Onko kokemuksia kun parisuhteessa s...tä tulee mörkö?
Heti aluksi haluan sanoa että mielestäni seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen ja läheisyys ja hellyys on itselleni todella tärkeää. Itselleni tämä asia on vain ajan mittaan muodostunut todella ahdistavaksi asiaksi. Mieheni haluaa seksiä KOKO ajan! Olen saavuttanut elämässäni monia itselleni tärkeitä asioita, mutta hän ei arvosta minua niistä yhtään. Tai ei ainakaan mitenkään osoita sitä. Kaikki itselleni tärkeä on häneltä pois. Pitkän suhteemme lopputulemana tuntuu että olen vain pelkkä tarpeiden tyydyttäjä. Kotonakin hän koko ajan (en liiottele) tuijottaa rintojani, peppuani, puristelee, hipelöi, kuiskii korvaani. Kuulostaa varmasti ihanalta mutta kun se on jatkuvaa niin se on todella ahdistavaa. Nytkin itkettää. Hän ei koskaan kysy esim. miten päivä meni tai mitä haluan elämältäni. Ollaan puhuttu näistä asioista lukemattomia kertoja. Ja hän mukamas ymmärtää. Mikään ei vain muutu. Tilanne vain pahenee kun hänelle tulee ikää. On kuin kiimainen koira koko ajan. Haluan arvostusta muutenkin kuin sängyssä. Toivon että hän olisi kiinnostunut MINUSTA ihmisenä. Sekin tuntuu pahalta kun olen monesti luovuttanut ja vain antanut vaikka toinen tietää etten itse edes halua. Kaikki kelpaa. Olen monesti miettinyt kun viimeinen lapsemme lähtee parin vuoden sisään opiskelemaan millaiseksi tilanne sitten muuttuu. Lasten kotona olo on tuonut itselle vähän turvaa ja omaa tilaa. Meillä olisi muuten hyvä suhde mutta tämä on hiertänyt itseäni jo vuosia. Ja tietysti tämän asian takia olen kuullut olevani epänormaali yms. Olen ehdottamut että pidettäisiin taukoa siitä asiasta ja annettaisiin suhteen syttyä uudellen itsestään niin että molemmat haluavat. Sitä painostavaa tilannetta ei vain kestä ja luovutan loppujen lopuksi. Onko neuvoja kun puhe ei auta?
Kommentit (27)
Mietipä jos joku hyvä ystäväsi kertoisi sinulle tätä tarinaa? Miltä sinusta tuntuisi, mitä vastaisit...?
Lasten terveen kehityksen ja oman tulevaisuutesi vuoksi on erittäin tärkeää että teet ratkaisuja nopeasti. Googleta alueesi turvakodit ja sen palvelut, saatat tarvita niitä.
Ole rohkea.
No on se jo väkivaltaista käytöstä, että henkisesti alistaa ja fyysistä jo siinä kun heittelee tavaroita. Äkkiä pois tuollaisesta!!
Sulta on hämärrytetty rajat. Tulee mieleen Jotunin Huojuva talo. Lapsuudenkotoa se kaikki lähtee.
Totta, tiedän että multa on hämärtyneet rajat. Olen antanut tehdä itselleni paljon henkistä väkivaltaa ja todellista syytä en tiedä. Oma isäni oli ja on todella tempperamenttinen ja raivarit ja remmit tuli lapsena tutuksi. Ehkäpä syytä pitäisi hakeakin sieltä. Osasyy varmasti on ajatus että itsepähän olen valintani tehnyt ja isänä hän on kiltti ja hyvä 98% ajasta. Toiseksi meidän ympäriltä tuntuu kaikki eroavan. Siskot, vanhemmat, ystäviäkin. En haluaisi vain luovuttaa vaan yrittää selvittää. En vain usko että se on mahdollista kun hän ei itse tiedosta omaa tilaansa tai ei ainakaan myönnä. Mieheni ei siis ole väkivaltainen eikä meillä huonekalut lennä mutta suuttuessa on vain on ja off. Ei välimuotoa. Hänelle tulee välillä näitä persoonamuutoksia. Ensin ollaan hyvällä tuulella ja kaikki on ihanaa. Seuraavana päivänä saattaa olla masentunut, epäilevä, syyttelevä, kysräilevä, piikittelevä. On vain raskasta elää tuollaisen kanssa kun ei koskaan tiedä mistä nyt tuulee. Ja samana päivänä saattaa silti haluta seksiä. Harrastetaan sitä 1-3 kertaa viikossa joka johtuu minusta. Hän haluaisi päivittäin ja useammankin kerran. Ja välillä (kuten joku jo aiemmin mainitsi) jos sattuu saamaan vähän tiheämmin niin siitä vonkumisesta ei tule sitten loppua. Nälkä kasvaa syödessä. Täytyy sanoa että on tämä elämä välillä vaikeaa! Helpompaa olisi varmasti yksin, mutta hyppy tuntemattomaan pelottaa.
1-3 kertaa seksiä viikossa ei ole mitenkään epänormaalin paljon. Kun yritettiin vauvaa, meillä oli seksiä kuukausien ajan joka päivä. Normaalisti on kerran pari viikossa, olen kuullut että joillain on kaksi kertaa päivässä. Huomaa että tämä on vauva av, ja täällä yhdeksän kymmenestä vastauksesta on "jätä se sika" eri muodoissaan oli tilanne mikä tahansa.
Miehesi haluaa seksiä koko ajan koska on puutteessa, seksihalunne eivät kohtaa. Kun mies on sitoutunut parisuhteeseen, hänen on saatava jotain seksiä naiseltaan tietyin väliajoin, tai hänellä herää erittäin negatiivisia tunteita naista kohtaan. Ilman naista elävällä miehellä ei ole näitä ongelmia, vaan itsetyydytys ilman naista riittää. Seksi parisuhteessa on miehelle kuin terveys, jos se on kunnossa, voi huomio keskittyä muuhunkin ja se jää taustalle.
Kokeilkaa, että annat kerran viikossa sovittuna päivänä ja kellonaikana yhdyntää, ja muuten voitte aina miehen pyytäessä mennä peiton alle alasti ja hän voi itsetyydyttää kun pitää sinua sylissään. Kyseessä on miehen tarve harrastaa juuri naisensa kanssa seksiä, mutta tämä tyydyttää sen, ilman että sinulla on yhdyntää liian usein. Kun aina tyydyttyy kun haluaa, niin paranee ihan eri mieheksi. Tuskin jaksaa pitemmän päälle kertaa päivässä enempää.
Olisiko persoonallisuushäiriö miehellä?
Kuinka usein teillä on seksiä? Kerran kuussa, kerran viikossa, kerran päivässä?