Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tami Tamminen kärähti Jaguarin ratista kesken ajokiellon. Kertoo jääneensä kiinni ilmiannon takia ja vaatii nyt audienssia sisäministerin puheille.

Vierailija
11.09.2018 |

Audienssia poliisilaitoksellekaan ei järjestynyt, joten Tami kokee sen henkilökohtaisena vittuiluna ja liiketoiminnan sabotoimisena.

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005823825.html

Megalomania?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa hiukan kommenttejanne. Tami haastaa teidät kunnianloukkauksesta.

:D

Vierailija
42/77 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tami ei nyt ehdi olla ajokiellossa, joten kyllä nyt pitää vähän joustaa. Paras aika ajokiellon suorittamiseen olisi varmaankin arkisin klo 01.00-04.30?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tami on ylimielinen, ällöttävä, itsestään liikoja luuleva "mies". Ratsastaa jollain 1980-luvun meriiteillään ja pitää itseään jumalasta seuraavana.

Äläs nyt liioittele. 80-luvulla se jäähdytteli enää jossain japanin liigassa. Kyllähän ne sen "meriitit" on 70-luvulta ja vieläpä sieltä alkupäästä, eli yli 40 vuoden takaa. 

Vierailija
44/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Selitin virkamiehille, että olin Varissuolle saakka käyttänyt kuljettajaa ja toivoin, etteivät epäilisi Leijonien entistä kapteenia valehtelusta."

- Eihän sillä mitään valehtelun kieltoa ollut päällä vaan AJOKIELTO !

Vierailija
45/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sen täytyi olla ilmianto, mitään muuta järkevää mahdollisuutta ei ole”

- Hölmö. Kaikissa poliisiautoissa on nykyään rekisterinlukija, joka piippaa heti jos autossa/ haltijassa joku ongelma

Vierailija
46/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen täytyi olla ilmianto, mitään muuta järkevää mahdollisuutta ei ole. Selitin virkamiehille, että olin Varissuolle saakka käyttänyt kuljettajaa ja toivoin, etteivät epäilisi Leijonien entistä kapteenia valehtelusta."

Et sä tiedä kuka mä oon?! Siis ei v****u mikä pelle.

Aivan, ja mitä merkitystä ajomatkalla? Vaikka sen voisi vaikka todistaa? Ei stana mikä koomikko.

Vierailija
47/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamminen on kyllä, anteeksi vain yleistykseni, niin oppikirjamainen esimerkki keski-ikäisestä tai sen ylittäneestä öykkärimiehestä joka on elämässään saanut aina olla muiden yläpuolella koska on joskus ollut jotain. Eikö sitä hävetä ulista lehdissä miten epäreilua on kun häntä koskee samat liikennesäännöt kun muitakin?! 

48/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin merkittävä osa yrittäjätyöajastani on viime aikoina tietysti kulunut kuljettajien hankkimiseen

On se rankkaa yrittäjällä. Taksejahan ei ole keksitty ja tosiaan varmasti kuljettajan hankkimiseen voi mennä tunteja päivässä kallista yrittäjän aikaa. Nyyh!

🇺🇦🇮🇱

49/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Tami soitti heti kaverilleen Kanervan Ikelle, joka voi järkätä juttutuokion sisäministeri kai Mykkäsen kanssa. Kossupullo vaihtaa omistajaa saunan lauteilla ja mitäs pienistä. Onneksi meillä on Suomessa näin korruptoitumaton poliisi ja poliitikot! Hyvä Tami!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee muutenkin aina mieleeni ex-appiukko joka kärähti rattijuoppoudesta, syytti hänet käräyttänyttä ihmistä, niskuroi rangaistusten suorittamisen kanssa (yhdyskuntapalvelu) ja joutui lopulta vankilaan muutamaksi kuukaudeksi. Jotkut on erityisiä, aina oikeassa ja aina syyttömiä.

Vierailija
51/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon etta Kalevauva tekee Tamista Biisin, koska:

- Tami on aateloitu leijona, mita se sitten tarkoittaakaan

- Tami on kuolematon

- Tami on kapteeni vuodelta yks  ja kaks jalkeen nakkisodan

- Tami on niin 'ek sa tieda kuka ma olen'

- Tamin tuntee kaikki mutta Tami ei tunne ketaan

- Tami nakee etta kaikki ovat hanta vastaan, paitsi asiakkaansa jotka maksavat hanelle

- Tami rakastaa veljia, rakastaa veljia

- Tamilla on prinsiipit ja rakkaat veljensa

- Tamin ainoa oikea keskustelufoorumi on vauva, miksikohan?

Vierailija
52/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien pidän kyllä Tammista täytenä i.dioottina,uskomaton sälli

Ai jaa. Minä olen pitänyt jo ennemminkin. Ihmettelen että joissain piireissä otetaan äijä vielä vakavasti.

Vierailija
53/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut yritykset ihan oikeasti maksavat Tamin höpötyksistä?

Vierailija
54/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu, minä olen sentään aurinkokuningas ja Leijonien ex-kapteeni, minua ei lait ja säännöt koske. Mitäs ajoit aina ylinopeutta, taukki.

Unohdit maalikuninkaan.

Vierailija
55/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamilla ei ole ikinä ollut itsetunnon kanssa ongelmia. Seuraavaksi varmaan sitten masentuu tajutessaan, että ei ole maailman keskipiste.

Vierailija
56/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kolme ylinopeutta ja kortti pois naurettava sääntö,aika kovasti niistä ylinopeuksista saa kuitenkin valtiolle maksaa

Tyhmyydestä kuuluukin sakottaa.

Vierailija
57/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Sen täytyi olla ilmianto, mitään muuta järkevää mahdollisuutta ei ole”

- Hölmö. Kaikissa poliisiautoissa on nykyään rekisterinlukija, joka piippaa heti jos autossa/ haltijassa joku ongelma

Erityisesti kun ajelee jaguarilla. Kuten edellä ehdotettiin, jos liikkuu perusharmaalla Toyotalla. Olet aika pitkälti näkymätön. Identtisiä autoja liikkuu tuhansia. Mutta tottakai keskellä yötä liikkuva Jaguari herättää huomion.

Vierailija
58/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audienssia poliisilaitoksellekaan ei järjestynyt, joten Tami kokee sen henkilökohtaisena vittuiluna ja liiketoiminnan sabotoimisena.

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005823825.html

Megalomania?

Ehkä lievä :D

Ei maapallo aurinkoa kierrä - koko universumi kiertää Tamin navan ympärillä!

Vierailija
59/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Tami Tamminen? Nevöhöörd koko tyypistä. Joku diplomaatti siis ilmeisesti kun liikennesäännöt ei koske häntä, vai?

N19

Vierailija
60/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ajaa punaisella Jaguaarilla?

Taa, taa, Tami Tamminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi