Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkälle raskauden pystyy yleensä halutessaan piilottamaan?

Vierailija
11.09.2018 |

Jos nyt siis puhutaan suht läheisistä ihmisistä eikä esim. tuntemattomista vastaantulijoista. Vaatevinkkejä!
Haluisin rakenneultraan asti salata tän, nyt rv 8+5 eikä vielä näy ulos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt siis puhutaan suht läheisistä ihmisistä eikä esim. tuntemattomista vastaantulijoista. Vaatevinkkejä!

About viikolle 20-25 ainakin. Jos siis käyttää esim huppareita ym. Mulla näky vasta tosi myöhään ja kaikki ei huomanneet työvaatteissa edes viikolla 33. Mutta on tosi yksilöllistä. Jos tarvii pukeutua esim jakkupukuun niin voi olla vaikea piilottaa

Vierailija
2/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. Toisilla maha pysyy piilossa loppuun asti, toisilla näkyy jo heti alun jälkeen. Ei ole standardimallia ja -kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About viikolle 20-25 ainakin. Jos siis käyttää esim huppareita ym. Mulla näky vasta tosi myöhään ja kaikki ei huomanneet työvaatteissa edes viikolla 33. Mutta on tosi yksilöllistä. Jos tarvii pukeutua esim jakkupukuun niin voi olla vaikea piilottaa

Okei upeeta! Toi rakenneultrahan taitanee olla joskus rv 18 tienoilla kai? Eli viikko 20 riittää hyvin. Ja ei tarvii pukeutua millään tietyllä tavalla eli kaikenmoiset pukeutumisvinkit kelpaa kunhan ei oo liian selkeetä että sillä yritetään nyt mahaa piilotella! :D

ap

Vierailija
4/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli 7. kuulla raskaana, eikä sitä huomannu kukaan. Pitkä ja laiha ihminen.

Vierailija
5/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra on about viikoilla 21.

Olen itse rv 17, ja odotan rakenneultraani, joka on kuukauden päästä.

Itselläni raskaus näkyy melkoisen selvästi. Tosin olen normaalivartaloinen/ns. vatsaton ollut aina.

Vierailija
6/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakenneultra on about viikoilla 21.

Olen itse rv 17, ja odotan rakenneultraani, joka on kuukauden päästä.

Itselläni raskaus näkyy melkoisen selvästi. Tosin olen normaalivartaloinen/ns. vatsaton ollut aina.

En onneks nää mun sukulaisia super usein niin siten voin ees vähän ajoittaa vierailuni niin että riittää piilottelu muutamaa viikkoa aikasemmille viikoille

ap

Vierailija
7/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa, mihin asti voi yleensä piilottaa raskauden, kun se on täysin yksilöllistä. Itselläni maha näkyi jo rv 10, joka tietenkin alkuun oli turvotusta, mutta silti esim työkaverit huomasi jo sen, eikä se maha siitä missään vaiheessa enää hävinnyt, kasvoi vain. Toisilla taas maha on suht pieni vielä synnyttämään lähtiessä. Riippuu siis ihan täysin ihmisestä.

Vierailija
8/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultraan asti ei kyllä useimmilla onnistu läheisiltä piilottelu. Miksi haluat piilotella niin pitkään?

Vierailija
9/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esikoisen odottaja viikolla 20+5 ja viime viikolla alkoi vähän edes näkyä, enkä ole yrittänytkään peitellä.

Olen hoikka. Vatsa aamuidin litteämpi, iltasella pallomaisenpi eikä niin helposti peitettävissä.

Vierailija
10/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakenneultraan asti ei kyllä useimmilla onnistu läheisiltä piilottelu. Miksi haluat piilotella niin pitkään?

En haluu että käy niin että oliski jokin paha vamma jonka takia pitäis tehä keskeytys tai mitä vaan vastaavaa.... Toki voihan se vauva kuolla vaikka olis viikkoja 40, mutta mitä pidemmällä niin sen todennäköisempää et kaikki menee hyvin.

ap

Vierailija
11/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat niin pitkälle salata? Jos haluat tietää, että lapsi on terve ja pelkäät sukulaisten tuomitsevan jos vaikka kromosomihäiriän takia et häntä pitäisikään niin jossain rv 10 mennessä otetaan veriseulat ja eikä rv 12 pintaan ole ensimmäinen ultra. Niistähän saa sitten riskiluvun ja on melko varma tieto jo sen perusteella.

Tosin jos ihan oikeasti pelkäät sukuasi jos jokin ei sitten olisikaan hyvin, niin ehkä heille ei heti kannatakaan kertoa. Hmmm.... Hupparit ja muut kollarivaatteet on oikeastaan ainoita millä tuota pystyy peittelemään, tai "huonosti laskeutuvat" meko/tunikat, mutta kevyt kangas vilauttaa helposti vatsan pyöreyden vähänkään liikkuessa. Itse näitin siltä kuin olisin nielaissut kokonaisen vesimelonin jo rv 15-16. Jos sinulla on pitkä selkä niin saat todennäköisemmin salattua pidempään. Onnea kuitenkin raskaudesta! :) 

Vierailija
12/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttavat kyllä huomaa kun naisella on tissit kasvanu 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän