Vinkkaa parhaat hiustuotteet hiusten luontaisten laineiden tehostamiseen!
Hiukset taipuu pesun jälkeen rutisteltaessa helpostikin laineille, mutta milläs tökötillä noista laineista sais vahvemmat, kestävämmät, kimmoisammat? Hius tarvitsee tukea ja rakennetta - aika tyypillinen suomalaiskuontalo siis... :) Mitä tuotteita juuri sinä suosittelet? Onko kampaajia, muutenvaanhiustuntijoita taikka muita vastaavia lainekutreja paikalla?
Kommentit (13)
Omat luonnonkiharani tykkäävät luonnonkosmetiikan palashampoosta, yleensä ostan Nurmen Avokadon vaikken tummahiuksinen olekaan. Pesen iltaisin hiukset ja puristelen pyyhekuivien hiusten latvoihin vielä XZ:n omens-hiushuuhdetta (joku uutuus, https://www.lily.fi/sites/lily/files/user/26843/2018/04/xz_hiushuuhde.j…) ja aamulla on niin kiharaa, että! Suolasuihkeella saa kivasti rakennetta ja sitä hiuksiin puristelemalla kiharatkin tykkäävät.
Mä oon palashampoota pariakin joskus kokeillu, ja ne teki mun hiuksista tahmean lähmäiset. Ei hyvä ollenkaan, voi sopia jollekulle muttei mulle :/ Muita vinkkejä kellään? -ap
Minä kaipaisin myös vinkkejä vastaavista aineista! Suolasuihkeella saa rakennetta, mutta kaipaisin enemmän sellaista kimmoisaa kiiltävyyttä.
Mammoilla ei ole laineita kun on se lyhyeksi kynitty poikatukka.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaisin myös vinkkejä vastaavista aineista! Suolasuihkeella saa rakennetta, mutta kaipaisin enemmän sellaista kimmoisaa kiiltävyyttä.
Mulla on kiharat hiukset, enemmän kuin laineikkaat mutta mulla ne näyttää "kimmoisilta ja kiiltäviltä" öljyn laiton jälkeen (Arganöljy etenkin on hyvää). Mutta sitten jos harjaan, ei näytä niin hyvältä enää.
Itse ostin kampaamosta KMS Curl up wave foam- pullon. Tosi riittoisaa ja oon tykännyt.
No mulla ainakin Redkenin vaaleansinisissä pulloissa oleva joku hitsin.. mikä sen nimi oli... beach envy tai joku vastaava saa mun höytyväiset, lasimaiset, ohuet ja taipuisuuteen taipuvaiset hiukseni nousemaan itsestään pöyhkeämmiksi ja kiharaiseksi. Ei ne kyllä ehkä kiillä, mutta pöyheentyvät ainakin. On helppoa. En jaksa enää pelleillä suoristusraudan kanssa. Pörhö on aika jees.
Ehkä kannattaisi leikata itsensä kaljuksi ennenkuin parturista ravailee mieskohteensa perässä, sen jälkeen menee esim. Psykiatrian osastolle kertomaan ongelmistaan.
Ei miehet siedä häiriköitä perässä, joten ei ihme että sellaisia tuupitaankin siellä metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin kampaamosta KMS Curl up wave foam- pullon. Tosi riittoisaa ja oon tykännyt.
Kiitos! Tätä aattelin kokeilla :) -ap
Öljyt, esim. jojoba- tai avokadoöljy luontaistuotekaupasta tms. ostettuna. Sekoitat muutaman tipan aina hoitoaineen sekaan!
No? Pakko jollakin olla sama tilanne...