellut uuden pomoni oman mieheni tilalle. Hävettää vähän, mutta kiihottaa ajatella miltä hän tuntuisi. N30+
Kyllä - mielessäni on yksi mies, jota en voi enkä oikeastaan edes halua saada tosielämässä, mutta hän on niin jumalaisen kaunis ja seksikäs, että ajattelen häntä aina seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Useasti silloin kun nainen on liian lahna ollakseen haluttava, pakko käyttää mielikuvitusta saadakseen aikaan edes jonkinlaisen laukeamisen.
Lisäksi jos nainen lihoo niin miettii toista kiinteämmässä kunnossa sitä edellisaikaa tai jotain hyväkroppaista tuttua :)
Kyllä olen monet kerrat vaimon kanssa seksissä kuvitellut joitakin tuttuja kiihottavia naisia, joista jonkun olen saanutkin kokea.
En ole koskaan seksin aikana miettinyt muita. Jos homma ei kiihota, seksi on vaan sitten syystä tai toisesta huonoa eikä se paremmaksi muuttuisi vaikka silmät kiinni miettis jotakuta toista. Muutenkin tykkään katsella miestä joten vaikea siinä olisikaan kuvitella toista tilalle.
Masturboidessa olen kyllä joskus fantasioinut muista.
N44