Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokarahaa 100e/kk, vinkkejä kaivataan

Vierailija
11.09.2018 |

Eli tilanne on se, että työt loppuivat ja uusi työ alkaa vasta 2 kuukauden päästä, eli seuraavan palkan saan 3 kuukauden päästä. Säästötilillä on rahaa sen verran, että saan vuokran ja muut laskut maksettua, mutta rahaa jää 300. Sillä on rahoitettava ruokailut seuraavalle 3 kuukaudelle. Toimeentulotukea tai muita en saa, joten tuolla summalla on pärjättävä.

Eli mitä kannattaa tehdä? Nyt syön aamu- ja iltapalaksi puuroa. Ruuaksi olen tehnyt makaronilaatikkoa pavuilla, kaalilaatikkoa, kasvissosekeittoja, mutta ne alkaa tulla korvista ulos. Vinkkejä peliin muista halvoista ruuista!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinguta Visaa!

Vierailija
22/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet oikeutettu työttymyyspäivärahaan vaikka et työtön olekaan, oli sitten nollasopimus tai muu osa-aikatyö, niin soviteltua päivärahaa on mahdollista saada ja jos sinulla kerran ei tunteja tule ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme euron juustoa per päivä. Tai Burger kingistä euron kana tai nugetit joilla varioida.

Vierailija
24/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.soppa365.fi/reseptit/kasvis-arjen-nopeat-keitot-gluteeniton…

Tää on yksi tosi hyvä resepti! Oon itse muokannut eli soveltanut vähän rahatilanteen mukaan eli esim en laita basmatiriisiä vaan sitä riisiä mitä sattuu olemaan kaapissa ja mausteissa siirtynyt kalliista tuoreyrteistä kuivattuihin ja sitä mitä on kaapissa.... jos lähelläsi on jotain lähi-idän kauppoja niin käy siellä. Sieltä saa edullisesti kuivaatuja linssejä ja papuja, parhaimmista myös edullista tuoretta lammasta. Sieltä olen tehnyt myös halpoja hedelmälöytöjä.

Vierailija
25/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.recipetineats.com/broccoli-and-potato-soup/ jos englanti taipuu niin tuosta. Tietenkin mitat pitää vain käännellä meidän mitoille, ellei omista tuollaisia kuppimittoja. Itse tein tuota ihan hetki sitten ja oli tosi hyvää vaikka skippasin juuston ja pekonin. :) pari päivää söin tuosta määrästä

Vierailija
26/26 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi edullista ruokalaa? Siis opiskelijoille/työttömille/kenelle vaan? Monilla paikkakunnilla on noita edullisia (muutaman euron) ruokapaikkoja, joissa vaihtelun ja ehkä seuraakin vuoksi voi käydä joskus. Myös kouluilla myydään hävikkiruokaa joillakin paikkakunnilla. Näistä siis vaan vaihtelua, jokapäiväinen ruoka on halvinta tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi