Moppaatteko lattiat joka päivä?
Meillä on 8kk ikäinen vauva ja mies nalkuttaa, etten tee tarpeeksi kotitöitä. Hän sanoi, että "kaikki muut naiset moppaavat lattiat joka päivä". Miten on laita, moppaatteko te muut naiset teidän lattianne joka päivä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En moppaa edes joka viikko. Kenties olis syytä useammin, kun koiran mukana kuitenkin kulkeutuu sisälle hiekkaa ym. Saa se miehesi siivota jos häiritsee, sano se sille!!!
Yök ..kato sukkias..
Tiedän. Lakaisen lattiat joka päivä vaikken moppaakaan.
Ei mopata joka päivä, kun ei edes imuroida joka päivä. Meillä on koiria ja kissoja, muttei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Moppaan, kukapa ei? No, arvatenkin suurin osa av-mammoista, mutta mä tykkään että meidän koti on puhdas.
Minä en. Lattiat pysyvät monta päivää puhtaina, kun niille ei tiputella ruokia ym eikä kuljeta likaisilla kengillä ympäriinsä.
Että tällainen miesvihamielinen provo tällä kertaa. Hyvin näyttää kyllä palstalaisiin uppoavan.
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen miesvihamielinen provo tällä kertaa. Hyvin näyttää kyllä palstalaisiin uppoavan.
Juu,ei päivää ettei aiheesta aloitusta.
Ei tietenkään kuljeta. Lattiat ovat puhtaita ja pysyvät puhtaina ja pölyttöminä kun joka päivä mopataan. Vaikka et itse viitsi pitää kotiasi siistinä, ei se ole syy vinoilla sellaisille joilla viitseliäisyyttä löytyy.