Eihän sienet ole kasvisruokaa?
Äitini on kasvissyöjä, mutta syö kuitenkin sieniä. 😳 Voisko joku kasvissyöjä kommentoida?
Kommentit (46)
Sieni ei ole biologiassa kasvi, mutta gastronomiassa se kuuluu kasviksiin ja on vegetaristien perusruokaa.
No ei ne lihaakaan ole, joten why not.
Vierailija kirjoitti:
Eläinkö se sieni sitten on?
Ei vaan sieni on sieni. Eliökuntaan kuuluu muitakin kuin eläimiä ja kasveja, mm. bakteereja.
Niin, kasvissyöjä syö muutakin kuin vegaaniruokaa.
Oletko lihaasyövä heteromies, joka ihmettelee, kun joku ei halua elää punaisella syöpälihalla?
Sienet maistuvat lähinnä märältä pahvilta (älä kysy miksi tiedän tämän...), joten eivät ne ainakaan kasvi- tai eläinkuntaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Sienet maistuvat lähinnä märältä pahvilta (älä kysy miksi tiedän tämän...), joten eivät ne ainakaan kasvi- tai eläinkuntaan kuulu.
Pahvihan on puusta peräisin. Ehkä kannattaisi alkaa syömään prosessoitua puuta, pahvia, kun jotkut syövät prosessoitua lihaa (makkaraa)?
Sieni on lähempänä eläinkuntaa, kuin kasvikuntaa. Googlaa vaikka.
Aina kun mulla on paha mieli ja haluan nauraa, mulle tulee tämä video mieleen:
Varsinkin nuo osat, kun näytetään tuota kaupunginvaltuutettujen kommentteja. :D
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mulla on paha mieli ja haluan nauraa, mulle tulee tämä video mieleen:
Varsinkin nuo osat, kun näytetään tuota kaupunginvaltuutettujen kommentteja. :D
"Kasvisten uhrit ry -vertaistukiryhmän kokous" - Noin viikon uutiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Wt:t syö sieniä. Sikojen ruokaa. Hyh, ei kiitos sanoo meidän perhe!
Buahhaahhah!!:D jeps, tryffelit, kanttarellit ja korvasienet on wt ruokaa!!? Maailman arvostetuimpia ruoka aineita- mutta , jatkakaa teidän perhe pakastepizzojen syömistä vaan))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahvihan on puusta peräisin. Ehkä kannattaisi alkaa syömään prosessoitua puuta, pahvia, kun jotkut syövät prosessoitua lihaa (makkaraa)?
Atrialta on käsittääkseni tulossa nyhtöpahvituoteperhe monipuolisin marinadein.
Siis eikös sieni ole vähän sama kuin puu? Syökö kasvissyöjät puita?
Ap
Sieni on loinen, kertoo Wikipedia. Eli ei ole kasvis!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sieni on loinen, kertoo Wikipedia. Eli ei ole kasvis!
Ap
Ja loinen on eläin, eli sieni onkin eläin!
Ap
Kuuntele Matti Järvinen: Pieni sieni.
Sanat hämmentää: ensin iloitsee kun sieni ystävän sai, sitten sillä ei olekaan sielua ?
Kyllähän kasvissyöjät syövät myös mikrobeja, kananmunia, maitoa jne.