Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset alkoi viimeksi 10.8. Onko ne myöhässä?

Vierailija
11.09.2018 |

Onko ne myöhässä jos viimeksi alkoi 10.8? Milloin on aihetta tehdä raskaustesti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on normaali kuukautiskierron pituus? Riippuu ihan siitä.

Vierailija
2/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean laskun mukaan edellisten kuukautistesi alkamispäivästä on nyt 33 päivää. Normaali kierto on 23-35 päivää noin karkeasti, eli periaatteessa kuukautisesi eivät ole vielä myöhässä, mutta pian ovat. Mikähän mahtaa olla normaali kiertosi? Jos se on esim. 28 päivää niin onhan ne jo myöhässä. Jos taas on 35-40 päivää eli pidempi niin ei ole myöhässä. Simppeliä? :D

Raskaustestin tekisin sinuna ehkä n. Viikon päästä jos kuukautisia ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pannut viimeisen kuukauden aikana?

Vierailija
4/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä 2 kertaa viimeisen kuukauden aikana. 2 tai 3 kertaa. Ehkäisy kyllä löytyy. Kierto vähän vaihtelee, edellinen kierto vissiin ollut aika pitkä 37 päivää kun kalenterista katsoin. Eli okei periaatteessa ei siis ole vielä myöhässä. Kiitos kuitenkin ja edelleen otan kommentteja mielellään vastaan. Jostain syystä ei ole yhtään tunnetta että menkat olis alkamassa. Ja koira on alkanut jostain syystä nylkyttämään minua ja väsymys on kammottava ja vähän makeanhimoa tullut.. no kai mä vaan kuvittelen kaiken 😂

Ap

Vierailija
5/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä 2 kertaa viimeisen kuukauden aikana. 2 tai 3 kertaa. Ehkäisy kyllä löytyy. Kierto vähän vaihtelee, edellinen kierto vissiin ollut aika pitkä 37 päivää kun kalenterista katsoin. Eli okei periaatteessa ei siis ole vielä myöhässä. Kiitos kuitenkin ja edelleen otan kommentteja mielellään vastaan. Jostain syystä ei ole yhtään tunnetta että menkat olis alkamassa. Ja koira on alkanut jostain syystä nylkyttämään minua ja väsymys on kammottava ja vähän makeanhimoa tullut.. no kai mä vaan kuvittelen kaiken 😂

Ap

Et välttämättä kuvittele. Teeppä testi!

Vierailija
6/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko koira narttu? Jos silläkin on menkat alkamassa 🤣

Vierailija
7/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli tee testi viikon sisällä joka tapauksessa. Jos kerta ei kuukautisia kuulu yli 35 päivään on se mielestäni aina aihe raskaustestille. Maksaa vaan pari euroa kaupassa! Luotettavuus on lähes 100% luokkaa.

Vierailija
8/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistin raskauden väsymyksestä ja kylmyydestä. Olen todella aikaansaava ihminen, mutta yhtäkkiä en päässyt aamuisin sängystä ylös. Lisäksi oli ihmeellisiä vilukohtauksia... Jotenkin vaan paleli kokoajan.

Vierailija
9/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nuo mainitsemasi oireet sopivat hyvin myös kuukautisia edeltäviksi oireiksi. Toki teet testin, jos ei tämän viikon aikana ala.

Vierailija
10/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi, sillä se selviää.

Vierailija
11/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain sieltä on varmasti tulossa. Joko menkat tai vauva. Näin ennustan minä

Vierailija
12/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit juuri oireet jotka sopivat oireiksi ennen kuukautisten alkamista. Joskus tuollaisia oireita myös ovulaation aikana. Toki nuo oireet sopivat myös raskauteen, mutta epäilen enemmän ensimmäistä.. jos olisit raskaana et olisi vielä pitkällä laisinkaan ja oireet hyvin vähäisiä varmaan .

Vierailija
13/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksikerrat voi olla noin epäselvät?

Vierailija
14/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmetyttää, että nainen ei a) tiedä omaa kuukautiskiertoaan b) paneskelee miten sattuu c) panikoi ei-toivotusta raskaudesta vaikka kohta b.

Vierailija
15/16 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ihmetyttää, että nainen ei a) tiedä omaa kuukautiskiertoaan b) paneskelee miten sattuu c) panikoi ei-toivotusta raskaudesta vaikka kohta b.

Mitenniin paneskelen miten sattuu? Lasketko itse jokaikisen painikertasi? Minulla on sama seksikumppani kokoajan! Ei mitään irtosuhteita.

Ap

Vierailija
16/16 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tešti